Kiitoksia. Hyvä idea tosiaan tuo art-thread! Luulisi että täällä muillakin on taide tuotoksiaan näyttää julki.
Virallinen elokuvajuliste-thread
Ei mulla tätä ole mutta pakko linkittää kuvat.
La Grande scrofa neran alkup. italialainen locadina:

Puola-juliste:

Aivan törkeän hieno! Tyylittelyä!
Ei mikään erityisen hieno eikä varmasti harvinainenkaan, mutta lämmittää allekirjoittaneen mieltä suuresti. Pitää vielä kehystää ja laittaa olohuoneen seinälle.
Hirviö heilaa...
Amerikkalainen julistetaiteilija Drew Struzan on jäänyt eläkkeelle. Perinteisille maalareille ei enää riitä töitä tämän päivän photoshop-Hollywoodissa.
Mestari kertoo töistään Timen artikkelissa.
Kunnon galleria.
En omista kyseistä julistetta, mutta täytyy sanoa, että onpahan suhteellisen tyly Hills Have Eyes-juliste. Ei välttämättä menisi enää läpi Suomalaisissa videovuokraamoiden ikkunoissa (eikä ehkä muidenkaan).

Pari vuotta sitten huutokaupassa olleesta kuvan mukaisesta Tom Chantrellin maalaamasta posterista oli maksettu vaatimattomat 9000 puntaa. Sillä rahalla olisi saanut jo melkein Frankin auton talliin!
Valitettavasti eivät ihan ilmaisia, mutta vähän uutta ilmettä seinille. Tosin eivät vielä mulla, mutta huudot voitettuna.
Tarttis muuten ostaa jokin iso julkka uuteen kämppään. Hihkaiskaa jos bongaatte jotain.
‑Japskit usein laadukkaita painoteknisesti ja parhaimmillaan oudon päräyttäviä
‑Belgit on trad. mutta loistavat väreillään
‑Thaikut on weird ja mukavan eksoottisia värimaailmaltaan
‑Afrikkalaiset originaalit ovat harvassa mutta naivistisesti erinomaisia
‑Italiaanoilla on omansa
‑Tsekit/Polskit on vähän hmm... mutta Alienin julkan voisin ottaa (outo)
^Pyyhkisit pölyt välillä.



