22.9.2008 23:37
Echo **1/2
Timecrimes **1/2
Näitä parempi lopputulos olisi syntynyt, jos Morgenthaler olisi ohjannut Vigalondon käsiksen Bodnian pääosittamana.
Echo **1/2
The Art of Crying 8/10
Fuckin A! Baaderi heti tuoreeltaan. Hyvä hyvä.
Kirjoitan nyt ensimmäistä kertaa arvioitani leffafestarilla näkemistäni elokuvista. Olen ilolla lukenut muiden festarikävijöiden arviointeja koko tämän vuosikymmenen, nyt kannan oman korteni kekoon.
Lorna's Silence 9/10
City of Men 5/10
Aika paska tämäkin. Eroaa City of Godista kuin yö ja päivä. Perusgangsta-ajojahtia ja isä-poikaihmissuhteen selvittelyä. Ei tarjoa mitään uutta, mitä ei olisi jossain aikaisemmin nähty.
Ehkä hieman epäuskottavalta tuntui se houriminen lapsesta, mutta sekin toimi lopulta musta ihan hyvin.
Joitain valikoituja kuvia tapahtumasta ilmaantuu
tänne.Ehkä hieman epäuskottavalta tuntui se houriminen lapsesta, mutta sekin toimi lopulta musta ihan hyvin.
SpoileriLapsihouriminen hämmensi mua myös koska Dardenne-leffalta en olettanut artya monitulkinnaisuutta. Mielenkiintoista kuitenkin oli kuinka helposti katsojana yhtyi Lornan toiveeseen Claudyn jälkikäteisestä välittämisestä edes mahdollisen lapsen kautta. Mulle elokuvan keskeinen hetki oli Claudyn katoaminen kuvatun matskun ulkopuolella ja samalla esiin noussut alkuraskauteen liittyvä hämärä jonkin uuden ilmaantumisen toive.
Täydennystä: