Kat (26.11.2004 09:09)Eikös Suzhou River ole tullut jo telkkaristakin, ainakin leffakanavalta. Hieno ja omaperäinen elokuva.
Minä näkisin mielelläni Purple Butterflyn .
Pakko kirjoittaa myötäilevä niin mäkin postaus.
Kat (26.11.2004 09:09)Eikös Suzhou River ole tullut jo telkkaristakin, ainakin leffakanavalta. Hieno ja omaperäinen elokuva.
Minä näkisin mielelläni Purple Butterflyn .
Minulla on sellainen mielikuva että olisin nähnyt tuon Suzhou Riverin R&A:ssa ja pitäneeni vai sotkenko johonkin toiseen kiinalaiseen?
antti (26.11.2004 10:27)Minulla on sellainen mielikuva että olisin nähnyt tuon Suzhou Riverin R&A:ssa ja pitäneeni vai sotkenko johonkin toiseen kiinalaiseen?
Kat (26.11.2004 08:09)Eikös Suzhou River ole tullut jo telkkaristakin, ainakin leffakanavalta. Hieno ja omaperäinen elokuva.
Miami Vicesta:
Alexander star Colin Farrell talked to the Chicago Sun-Times about playing Det. James "Sonny" Crockett in the upcoming Universal big screen version of Miami Vice, to be directed by Michael Mann.
"I'm not trying on those jackets just yet because I haven't signed, although I'd do anything to work with Michael Mann," says Farrell, who is in talks to star with Jamie Foxx.
Having recently starred in S.W.A.T., why would Farrell sign on to yet another TV adaptation? "The script is great. The director is great. The worst thing about the project is the title, but as a piece in and of itself it's brilliant," Farrell adds.
Farrell says that the script "goes deep into the undercover world. It's Mann doing his heavy and tough stuff, with the kind of great dialogue you saw in 'Heat' and 'Collateral.'"
KCrimso (29.11.2004 21:53)Miami Vicesta:
...Farrell says that the script "goes deep into the undercover world. It's Mann doing his heavy and tough stuff, with the kind of great dialogue you saw in 'Heat' and 'Collateral.'"
En jaksa katsoa, oliko tästä mainintaa jo aiempana, mutta:
psilocybianth (8.12.2004 22:19)Kaiken kruunaavat kuuta asuttavat ihmissudet, jotka himoitsevat ihmislihaa.
Jamais (8.12.2004 22:43)Tämä juonihirvitys korjaa kyllä koko potin. Nyt voisi laittaa pollin pystyyn siitä miten ihmeessä käsikirjoittajat aikovat selittää ihmissusien rantautumisen kuun kamaralle.
Jamais (8.12.2004 23:43)psilocybianth (8.12.2004 22:19)Kaiken kruunaavat kuuta asuttavat ihmissudet, jotka himoitsevat ihmislihaa.
Tämä juonihirvitys korjaa kyllä koko potin. Nyt voisi laittaa pollin pystyyn siitä miten ihmeessä käsikirjoittajat aikovat selittää ihmissusien rantautumisen kuun kamaralle.
Jostain luin jotain vihjailun tyylistä, että David Lynch olisi vihdoin valmistelemassa uutta kokoillan elokuvaa. Tulisipa taas joku kimurantti mysteeri purtavaksi. Tietääkö kukaan tästä enempää?
Lynchnet kertoo seuraavaa:
Tuossa Harlinin häröilyssä on se kiinnostava puoli, että (vielä julkaisematon) sarjakuva johon idea pohjautuu on Joe Caseyn kirjoittama. Caseylta tuli viimeksi kieron pimeällä tavalla hauska The Milkman Murders ja hän kirjoitti myös Automatic Kafkan. Silti, ihmissusia. KUUSSA. Ei vittu, idea on oikeasti niin tyhmä että se menee nerouden puolelle.