Rakkautta & Anarkiaa 2008

JariM 10.9.2008 10:55

No nyt alkoi toimimaan. Sain jopa varattua liput kaikiin haluamiini leffoihin.

Shocky 10.9.2008 11:00
JariM ( 10.9.2008 10:56)

Olet onnekas. Itse koetin kotoa aikani varailla, ei onnistunut, lähdin töihin, sillä aikaa se on näköjään sitten toiminut, nyt kun pääsin taas koneen ääreen niin ei: "Valitsemaasi esitykseen ei voi varata lippuja."-ilmo tulee jokaisesta näytöksestä... GREAT.
Hung Fist 10.9.2008 11:01

Mitä ihmettä? Samposta ei voi maksaa lainkaan?

JariM 10.9.2008 11:25

Nyt siellä lukee taas, että:

LIPUNMYYNTI AUKI NOIN 20 min KULUTTUA

Ennakkomyynnissä oli vakavia teknisiä ongelmia, pahoittelemme harmia!

R&A-ministeriö
Martin 10.9.2008 11:40
Shocky ( 10.9.2008 11:01)
JariM ( 10.9.2008 10:56)

Olet onnekas. Itse koetin kotoa aikani varailla, ei onnistunut, lähdin töihin, sillä aikaa se on näköjään sitten toiminut, nyt kun pääsin taas koneen ääreen niin ei: "Valitsemaasi esitykseen ei voi varata lippuja."-ilmo tulee jokaisesta näytöksestä... GREAT.

Oho, mullakin tais käydä tsägä. Just ennen safkista lähti toimimaan ja sain kaikkiin haluamiini näytöksiin liput. Mutta oli siinä jonkin verran duuniakin, kun refreshaili näyttöä ensin reilu 1,5h...
Disco Studd 10.9.2008 12:03
JariM ( 10.9.2008 11:26)
Nyt siellä lukee taas, että:

LIPUNMYYNTI AUKI NOIN 20 min KULUTTUA

Ennakkomyynnissä oli vakavia teknisiä ongelmia, pahoittelemme harmia!

R&A-ministeriö

Saatana, kunhan eivät sotke minun varauksiani.
Peeping Tom 10.9.2008 12:18

Sain omistani olennaisimmat varattua. Onneksi luovutin siinä vaiheessa kun lähes tyhjiin esityksiin ei yhtäkkiä pystynytkään ostamaan tai varaamaan lippuja ja tein jo ostoskoriin saaneeni varaukset. Liput Miikeen ja Lorna's Silenceen jäi toistaiseksi saamatta.

wicked clown 10.9.2008 13:23

Alkoihan se toimia viimeinkin. Ihme säätöä jälleen, ikävää kun testaus jätetään tekemättä kunnolla. Käyttöliittymä aiheutti sen verran harmia, että ostoissa ja varauksissa piti käyttää eri linkkiä eikä itse kauppasoftassa voinut valita varausta / ostoa enää erikseen. Itse eka klikkailin ostolinkkiä, jonka jälkeen tajusin erehdykseni.

No sain ilmeisesti kaikki halutut liput. Hyvä niin.
Hung Fist 10.9.2008 15:51

Noniin, sain hiffin ostokset tehtyä isän avustuksella (kun ei todellakaan Samposta tulevia maksuja otettu vastaan... mitä helvetin juttu tämä oikein oli?) puolen päivän jälkeen. Nyt on mieli hyvä.

En tiedä oliko sattumaa vai staffin parempaa suunnittelua, mutta leffat mahtuivat aikatauluuni odottamattoman hyvin, siitäkin huolimatta, että ehdin käydä Helsingissä vain viikonloppuisin sekä ensimmäisenä maanantaina. Ehkäpä näytökset on jaettu paremmin ympäri festaria, tai sitten niitä on enemmän?
JaJa 10.9.2008 16:11

Helposti sain liput kaikkiin haluamiini paitsi en Burn After Readingiin. Sen missaaminen ei kyllä haittaa, koska sen näkee kuitenkin myöhemmin. Toki sarjalipulla pääsee vain yhteentoista näytökseen, joten listaa piti hiukan karsia. En taida toista sarjista ainakaan tässä vaiheessa ostaa, vaan joitain yksittäisiä sitten päälle.

withnail 10.9.2008 23:36

Tuli ainakin vietettyä laiska aamu, pistin odotellessa Transformersin pyörimään ja söin suklaapatukan. Kaikki liput sain, mitä halusin, vaikka ostoskori päättikin yhdessä vaiheessa deletoida itsensä ja jouduin aloittamaan alusta.

