Tärppejä, kuvia, maksettuja hintoja ja muuta julisteläppää tänne.
Virallinen elokuvajuliste-thread
Tšekki taidetta:
[attachment=678:barbarella.jpg]
[attachment=679:bowiderberg.jpg]
[attachment=681:once.jpg]
[attachment=682:xfrom.jpg]

Siis onko teillä näitä vaiko muuten vaan esittelemisen arvoisia?
Itse ainakin laitoin viimeisimmät hankinnat.
Siirsin nipun omia pikkujulisteita paikasta toiseen niin huvitti tuo Scorsesen Boxcar Berthan suomiversio, Vapauden verinen laulu on nasta käännös. Valitettavasti mulla ei ole siitä kuvaa
No tuollaiset ostin noin viikko sitten. Eivät nyt mitään superhienoja, mutta eivät olleet kalliitakaan. Vanishing Pointin Ranska-julisteen ostin myös, mutta siitä en löytänyt kuvaa.

Vihdoinkin sain kehystettyä tämän eräältä elitistiltä viidellä eurolla ostamani varsin tyylikkään julisteen.
[attachment=817:armoton_joukko.jpg]
Ja seinälle eksyi juuri myös viime kesänä maalaamani Female Prisoner Scorpion -"juliste".
[attachment=824:scorpion.jpg]
Hieno julistehan se on.
Elitistinen art-thread voisi olla hyvä.
Asiallinen keskustelu ‑foorumissa toki.


