Uijjui.
Monster magnet oli odotetun kova, tai oikeastaan jopa paremmassa vedossa kuin odotin. Wyndorf oli kyllä friikin näköinen tuplakokoisena entiseen verrattuna. Jäbä ei perinteisessä mielessä näyttänyt ollekaan ns. rokilta lakanamaisessa anorakissaan haahuillessan, mutta vitttu että rokkasi 110%. Pelimestoilla eli kakkos- ja kolmosrivissä kiersi heinää aika kiitettävän runsaasti.

Nebula teki mitä pitikin, veti tiukan 45 minuuttisen no bullshit ‑meiningillä. Missasin piisin tai kaksi, eli olin mestoilla just sopivasti kun To The Center lähti. Kolme jätkää, ja rocknrollin perusarvot, saatana! Joku urpo huuteli yleisöstä "last song" läppää jossain vaiheessa ja olisin vetänyt pataan jos olisin seisonut vieressä, niiiin paljon vitutti. Kävin jubailemassa illan jälkeen Eddie Glassin kanssa ja kinuamassa että tulevat suomeen "omalle" keikalle joskus, tai vaikka festareille kesällä. Rento, mukava ja välitön tyyppi ja lupasi että kyllä joskus. Toivottavasti kyse ei ollut pelkästään peri-amerikkalaisesta kohteliaisuudesta. Olin kyllä jo aika avaruudessa joten en ole yhtään varma mitä olen sen kanssa höpönnyt.
Se huuruileva eka bändi jäi väliin.