Saihan monen lipun varauksesta jättää ostotilanteessa osan lunastamatta? Huomasin, että olin siinä sählingissä tuplabuukannut itselleni vahingossa Gomorrahin ja Chocolaten.
(The Lukewarm.) 11.9.2008 14:01
Lauri Lehtinen ( 8.9.2008 17:34)
Shocky ( 8.9.2008 17:05)
(The Lukewarm.) ( 8.9.2008 15:35)
Tällä sivulla on aika nolo kirjoitusvirhe.

Ei suinkaan MANHOLA DARGIS, THE NEW YORK TIMES

vaan Manohla

Ai se onkin Manohla eikä Manhola. No en mä sitten mene katsomaan tuota. Kiitos kun kerroit, muista postata aina tähän threadiin jos löydät lisää kirjoitusvirheitä thumbsup.gif

Varsinkin linkki kirjoitusvirheeseen (pitää vissiin käydä lukemassa se) ja sanat "Ei suinkaan" synnyttävät mahtavan vaikutelman hieman ylitomerasta hikarioppilaasta vauhdissa. Klassikkomatskua, toivottavasti ei lopu tähän thumbsup.gif

Manholasta tulee mulle mieleen Manhole, eli vähän ku sua sanoisi Lauri Leväperseeksi tai jotain muuta "nerokasta". En tiedä miksi oletat olevani ylitomera hikarioppilas. En ole sellaista koskaan ollut. Lähinnä olin alisuorittaja koko muinaisen kouluhistoriani.

Mun piti jättää jo tähän vastaamatta, koska on muutakin märehdittävää ns. oikeassa elämässä, mutta nyt tämä kipulääkitys auttoi sen verran. Over and out.
Lauri Lehtinen 11.9.2008 14:38
(The Lukewarm.) ( 11.9.2008 14:02)
Lauri Lehtinen ( 8.9.2008 17:34)
Shocky ( 8.9.2008 17:05)
(The Lukewarm.) ( 8.9.2008 15:35)
Tällä sivulla on aika nolo kirjoitusvirhe.

Ei suinkaan MANHOLA DARGIS, THE NEW YORK TIMES

vaan Manohla

Ai se onkin Manohla eikä Manhola. No en mä sitten mene katsomaan tuota. Kiitos kun kerroit, muista postata aina tähän threadiin jos löydät lisää kirjoitusvirheitä thumbsup.gif

Varsinkin linkki kirjoitusvirheeseen (pitää vissiin käydä lukemassa se) ja sanat "Ei suinkaan" synnyttävät mahtavan vaikutelman hieman ylitomerasta hikarioppilaasta vauhdissa. Klassikkomatskua, toivottavasti ei lopu tähän thumbsup.gif

Manholasta tulee mulle mieleen Manhole, eli vähän ku sua sanoisi Lauri Leväperseeksi tai jotain muuta "nerokasta". En tiedä miksi oletat olevani ylitomera hikarioppilas. En ole sellaista koskaan ollut. Lähinnä olin

Syyt löytyy näistä tekemäsi oikaisun tyylillis-rakenteellisista valinnoista, ja kai ne tuli jo mainittua edellisessä, hyvin positiivisessa viestissäni. Fanitan inhimillisesti herkullisia yksityiskohtia mutta mistäpä tietäisin, onko päivääni piristäneelllä ihmistyyppivaikutelmalla mitään tekemistä mulle tuntemattoman nimimerkkikirjoittajan koulu- ja henkilöhistorian kanssa, pidän sitä muuten vaan helmenä – jos haluat korjata käsityksiä luonteestasi niin ehkä voi miettiä, kannattaako huippuahkera oikaiseminen (minäkö hikari, en!) kun virheitä ei välttämättä ole, pelkkiä mielikuvia eikä sen enempää. Paitsi että Manohla Dargisin etunimen kirjaimet oli virheellisessä järjestyksessä. thumbsup.gif
Spaddu 11.9.2008 19:09

Kyselin HIFF:stä näitä leffoja, jotka tulee myöhemmin levitykseen ja Lanervalta tulikin meiliä. Kai nämä voi tännekin laittaa...

"R&A 2008 ‑elokuvat, jotka tulevat yleiseen levitykseen myöhemmin

99 frangia

Tuulen Laakson Nausicaä

Maradona

Eräs joulutarina

Marttyyrit

Luokka (Cantet)

Filth and Wisdom

The Complete History of My Sexual Failures

Lars and the Real Girl

Burn After Reading

Sauna