Beatles – Let it be
Who – Tommy
Led Zeppelin – Houses of holy
Guns N' Roses – Use Your Illusion I
Guns N' Roses – Use Your Illusion II
Beatles – Let it be
Hope on kyllä paljon enemmän kuin kolmen ja puolen tähden levy. Eroaa juuri riittävästi aiemmista pitkäsoitoista, etenkin hieman "reippaamman" vauhtinsa ansiosta. Mikä parasta, tältä kiekolta ei turhaa raitaa löydy.
Uuden neulan ja Test Drive ‑pelailun ansiosta on tullut taas pitkästä aikaa kuunneltua vinyyleitä, varsinkin näitä:

weekly eliterian French hypnox top3!
weekly eliterian French hypnox top3!
Nyt olen kuunnellut Deathspell Omegan "Kénôse" EP:tä aivan ylilyödyin määrin, vaikka levyn olen omistanut pitkään. Tyrmäävän katkuinen sekoitus silkkaa myrkyllisyyttä ja ääniaaltojen riitaa. Kolme pitkää raitaa.
Peste Noire – "La Sanie des siècles – Panégyrique de la dégénerescence"
Hexenkreis – "La Paix se Meurt... La Paix est Morte"
Oman viikon top-5 näyttää about tältä:
Kovasta hypetyksestäni huolimatta Blackfield II ei sitten kuitenkaan osoittautunut kaikkien aikojen parhaaksi levyksi. Itse asiassa se ei ole edes Blackfieldin paras levy. Yksittäisiä loistavia kappaleita on kyllä jokunen – esimerkiksi 1000 People on jokseenkin täydellinen – mutta täytekamaa on silti yllättävän paljon levyksi, jolla on vain kymmenen raitaa (joista niistäkin yksi on uusi versio jo aiemmin julkaistusta kappaleesta). Oma rivi:
Crumbsuckers : Life of Dreams – LP – saatana että edelleen kovimpia metallipitoisia HC-levyjä, toimii vaikka sadan vuoden päästä. Kakkoslevy taas mielettömän hyvä hc/metal/proge ‑levy (kuunnelkaa vaikka tuo Rejuvenate myspacesta). Bändi perustettu uudelleen mutta tälle vuodelle suunniteltu euroopan kiertue peruuntunut, prkl.
http://profile.myspace.com/index.cfm?fusea...iendID=43467661