12.8.2006 16:52
Charlie Kaufman kirjoittaa ja ohjaa, Philip Seymour Hoffman näyttelee, yleisö miettii mitä vittua nimi tarkoittaa:
Synecdoche.Charlie Kaufman kirjoittaa ja ohjaa, Philip Seymour Hoffman näyttelee, yleisö miettii mitä vittua nimi tarkoittaa:
Synecdoche.Päivän Hesarissa kerrotaan että Johanna Sinisalo kirjoittaa Star Wreckin tekijöiden seuraavan scifispektaakkelin. Jotkut muutkin kuin minä on ollut sitä mieltä että juuri tuolla osastolla niillä oli jonkin verran parantamisen varaa
Päivän Hesarissa kerrotaan että Johanna Sinisalo kirjoittaa Star Wreckin tekijöiden seuraavan scifispektaakkelin. Jotkut muutkin kuin minä on ollut sitä mieltä että juuri tuolla osastolla niillä oli jonkin verran parantamisen varaa
Elitistien virallinen suippokorva A. Tohka kirjoittanee tuosta aikanaan sitten arvostelun?
Päivän Hesarissa kerrotaan että Johanna Sinisalo kirjoittaa Star Wreckin tekijöiden seuraavan scifispektaakkelin. Jotkut muutkin kuin minä on ollut sitä mieltä että juuri tuolla osastolla niillä oli jonkin verran parantamisen varaa
Siis millä osastolla? Vammaisten ihmisten?
Friedkinin uuden elokuvan
traileri.
Dementiaosastolta päivää:
Uutinen vuoden takaa – Danzig ohjaa elokuvan!
Olet näköjään itsekin ollut mukana keskustelussa.
Anton Corbijnin Control-leffasta (Ian Curtis & Joy Division) lyhyt juttu hollantilaisessa televisiossa, mukana enkkutekstit:
http://www.youtube.com/watch?v=dNqeEtnX8icEVIL BONG!