16.1.2009 01:33
Juu, tuo on kyllä täysin omaa luokkaansa. Alkaa mielenkiintoisena ja omalaatuisena, mutta kuitenkin vielä käsitettävissä olevana tv-sarjana mutta pikkuhiljaa muotoutuu joksikin huomattavan kummalliseksi ja lopulta täysin käsittämättömäksi trippailu-stooriksi. En tiedä mitä aineita jaksoja kirjoitettaessa oli vedetty, mutta villiä 60-lukua silloin oli selkeästi vietetty. Viimeisen jakson jälkeen ei voinut muuta kuin raapia päätään. Ja ne rantapallot oli tosi ahdistavia...