Elokuva-alan kuolinilmot

Humphrey Bogart 16.1.2009 01:33
Lauri Lehtinen ( 15.1.2009 17:25)
Humphrey Bogart ( 15.1.2009 02:20)
RIP McGoohan, viilee äijä.


Viilee käsikirjoittaja-ohjaaja. Jos joku tv-sarja on ollut edellä omaa aikaansa, ja samalla heijastanut sen henkeä ja ilmettä mahtavasti, niin Saarroksissa.




Juu, tuo on kyllä täysin omaa luokkaansa. Alkaa mielenkiintoisena ja omalaatuisena, mutta kuitenkin vielä käsitettävissä olevana tv-sarjana mutta pikkuhiljaa muotoutuu joksikin huomattavan kummalliseksi ja lopulta täysin käsittämättömäksi trippailu-stooriksi. En tiedä mitä aineita jaksoja kirjoitettaessa oli vedetty, mutta villiä 60-lukua silloin oli selkeästi vietetty. Viimeisen jakson jälkeen ei voinut muuta kuin raapia päätään. Ja ne rantapallot oli tosi ahdistavia...
Bitnik 19.1.2009 13:52

Afterdawn:





Laserdisk potkaisi tyhjää



Laserdisk potkaisi tyhjääVuonna 1978 syntynyt Laserdisk-levyformaatti on viimein kuopattu. Aikanaan Philipsin kehittämä formaatti nousi VHS:n rinnalle tarjoten parempaa laatua erityisesti hifi-harrastajille. Nyt Pioneer on viimeisenä Lasedisk-soittimien valmistajana päättänyt kuitenkin luopua leikistä. Pioneer lopetti kaikkien kolmen soitinmallin tuotannon, kertoi Akihabara News.



Laserdiskin suosio hiipui nopeasti DVD-laitteiden tullessa markkinoille. Toisin kuin Laserdiskillä, DVD:llä video on digitaalisessa muodossa. Tosin kaikki Laserdiskitkään eivät olleet täysin analogisia, sillä myöhemmin levyille tallennettiin myös digitaalista ääntä.



Pioneer myi Japanissa kaiken kaikkiaan 3,6 miljoonaa LD-soitinta 1981-2002 välisenä aikana.




RIP
Antti Vanhala 19.1.2009 18:13

En ole koskaan ymmärtänyt muotoa Laserdisk, kyllä se on Laserdisc. Oikeastihan formaatti kuoli jo syksyllä 2001 kun viimeiset LD-elokuvat Japanissa julkaistiin.

Lauri Lehtinen 28.1.2009 09:46
Humphrey Bogart ( 16.1.2009 03:34)
Lauri Lehtinen ( 15.1.2009 17:25)
Humphrey Bogart ( 15.1.2009 02:20)
RIP McGoohan, viilee äijä.


Viilee käsikirjoittaja-ohjaaja. Jos joku tv-sarja on ollut edellä omaa aikaansa, ja samalla heijastanut sen henkeä ja ilmettä mahtavasti, niin Saarroksissa.




Juu, tuo on kyllä täysin omaa luokkaansa. Alkaa mielenkiintoisena ja omalaatuisena, mutta kuitenkin vielä käsitettävissä olevana tv-sarjana mutta pikkuhiljaa muotoutuu joksikin huomattavan kummalliseksi ja lopulta täysin käsittämättömäksi trippailu-stooriksi. En tiedä mitä aineita jaksoja kirjoitettaessa oli vedetty, mutta villiä 60-lukua silloin oli selkeästi vietetty. Viimeisen jakson jälkeen ei voinut muuta kuin raapia päätään. Ja ne rantapallot oli tosi ahdistavia...


Loppujakso Fall Out on tosiaan uskomaton saavutus ekoista All You Need is Loven soinnuista alkaen. Kannattaa muistaa, että The Prisonerin valmistusaikaan väritelevisio oli vielä aika harvojen herkkua, joten Patrick McGoohanin satsaus upeaan 35 mm ‑värikuvaukseen (ja lavastukseen, puvustukseen jne) synnyttää vaikutelman, että sarjaa olisi lähtökohtaisesti tehty nimenomaan tuleville katsojapolville. Jotka sitä ovatkin osanneet arvostaa toisin kuin hämmentyneet aikalaiset.
Humphrey Bogart 25.2.2009 10:55
Seppo Kolehmainen
JariM 3.3.2009 12:53
Åke Lindman
AlexA 16.3.2009 15:58
Ron Silver menehtynyt...
G.P.O. 19.3.2009 07:58
Natasha Richardson
Bad Rain 19.3.2009 09:43
G.P.O. ( 19.3.2009 07:59)
Natasha Richardson


Siinä meni älyttömän lahjakas näyttelijätär.
Alive 19.3.2009 11:19
Bad Rain ( 19.3.2009 09:44)
G.P.O. ( 19.3.2009 07:59)
Natasha Richardson


Siinä meni älyttömän lahjakas näyttelijätär.




Ja täysin käsittämättömällä tavalla wacko.gif
G.P.O. 19.3.2009 11:46
Alive ( 19.3.2009 11:20)
Ja täysin käsittämättömällä tavalla wacko.gif


Kyllä. Tuollainen lähes arkinen haaveri on aika järkyttävä tapa lähteä.
Flash 24.3.2009 22:35
G.P.O. ( 19.3.2009 08:59)
Natasha Richardson


Franco Nero kantamassa arkkua hautajaisissa: http://www.iltasanomat.fi/videot/viihde/1667398
L.A. 31.3.2009 02:22
Maurice Jarre
kongon oskari 13.4.2009 23:39

Niin se aika rientää...





Marilyn Chambers



http://www.nbclosangeles.com/news/entertai....html?nbc=12321
Flash 14.4.2009 00:05
kongon oskari ( 13.4.2009 23:40)
Niin se aika rientää...



Marilyn Chambers



http://www.nbclosangeles.com/news/entertai....html?nbc=12321


R.I.P. sad.gif