31.10.2008 13:22
Virallinen elokuvajuliste-thread
29.4.2010 11:39
http://cityroom.blogs.nytimes.com/2010/04/28/man-accused-of-selling-fake-vintage-horror-movie-posters/
3.5.2010 18:04

Tämä hieno juliste postattiin tuohon toiseen ketjuun. Sattumalta katsoin eilen brittiläistä Paritellen-sarjaa, jossa henkilöiden seinillä näkyy eriomainen otanta hyviä elokuvajulisteita. Toiseksi viimeisessä jaksossa oli toisenlainen vieläkin hienompi versio ko. elokuvan julistetaiteesta. Se oli kokonaan musta, jossa oli elokuvan nimi, näyttelijöitä sekä avaimenreikä, jossa näkyi Donald Pleasancen mielipuolinen tuijottava silmä. En ole valitettavasti löytänyt tuota versiota mistään netistä, mutta todella hyvä se on, uskokaa mua!
Ollaanko tässä elokuvassa muuten kertaakaan yksin pimeässä?
13.6.2010 20:50
Uudet hankinnat:


13.6.2010 20:51



Kiva Hesan reissu oli
13.6.2010 21:11
Nähdäänkö näitä myöhemmin Kuvakukon aulassa / salissa?
14.6.2010 14:57
2.7.2010 19:49
Pahoitteluni kuvien huonosta laadusta.









2.7.2010 19:51









2.7.2010 19:54



4.7.2010 08:34
Hyvä... Videoharrastajille voisi mainita lisätietona Janin julisteista, että Hämärän kuumat herkut on yhtä kuin "giallo my ass" Kadun enkelit ja Paheelliset leikit julkaistiin vuokraamoihin nimellä Lola – viidakon vanki.
25.9.2010 17:09
Halloween III / The Fog ‑juliste
Tom Atkinsin nimmarilla.
19.1.2011 10:33
King Kong
http://posternirvana.com/moviepostercollectors/VLB-Showcases/King-Kong/index.html
4.7.2011 00:22
4.7.2011 10:43