Vhs: n. 115
dvd n.75 kpl.
Itse olen käsin kirjoittanut vihkoon tuon vhs listan ja jossain koneen syövereissä on keskeneräinen vhs lista. Dvd listan tejoa en ole vieläkään viitsinyt aloittaa.
Vhs: n. 115
Luettelointi on alkutekijöissään mutta DVD & Blu-ray-elokuvien määrä huitelee jossain 10 000 välillä.
Mukaan lasken luonnollisesti mahdollisesti levyillä olevat "oikeat" lyhytelokuvat sekä dokumentit (eli ei mitään Making Off-sälää).
Sarjojen tuotantokaudet lasken yhdeksi nimikkeeksi + pari jotain muuta kompromissia, niin olen päässyt suht loogiseen lopputulokseen.
Jo jonkin aikaa olen myös kellottanut kaikki katsomani elokuvat ja Plazan luettelossa hinta-sarakkeeseen laittanut valmistusvuoden jolloin joskus on kiva katsoa miltä vuosilta elokuvia on eniten siunaantunut.
Suurta ja kaunista luettelointiohjelmaa, DVD-Profileria tuli joskus kokeiltua, mutta ei oikein tyydyttänyt kun siinä esim. leffaboksit ovat köntässä ja valtaosaa leffoista ei löytynyt tietokannasta ym.
Luettelointi menee tällä hetkellä 1500:n kieppeillä:
http://www.dvdplaza.fi/dvdcatalog/naytak.php?sort=25&user=Andrei3000
^ 2H+K ja tällä hetkellä kaikki leffat hyllyissä. Tiukkaa tekee mutta mun huoneistossa ei kuvatakaan mitään Inno-ohjelmaa.
313 DVD:tä, ja tuokin on jo liikaa näin pieneen kämppään. Täytynee keskittyä laatuun eikä määrään.
Ekat DVD:t tuli hankittua jo silloin kun formaatti yleensä rantautui meille. Kaikkiruokainen elokuvamaku ja kuluneet vuodet (ei yhtään pois myytyä leffaa), niin kyllähän noita siunaantuu automaattisesti ilman tarkoituksellista "mahdollisimman suuri lukumäärä" ‑hamstrausta.
kahteen riviin kun pukkaa hyllyyn tavaraa niin löytyy myöhemmin yllätyksiä, useimmiten vielä muoveissa
DVD 851 kpl
313 DVD:tä, ja tuokin on jo liikaa näin pieneen kämppään. Täytynee keskittyä laatuun eikä määrään.
Laskentatavan logiikasta flp:lle...
Voisitteko myös pistää Inno-kuvia tonne leffakokoelmaketjuun, et miten noi läjät teidän kämpissä ovat vallanneet tilaa.
Itse en pysty ennustamaan tulevien aikojen makutottumuksia ts. uusintakatseluarvoa, pystyn vain katsomaan menneeseen ja huomaan erilaisia kausia ja painotuksia.
Minulla oli pitkään sama ongelma kuin Norrin Raddilla, eli mistään ostetusta elokuvasta ei malttanut luopua ihan sen vuoksi että joskus saattaisi tehdä mieli katsoa uudestaan. Viime kesänä oli kuitenkin pakko alkaa karsimaan turhimpia pois kun omatekemistä hyllyistä tila loppui vain kesken. Noin sata levyä on mennyt vaihtoon sen jälkeen mutta toisaalta enemmänkin on varmaan tullut jo takaisin. Enää en varmaan mittaviin karsintoihin ala, tyytyväinen olen siihen mitä nyt on hyllyssä. Enemmän tai vähemmän.
DVD n. 700 kpl + parikymmentä tv-sarjaboksia.
DVD 770 kpl
Tämän hetkinen saldo sanoo 602 elokuvaa dvd:llä + tv-sarjoja muutama boksi.
Tilattuna n. 10, tosin viallisella osoitteella, joten vähän on epävarmaa löytääkö perille.