12.1.2007 15:14
Toistaiseksi olen lukenut eri lehdistä V2:sta, että se on
spagettiwesterniä tavoitteleva Sin City ‑tyylinen fiilistely, joka sijoittuu Poriin. Niinku mitä vit..a.Toistaiseksi olen lukenut eri lehdistä V2:sta, että se on
spagettiwesterniä tavoitteleva Sin City ‑tyylinen fiilistely, joka sijoittuu Poriin. Niinku mitä vit..a.Toistaiseksi olen lukenut eri lehdistä V2:sta, että se on spagettiwesterniä tavoitteleva Sin City ‑tyylinen fiilistely, joka sijoittuu Poriin. Niinku mitä vit..a.
Ihan ookoo kertakäyttöviihdettä. Pysyy paremmin kasassa kuin edeltäjänsä, puskafarssimeinkiä ja alapääläppää about saman verran. Semmoset ** 1/2
Elokuvan äärikaupallisuus tulee esiin eteenkin tv:ssä esitettävässä trailerissa. Veijonen sanoo:
HS: Hovioikeus kielsi Louhimiehen uuden elokuvan esittämisen
Ma ainakin odotan Kääriäisen Jortsun dokkaria Yhden tähden hotelli. Odotus aikaa vielä 07 maaliskuulle.
Perttu Lepän uuden elokuvan "8 päivää ensi-iltaan" todelliseksi nimeksi on muodostumassa "Perse-elokuva".
Perttu Lepän uuden elokuvan "8 päivää ensi-iltaan" todelliseksi nimeksi on muodostumassa "Perse-elokuva".
http://www.lifesaver.net/keskustelut/read....577&t=33577
Oli se ollut joillain muillakin foorumeilla. Ei ole hyvää sissimarkkinointia, että ensimmäinen asia mitä uudesta elokuvasta saat kuulla on pyyntö, että tulisitko pliis näyttämään perääsi kolmena päivänä niin kuvaamme sen 35mm filmille.
Ei ole hyvää sissimarkkinointia, että ensimmäinen asia mitä uudesta elokuvasta saat kuulla on pyyntö, että tulisitko pliis näyttämään perääsi kolmena päivänä niin kuvaamme sen 35mm filmille.
Markku Pölönen: Lieksa
Mutta kuka uskaltaa haukkua Markku Pölösen elokuvia julkisesta?