Elokuva-alan kuolinilmot

Koston käsi 16.10.2008 14:08

RIP

Lauri Lehtinen 16.10.2008 14:16

Harmi kun meni kesken selvästi aktiivisen luomis- ja muistelemisvaiheen.





Kotimaisen viihteen Spede-Ere-kausi oli siinä, kiitoksia äijät monista hauskoista hetkistä.
Spiritual Boxer 20.10.2008 22:58

Rudy Ray Moore





http://www.ibtimes.com/articles/20081020/d...-moore-dies.htm
Lauri Lehtinen 21.10.2008 08:31
Resbect... Nyt vaan Signifying Monkey levylautaselle ja sytkärit heilumaan. "Mutta tuo värillinen ei olekaan kuka tahansa..."
Jumbu 21.10.2008 09:30
sad.gif



RIP
Bad Rain 21.10.2008 10:35

RIP. Mooren tavassa lausua olennaista sanastoa kuten "bitch" tai "motherfucker" oli jotain todella originellia.

Lauri Lehtinen 21.10.2008 13:27

Kaikissa näkemissäni RRM-elokuvissa on ansionsa, mutta The Human Tornado kuuluu elokuvahistorian pieniin ihmeisiin. Leffan juoni- yms. rakenteissa on varmasti elokuvanteon oppikirjojen mukaan ihan kaikki väärin, ja silti se futaa alkuteksteistä lopputwistiin läskit voitokkaasti löllyen, omalla vulgaarilla tyylillään jossa on jotain vastustamattoman törkeää, hilpeää ja maagista. Amerikkalaista independent-elokuvaa aidoimmillaan.





Surunvalitteluni Dolemiten 98-vuotiaalle äidille.
Koston käsi 21.10.2008 18:24

Suzzanna







The Jakarta Post
Martin 28.10.2008 11:06
Gerard Damiano
Flash 28.10.2008 23:25
Martin ( 28.10.2008 13:07)
Gerard Damiano


sad.gif R.I.P.
chachi 5.11.2008 21:29
Michael Crichton
JariM 5.11.2008 21:29

Michael Crichton on kuollut.



http://www.cbsnews.com/stories/2008/11/05/...in4575403.shtml
dodo 5.12.2008 23:49

Forrest J Ackerman RIP





http://www.mercurynews.com/news/ci_11148054?nclick_check=1
chachi 8.12.2008 17:39

Eipä ole montaa päivää kun mietin Famous Monsters of Filmlandeja selatessani, että onkohan FJA vielä elossa.





Bonan nokton!



RIP.
chachi 8.12.2008 18:45

Brittikomedioiden ohjaaja

Bob Spiers.