Elokuva-alan kuolinilmot

Liisa_ 7.8.2009 10:45

Rip.

Humphrey Bogart 7.8.2009 11:10

Planes, Trains and Automobiles *****

Xialong 7.8.2009 12:25

Jäi sitten Breakfast Clubin reunion näkemättä. Romanttisten teinikomedioiden isälle syvä kiitos ja kumarrus.

Humphrey Bogart 7.8.2009 13:32
Xialong ( 7.8.2009 12:26)
Jäi sitten Breakfast Clubin reunion näkemättä.




Valvovaa opettajaa esittävä Paul Gleasonkin kuoli muutama vuosi sitten.
Disco Studd 7.8.2009 15:05
Humphrey Bogart ( 7.8.2009 11:11)
Planes, Trains and Automobiles *****


Hughes olisi saanut heittää veivinsä tämän leffan jälkeen, ennen Yksin kotona ‑kautta. Maailma olisi mukavampi paikka.
(The Lukewarm.) 8.8.2009 14:04
Disco Studd ( 7.8.2009 15:06)
Humphrey Bogart ( 7.8.2009 11:11)
Planes, Trains and Automobiles *****


Hughes olisi saanut heittää veivinsä tämän leffan jälkeen, ennen Yksin kotona ‑kautta. Maailma olisi mukavampi paikka.


Yksin kotona 2 on ehkä siisteintä mitä Hollywoodista on koskaan tullut. Kokovartalo orgasmi lähellä tätä kuunnellessa.



edit: (Mutta toki onhan Vauhdilla Chicagoon toki paras Hughes.)
Flash 10.8.2009 23:36

Harry Alan Towers R.I.P.

sad.gif



http://www.variety.com/article/VR111800681...yId=25&cs=1
Yotsuya 11.8.2009 00:00
Flash ( 10.8.2009 23:37)
Harry Alan Towers R.I.P. sad.gif



http://www.variety.com/article/VR111800681...yId=25&cs=1


"...Italian giallo auteur [Jess] Franco..."
Lazer 15.9.2009 05:32
Patrick Swayze
theremin 15.9.2009 19:08
Lazer ( 15.9.2009 05:33)
Patrick Swayze




Juuri tuli viime viikolla katsottua Red Dawn, Youngblood sekä Road House. Kaikki tasaista neljää tähteä. RIP.
L.A. 15.9.2009 20:51
Zakes Mokae
Jani Hietapakka 22.9.2009 17:54
Robert "Exterminator" Ginty
JaJa 22.9.2009 18:00
Jani Hietapakka ( 22.9.2009 17:55)
Robert "Exterminator" Ginty




Rest in peace.

shock.gif sad.gif
theremin 22.9.2009 20:25

"..star of action films such as "The Exterminator".."



"..he became a theater director, directing productions such as a Toronto rap/hip hop version of "A Clockwork Orange.".."



Ristiriitaisia tunteita tästäkin kuolemasta.
Humphrey Bogart 22.9.2009 21:12

Enpä tiennytkään että The Alchemist on toimintaleffa...





Anyway, iso RIP, oli se 8o-luvulla kuitenkin esillä joka paikassa. Ja mukana HD & MM:ssa!!