Elokuva-alan kuolinilmot
Lepää rauhassa lättäjalka. Maailma on taas pykälän paskempi paikka, kun tosimies poistuu näyttämöltä ja tilalle tunkee tusina perseileviä metroseksuaalipellejä ym. instagramidiootteja.
Pientä triviaa. Kun sähköposti oli nuori v. 1997 mailasin huvikseni Bud Spencerille. Tämä oli juuri perustanut Budworld-nimisen nettisivuston liittyen muistaakseni Budin ja Philip Michael Thomasin ajankohtaiseen minisarjaan. Kerroin terveisin Suomesta ja kyselin mm. onko tulossa uusia leffoja Terencen kanssa ja mitä De Angelisin veljekset hommaavat nykyään.
No, vastaushan sieltä tuli pienellä viiveellä. Bud kertoi että on kovasti musiikkimiehiä. Mainitsi, että arvosti eniten italialaisessa elokuvamusiikissa Ennio Morriconea. Kertoi, ettei ole ollut viime aikoina yhteyksissä Guido ja Maurizio De Angelisiin. Mutta piti kovasti veljesten musiikista sekä työskentelystä heidän kanssaan. Uusia leffoja Terencen kanssa ei ollut suunnitelmissa mutta lupasi pitää ajan tasalla..
"Lukuisista elokuvista tuttu konkarinäyttelijä Ron Cummins on kuollut 74 vuoden ikäisenä. Hollywood Reporterin mukaan hän kuoli heinäkuun 1. päivä saattohoitokodissa Kaliforniassa. Cummins sairasti leukemiaa. Hänet tunnetaan parhaiten elokuvista Hikinen iltapäivä, Tango & Cash ja Ghostbusters II. Cumminsin kerrotaan lahjoittaneen kehonsa lääketietellisiin tutkimuksiin. Häntä jäi kaipaamaan poika ja tytärpuoli sekä yksi lapsenlapsi."
Seamon Glass

"Where you goin' city boy?"
Jouko Turkka oli toki enemmän teatterimies, mutta teki kuitenkin myös hommia tv:n puolella joten ehkä tämä ketju on sopiva.
Amerikkalainen koomikko David Huddleston on kuollut. Tuttu mies mm. elokuvista Villiä hurjempi länsi, Big Lebowski ja Turpiin vaan ja onnea.
http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-2000001233751.html