Vaikea avaus tosiaan. Perhonen lasikuvussa sentään osui tuurilla kohdalleen viime hetken arvonnoissa, muut eivät lähellekään. Uusi kiekka on onneksi hiukan inhimillisempi.
Elitisti-Guru 2010
Kuvat vaihtuu tässä piakkoin. Kierros on ollut äärimmäisen helppo.
Kolmas kierros pyörähti juuri käyntiin.
Kirkkaasti kärkeen nousi nimimerkki jajaju, joka tiesi jokaisen kuvan viime kierrokselta. Toisin sanoen oli ainoa, joka tunnisti Bernien.
Toivon, että kolmannessa kierroksessa on hieman enemmän haastetta.
No pöh, olin nukkumassa ja missasin sitten koko kierroksen, EKEKin vika. Ainakin yhden olisin tiennyt varmasti.
Suuri Illusioni ja Sex And The City aukenivat verrattain nopeasti, Trading Places olikin sitten jo työn takana kun en saanut alkuun millään Ralph Bellamyn nimeä /muita herran tähdittämiä elokuvia mieleen,.
Uusi kierros onkin sitten hanurista, yksi tuosta taitaa irrota, mutta siihen jäänee...
Oli tosiaan helppo kierros josta tuli sijoitus kakkoseksi. Ensi viikolla tullaankin sitten ryminällä alas...
Tällä kierroksella pitäisi olla kaksi varmaa. Olen selvästi noususuhdanteessa (0->1->2..).
Melkoinen kierros meneillään.
Kukaan ei tiedä kahta ekaa ja (melkein) kaikki tietää loput. Tällä hetkellä on vielä aikaista sanoa – vaikuttaa kuitenkin siltä, että yhdeksällä pisteellä on asiat jo aika hyvin.
Noinhan se menee hyvin pitkälti. Ainakin toistaiseksi...
Mä en tiedä kuin yhden. Yhteen on kyllä ns. valistunut veikkaus olemassa, joten saas nähdä jaksaako tarkastaa dvd:ltä. Kaksi ekaakin ovat kyllä tutun näköisiä, ja sehän vituttaa eniten.
Kierros on päättynyt ja uudet kuvat nähtävissä tutussa paikassa.
Perkele, nyt tuli ensimmäinen vitutus. Mietin Cabin Fever 2:a vaikken ole leffaa nähnyt, mutta vastasin sitten toisen teinikauhistelun. Muukalaisesta ei ollut hajuakaan. Uusi kierros näyttää ehkä helpommalta...
Kas, arvasin Muukalaisen sittenkin oikein. Hämäsi kun oli sanottu, ettei sitä melkein kukaan tiennyt, niin oletin omankin veikkaukseni olevan ihan pielessä. Ainakin vielä oon siis tohinoissa mukana, vaikka oletin tippuvani heti ekalla kierroksella kelkasta. Uudesta kierroksesta ainakin kaksi olisi selvää pässinlihaa, ehkä ainakin yksi arvelu lisää irtoaa pienellä pähkimisellä.