Nelosen asiantuntijatiimi oli muuten jees, paitsi se nainen, joka raiskasi taas suomen kieltä puhumalla "nominaateista" ja "nomineerauksista." Aromaan olisi pitänyt vähän läpsiä sitä siellä studiossa.
No entäs se nevöhööd-lehden variksenpelätin joka oli jonkinlainen muotiasiantuntijaVai oliko se just toi sama?
Oli. Ja kyllä, nomineeraus kuulosti kauhealta, ei se ehdokkuus niin vaikea sana voi olla.