Virallinen elokuvajuliste-thread

Bullet in da head 15.8.2007 23:19

Kiitoksia. Hyvä idea tosiaan tuo art-thread! Luulisi että täällä muillakin on taide tuotoksiaan näyttää julki.

THaavisto 24.9.2007 16:10

Ei mulla tätä ole mutta pakko linkittää kuvat.





La Grande scrofa neran alkup. italialainen locadina:







Puola-juliste:







Aivan törkeän hieno! Tyylittelyä!
Dremez 27.5.2008 20:28

Ei mikään erityisen hieno eikä varmasti harvinainenkaan, mutta lämmittää allekirjoittaneen mieltä suuresti. Pitää vielä kehystää ja laittaa olohuoneen seinälle.





kautsi 27.5.2008 23:30
Dremez ( 27.5.2008 20:29)
Ei mikään erityisen hieno eikä varmasti harvinainenkaan, mutta lämmittää allekirjoittaneen mieltä suuresti. Pitää vielä kehystää ja laittaa olohuoneen seinälle.



Komea juliste ja vielä kohtuullinen leffakin. thumbsup.gif
Koston käsi 29.5.2008 00:23


Star Crash jenkki.

Pahoittelen kehnoa kännykkäkuvaa, mutta pääsinpähän testaamaan USB-bluetoothia.





Turkkilainen lobbycard. Turkissa naisillakin on viikset.







No comment.
THaavisto 6.6.2008 18:45

Hirviö heilaa...





Disco Studd 17.9.2008 09:55

Amerikkalainen julistetaiteilija Drew Struzan on jäänyt eläkkeelle. Perinteisille maalareille ei enää riitä töitä tämän päivän photoshop-Hollywoodissa.





Mestari kertoo töistään Timen artikkelissa.



Kunnon galleria.
Jakel 21.9.2008 22:41

En omista kyseistä julistetta, mutta täytyy sanoa, että onpahan suhteellisen tyly Hills Have Eyes-juliste. Ei välttämättä menisi enää läpi Suomalaisissa videovuokraamoiden ikkunoissa (eikä ehkä muidenkaan).

Goose 22.9.2008 19:29




Pari vuotta sitten huutokaupassa olleesta kuvan mukaisesta Tom Chantrellin maalaamasta posterista oli maksettu vaatimattomat 9000 puntaa. Sillä rahalla olisi saanut jo melkein Frankin auton talliin!
Flash 23.9.2008 00:00
Goose ( 22.9.2008 19:30)
Pari vuotta sitten huutokaupassa olleesta kuvan mukaisesta Tom Chantrellin maalaamasta posterista oli maksettu vaatimattomat 9000 puntaa. Sillä rahalla olisi saanut jo melkein Frankin auton talliin!


Mulla on jossain jemmassa isohko Bullittin originaali jenkki/britti-juliste happy.gif
k-mikko 29.10.2008 11:41

Valitettavasti eivät ihan ilmaisia, mutta vähän uutta ilmettä seinille. Tosin eivät vielä mulla, mutta huudot voitettuna.

Yotsuya 29.10.2008 14:41
k-mikko ( 29.10.2008 12:42)
Valitettavasti eivät ihan ilmaisia, mutta vähän uutta ilmettä seinille. Tosin eivät vielä mulla, mutta huudot voitettuna.


Belgialaiset julkat on kyllä mukavan värikkäitä.
Goldberg 29.10.2008 16:35

Tarttis muuten ostaa jokin iso julkka uuteen kämppään. Hihkaiskaa jos bongaatte jotain.





‑Japskit usein laadukkaita painoteknisesti ja parhaimmillaan oudon päräyttäviä

‑Belgit on trad. mutta loistavat väreillään

‑Thaikut on weird ja mukavan eksoottisia värimaailmaltaan

‑Afrikkalaiset originaalit ovat harvassa mutta naivistisesti erinomaisia

‑Italiaanoilla on omansa

‑Tsekit/Polskit on vähän hmm... mutta Alienin julkan voisin ottaa (outo)
netzach 29.10.2008 18:00
Goldberg 31.10.2008 13:11

^Pyyhkisit pölyt välillä.