Elokuva-alan kuolinilmot

MiR 11.7.2012 22:26
Janne ( 11.7.2012 22:10)
Taidan itse katsoa lähipäivinä Emperor of the North leffan. Miehen uran tylyin roolihahmo (näkemistäni elokuvista). Borgnine vs Lee Marvin = EPIC.


Todella hyvä valinta, herrojen kamppailu menee todella pitkälle ja kuinka vähin elein etenkin Marvin vetää roolinsa.
ttt 12.7.2012 17:47

R.I.P. Ernest Borgnine! Harmi, olihan yksi ns. vanhoista suosikkinäyttelijöistä.





Edit & offtopic: Emperor of the Northin R1 versio olisi myynnissä/vaihdossa, jos jotakuta kiinnostaa..

Bonuksena tuossa on kommenttiraita, mitä ei suomi julkaisusta löydy, sekä jotain tv-spotteja.

Tosiaan aika hyvä ja tylykin leffa ottaen huomioon, että leffa ilmestyessään 1973

oli kuitenkin pg. Muutenkin monet 70-luvun rikos-leffat, mm. The Outfit jne. olisi varmaan R kamaa nykyaikana,

toisaalta jenkkiläisille jo Unrated leiman antaa jo pelkästään esim. full frontal esiintymiset.

70-luvulla asiat oli vähän toisin...

ps.menipäs OT jaaritteluksi, sorry...
Neon Maniac 14.7.2012 14:44
R.I.P. Richard Zanuck
MiR 14.7.2012 14:52
Neon Maniac ( 14.7.2012 14:44)
R.I.P. Richard Zanuck


Aika ennakoitavaa ylistystä miehestä joka on juuri kuollut, mutta Spielberg menee kyllä puheissaan jo aika pitkälle. En tiennytkään että Zanuck "tunnetaan muun muassa menestyselokuvien The Sound of Music ja Tappajahai tuottajana". Ainakin kaveri oli siis monipuolinen ja näyttää häärineen paljon etenkin Tim Burtonin kanssa. Respect.
Neon Maniac 14.7.2012 15:19
MiR ( 14.7.2012 14:52)
Neon Maniac ( 14.7.2012 14:44)
R.I.P. Richard Zanuck


Aika ennakoitavaa ylistystä miehestä joka on juuri kuollut, mutta Spielberg menee kyllä puheissaan jo aika pitkälle. En tiennytkään että Zanuck "tunnetaan muun muassa menestyselokuvien The Sound of Music ja Tappajahai tuottajana". Ainakin kaveri oli siis monipuolinen ja näyttää häärineen paljon etenkin Tim Burtonin kanssa. Respect.


Komppaan, vaikka harvoimpa tuota kukaan juuri edesmenneitä "parjaamaankaan" ryhtyy. Miehen meriittilista on toki mainitsemisen arvoinen sekin.
Neon Maniac 16.7.2012 00:09
R.I.P. Celeste Holm
Disco Studd 18.7.2012 21:49

Joku Blade Runnerissa näytellyt tyyppi kuoli kans. En muista kuka.

Neon Maniac 25.7.2012 18:37
Frank Pierson
Neon Maniac 26.7.2012 18:59
Susanne Lothar
Neon Maniac 30.7.2012 20:54
Chris Marker
Young Hova 1.8.2012 08:57

Gore Vidal, joka kirjoitti Caligulan ja Myra Breckinridgen sekä toi Ben-Huriin homouden





http://en.wikipedia.org/wiki/Gore_Vidal
Neon Maniac 2.8.2012 17:44
Robert Armstrong
Neon Maniac 3.8.2012 06:10
John Finnegan
Neon Maniac 11.8.2012 02:07

Hieno persoona ja vaikuttava tekijä!





Carlo Rambaldi
MiR 11.8.2012 02:24
Neon Maniac ( 11.8.2012 02:07)
Hieno persoona ja vaikuttava tekijä!



Carlo Rambaldi


Respect. Hieno ammattilainen on poissa, yksi varhaisimmista elokuvamuistoistani taitaa olla vuoden 1976 King Kong. Muistoksi taidan pistää koneeseen Alienin ennen E.T.:tä.