Oscar-ehdokkaat julki

Ilja Rautsi 23.3.2006 10:37
Dotcom ( 22.3.2006 19:45)
Mun mielestä Aviatorin suurin ongelma oli aivan paska käsikirjoitus, päähenkilö, jota kohtaan on vaikea tuntea minkäänlaista sympatiaa (alussa se toimi). Visuaalinen ilme oli varmaan tylsin Scorsesen elokuvissa. Parit huonot cgi:t lentojaksoissa ja se punertava sävy mitä elokuvassa muistaakseni oli aika paljon. Kun tyyliksi oli haettu Hollywood glamouria, Casinon tyyli valaistuksen suhteen olisi sopinut Aviatoriin loistavasti. Ehkä Scorsese ei halunnut tehdä sitä enää uudestaan, mutta ainakin mun mielestä Aviator näyttää vaan niin epä-scorseselta ettei mitään rajaa.




Allekirjoitan. Aviator on menettelevä ja ylipaisunut elokuva, joka ei lopulta kerro mistään mitään. Sinne tänne ripotellut hyvät kohtaukset eivät laahaavaa ja päämäärätöntä kokonaisuutta pelasta. Ja hulluissa on sitä jotain, mutta siihen ytimeen Aviator ei pääse. Kiinnostavin seikka oli oikeastaan se, miten hämmästyttävän paljon DiCaprio näytti parissa kohtauksessa nuorelta Orson Wellesiltä.
(The Lukewarm.) 23.3.2006 12:39
JMustonen ( 23.3.2006 01:45)
(The Lukewarm.) ( 22.3.2006 22:21)
Ei ehkä ihan yhtä siisti kuin Casino, mutta ainakin kauniita naisia oli enemmän kuin osasin odottaa.
Eh? Howard Hughes ei sitten tainnut paljoa sinulle sanoa, vai missasinko jotakin.


Niitä oli enemmän kuin osasin Scorsesen maulta odottaa, vaikka näin jälkiviisaasti voi sanoa, että olisihan se pitänyt arvata aiempien elokuvien perusteella.
Korson Antti 24.3.2006 00:35
Dotcom ( 22.3.2006 21:45)
Mun mielestä Aviatorin suurin ongelma oli aivan paska käsikirjoitus, päähenkilö, jota kohtaan on vaikea tuntea minkäänlaista sympatiaa (alussa se toimi).




Tuo oli minusta juuri sellainen tylsä biopic joka vaan vituttaa. Kun päähenkilö oli äärivastenmielinen nilviäinen niin siihen oli sitten keksitty käsittämätön sivujuoni jossa Hughes muka puolusti jotain periamerikkalaisia yksityisyritteliäisyyden arvoja (confused.gif)



Capote oli minusta oikein hieno, sehän kertoi yhden kirjan kirjoittamisesta todella niukoin keinoin joten tuntuu älyvapaalta verrata sitä vaikka jonkun Ron Howardin laskelmoituihin Oscar-tyrkkyihin