20.9.2010 16:16
Eden Lake loppuu melko tylysti tyylillä.
Eden Lake loppuu melko tylysti tyylillä.
Ja sitten on ne zombi-leffat, jotka päättyivät elävien kuolleiden voittokulkuun.
The Vanishing (spoorloors) hyytävä ja tyly loppu jäänyt mieleen.

Jos tyylikkäintä kysytään niin John Frankenheimer: SECONDS. American Beauty eat yer heart out
Oliko täällä mainittu vielä brittiläistä
THREADSIA? Sen tylyäkin tylympi lopetus antaa hyvin vähän toivoa ihmiskunnalle ja jää kummittelemaan mieleen.En tiedä tyylikkyydestä, mutta Easy Riderin loppukohtaus on samaan aikaan tyly ja surullinen. Hieno lopetus kantaaottavalle ja kriittiselle leffalle.
Halloween kolmosen loppu kuuluu tähän ketjuun ilman muuta.
Jos tyylikkäintä kysytään niin John Frankenheimer: SECONDS. American Beauty eat yer heart out
Kun harvoin tänne kirjoitan, niin oli hassua törmätä itse aloittamaani ja unohtamaani topicciin, jonka aihetta pohdin taannoin kun oli mahdollisuus ensimmäistä kertaa katsoa Seconds Teeman esittämänä. Tämä on tosiaankin yksi tyylikkäimpiä lopetuksia ylipäätään. Onneton ja pessimistinen, mutta itse olin havaitsevani tässä myös jonkinlaista ivaa, mikä laittaa elokuvan entistäkin kompleksisempaan valoon. Loistava elokuva kaikin puolin ja hienoa, että Teema sen esitti.
En tiedä tyylikkyydestä, mutta Easy Riderin loppukohtaus on samaan aikaan tyly ja surullinen. Hieno lopetus kantaaottavalle ja kriittiselle leffalle.
En jaksa selata onko jo mainittu mutta muksuna kyllä meinas tulla tippa silmään
Das Bootin lopussa.