RIP
Elokuva-alan kuolinilmot
16.10.2008 14:08
16.10.2008 14:16
Harmi kun meni kesken selvästi aktiivisen luomis- ja muistelemisvaiheen.
Kotimaisen viihteen Spede-Ere-kausi oli siinä, kiitoksia äijät monista hauskoista hetkistä.
20.10.2008 22:58
21.10.2008 08:31
Resbect... Nyt vaan Signifying Monkey levylautaselle ja sytkärit heilumaan. "Mutta tuo värillinen ei olekaan kuka tahansa..."
21.10.2008 09:30
RIP
21.10.2008 10:35
RIP. Mooren tavassa lausua olennaista sanastoa kuten "bitch" tai "motherfucker" oli jotain todella originellia.
21.10.2008 13:27
Kaikissa näkemissäni RRM-elokuvissa on ansionsa, mutta The Human Tornado kuuluu elokuvahistorian pieniin ihmeisiin. Leffan juoni- yms. rakenteissa on varmasti elokuvanteon oppikirjojen mukaan ihan kaikki väärin, ja silti se futaa alkuteksteistä lopputwistiin läskit voitokkaasti löllyen, omalla vulgaarilla tyylillään jossa on jotain vastustamattoman törkeää, hilpeää ja maagista. Amerikkalaista independent-elokuvaa aidoimmillaan.
Surunvalitteluni Dolemiten 98-vuotiaalle äidille.
21.10.2008 18:24
28.10.2008 11:06
28.10.2008 23:25
5.11.2008 21:29
5.11.2008 21:29
5.12.2008 23:49
8.12.2008 17:39
Eipä ole montaa päivää kun mietin Famous Monsters of Filmlandeja selatessani, että onkohan FJA vielä elossa.
Bonan nokton!
RIP.
8.12.2008 18:45
Brittikomedioiden ohjaaja
Bob Spiers.