Elokuva-alan kuolinilmot

Disco Studd 15.5.2017 08:02

Powers Boothe




http://variety.com/2017/film/news/powers-boothe-dead-at-68-sin-city-agents-of-shield-1202426655/
Disco Studd 18.5.2017 14:10

Parhaan Bond-tunnarin esittäjä Chris Cornell on kuollut.



https://www.youtube.com/watch?v=867iyhVFyEw

MiR 18.5.2017 19:57
Disco Studd (18.5.2017 14:10)

Parhaan Bond-tunnarin esittäjä


Nyt puhut muuten asiaa, aivan saatanan kova biisi

Neon Maniac 18.5.2017 23:01

Kautta aikain PASKIN 007 tunnuskappale, johon suuresti myötä vaikuttaa ko. artistin lauluääni, jos sitä nyt sellaiseksi voi edes sanoa. Näin sanottua kuitenkin kepeät mullat liian aikaisen lähdön johdosta..

Humphrey Bogart 18.5.2017 23:27

Yksi kovimmista laulajista koskaan ja Bond-tunnarikin toimii.

MiR 19.5.2017 14:53

Piti ihan tarkistaa tilanne eilen illalla, ja todetaan vielä: helkutin kova biisi ja erittäin toimiva kuvituskin vielä sille. Yksi parhaimmista alkutekstisegmenteistä koko sarjassa, sanoisin.

Roscoe 19.5.2017 21:22

Täytyy kompata: Chris Cornellin ja David Arnoldin biisi on yksi parhaista, ellei jopa Se Paras Bond-tunnari. Ja animaatiojakso vie tarinaa hienosti eteenpäin "kylmän avauksen" ja itse elokuvan juonen välillä. Cornellin lauluääntä tulee ikävä ja hienoa tunnelmaa se loi myös Miami Vice ‑elokuvan parissa kohtauksessa.



Mutta mikähän sitten olisi se paskin Bond-biisi... No, ei tietenkään kuulu tähän aiheeseen, mutta äkkiseltään ääneni menisi joko Quantum Of Solacen, Die Another Dayn tai For Your Eyes Onlyn kipaleille.

MiR 19.5.2017 22:32
Roscoe (19.5.2017 21:22)

Mutta mikähän sitten olisi se paskin Bond-biisi... No, ei tietenkään kuulu tähän aiheeseen, mutta äkkiseltään ääneni menisi joko Quantum Of Solacen, Die Another Dayn tai For Your Eyes Onlyn kipaleille.


Moonraker... Biisi josta ei tahdo muistaa mitään edes silloin kun sitä kuuntelee.

Roscoe 19.5.2017 23:10
MiR (19.5.2017 22:32)
Roscoe (19.5.2017 21:22)

Mutta mikähän sitten olisi se paskin Bond-biisi... No, ei tietenkään kuulu tähän aiheeseen, mutta äkkiseltään ääneni menisi joko Quantum Of Solacen, Die Another Dayn tai For Your Eyes Onlyn kipaleille.


Moonraker... Biisi josta ei tahdo muistaa mitään edes silloin kun sitä kuuntelee.


No tämä se voisi olla. Olikin sellainen olo, että jokin Mooren aikakauden valjuista tunnareista oli oikein erityisen mitäänsanomaton. Penskana tulikin kelailtua suosiolla noiden ikuisuuden mittaisilta tuntuvien alkutekstijaksojen yli.

C.W. Leadbeater 19.5.2017 23:55
MiR (19.5.2017 22:32)
Roscoe (19.5.2017 21:22)

Mutta mikähän sitten olisi se paskin Bond-biisi... No, ei tietenkään kuulu tähän aiheeseen, mutta äkkiseltään ääneni menisi joko Quantum Of Solacen, Die Another Dayn tai For Your Eyes Onlyn kipaleille.


Moonraker... Biisi josta ei tahdo muistaa mitään edes silloin kun sitä kuuntelee.


Perussapluunalla tehty mutta täysin toimiva ja helposti Bond-teemaksi tunnistettava. For Your Eyes Only nousee omassa rankkauksessani ihan terävimpään kärkiryhmään Cornellin biisin ohella. Sen sijaan Die Another Dayn ja Spectren tunnarit ovat sietämättömiä eikä Quantum of Solacessakaan ole hurraamista.

Humphrey Bogart 20.5.2017 00:22

Itse en pidä yhtään Sheryl Crown enkä etenkään Garbagen vedoista.

Lex 20.5.2017 08:17

Joo, GoldenEyen jälkeen biisit huononivat leffa leffalta ennen Cornellia. Huonoin tunnari on helpoiten Madonnan yritys. Muistan edelleen teatterissa ollessani ko. biisi toi kirjaimellisesti kylmän hien pintaan, sitä oli todella epämukava kuunnella. Harvemmin saa biiseistä fyysisiä oireita! Vaikea uskoa, että jonkun mielestä jokin toinen olisi sitä huonompi?


Casino Royalen alkuanimaatio on kyllä paras ja tunnarikin kyllä lähellä kärkeä ellei ekana, mutta on niitä kyllä pari muutakin kovaa vetoa.


Joka tapauksessa, surullinen lähtö ja heti tuli Bond-tunnari mieleen, en muita hepun biisejä tiedäkään paitsi se joku sensuuribiisi soi silloin 10 vuotta sitten radiossa myös.

Alive 23.5.2017 15:11

Cornellin poistuminen oli kyllä jonkin asteinen sokki. Superunknown iski aikoinaan todella kovaa ja toimii vieläkin ylisoitettua Black Hole Sunia lukuunottamatta. Audioslave oli parhaillaan todella kova ja sooloilta löytyy hienoja biisejä.



Joskus huvitellut ajatusleikillä "kenet haluaisit vetämään akustisen setin olohuoneeseesi" ja aika usein olisi valinta osunut Cornelliin. On, tai siis oli, huikea laulaja.



Mitä Bond-tunnariin tulee niin olihan Cornellin veto harvinaisen tarttuva, vaikka toki sekin on jo soitettu puhki. Toisaalta mistä se kertoo, muusta kuin onnistumisesta? Eipä joku Jack Whiten tai Madonnan tunnari paljon soi (molemmat käsittämättömän huonoja, vaikka olisi voinut odottaa jotain muuta).

Disco Studd 23.5.2017 16:28

Lisää Bond-suruja. Sir Roger Moore.




http://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000005223311.html
Lex 23.5.2017 18:40

crying