13.8.2004 14:14
Samaa mieltä Discon kanssa, olin myös äsken samaa mieltä Halttusen kanssa, mitähän tästäkin seuraa.
Samaa mieltä Discon kanssa, olin myös äsken samaa mieltä Halttusen kanssa, mitähän tästäkin seuraa.
Joo joo, mutta kun Sin Cityt ovat tajuttoman paskoja sarjiksia.
Sin City oli syynä että aikoinaan menetin kiinnostuksen 'laatusarjakuvaan' joksikin aikaa. Ja Rouke on pilannut ihan hyviäkin leffoja.
Alien Sun (13.8.2004 14:15)Samaa mieltä Discon kanssa, olin myös äsken samaa mieltä Halttusen kanssa, mitähän tästäkin seuraa.
Yotsuya (13.8.2004 13:45)Huu, kävin katsomassa The Villagen ja Team American trailerit, todella hyviltä vaikuttavat molemmat
Ja Rouke on pilannut ihan hyviäkin leffoja.
Disco Studd (13.8.2004 14:08)Joo joo, mutta kun Sin Cityt ovat tajuttoman paskoja sarjiksia. Tyyliteltyä ja cooliuteen pyrkivää, mutta siinä surkeasti epäonnistuvaa väkivaltaviihdettä, ilman minkäänlaista substansia.
Ja tylsiä. Voi vittu että ne on tylsiä!
Goose (14.8.2004 11:08)Ja Rouke on pilannut ihan hyviäkin leffoja.
Kuten esimerkiksi?
Village on tosiaan aika kehno. Siitä ei vain oikein voi sanoa sen kummempaa spoilaamatta koko elokuvaa. Sanotaan nyt että Shyamalan kompastuu ja lentää rähmälleen yrittäessään vetää mattoa yleisön jalkojen alta. Eikä show siihenkään asti ole parhaasta päästä.
J.Kanerva (14.8.2004 21:07)
Disco Studd (13.8.2004 14:08)Joo joo, mutta kun Sin Cityt ovat tajuttoman paskoja sarjiksia.
J.Kanerva (14.8.2004 23:50)Tämä poika etsikin nimellä Blue berry.
Tämähän on sen Vibro Boyn ja Dober Mannin ohjaajan elokuva?
Blueberry on vuoden toistaiseksi huonoin elokuva. Siis niistä jotka on tullut katsottua leffateatterissa. Luultavasti sellaisena pysyykin.
KCrimso (14.8.2004 12:19)mussutusta...