Koetan laittaa toiselle kierrokselle yhden sellaisen kuvan, että tekin tiedätte.
Elitisti-Guru 2010
Vaikeaksi vetää tosiaan, mut pakkohan tuohon on jotain vääntää ennen sunnuntaita. Kun vaan ehtis.
Kaksi oli aika iisejä ja kolmaskin todella tuttu, mutta ei auennut tähän hätään eikä ole aikaa keskittyä nyt kauempaa.
Tohka, kai meillä on perinteinen veto pystyssä?
Eka kierros on todella paha.
Mutta milloin kuvat vaihtuu ja milloin viimeistään kuviin voi vastata? Olikos ennen to-pe välillä?
No niin marinat sikseen. Vastaus on lähetetty ja ainakin yksi piste tulee.
Eka kierros on nyt päättynyt ja kakkoskierroksen kuvat on nähtävissä.
Nimimerkki sweeneylle erikoismaininta siitä, että sekä Of Freaks and Men että Sex and Fury menivät oikein. The Spook Who Sat By the Dooria ei jostain syystä tunnistanut kukaan, yleisin väärä vastaus sen kohdalla taisi olla Kelly's Heroes tai M.A.S.H.
Oho, enpä ois uskonut että neljällä pisteellä jaetaan kärkisijoja. Nyt harmittaa kun en saanut tuota Sex and Furya päähäni. Ja ihme juttu, kun porukka ei tiennyt enempää tuota Of Freaks and Meniä, hyi hyi.
Joo, luulin että sunnuntaina on aikaa vastata kahteentoista saakka ja jäi sitten ensimmäinen kierros väliin. Olis pitänyt kai lukea Gurusivuston ensimmäinen lause. No, turha rimpuilla, jos paskat on housuissa.
Ei mitään hajua noista kolmesta leffasta, Perhonen lasikuvussa olisin ehkä voinut kaivaa esiin jos olisi jaksanut vanhaan malliin käyttää IMDB:ta tai Googlea... Elokuvaa en ole nähnyt. Uusi kierros näyttää kyllä helpommalta, kaksi ainakin tuosta tuntuisi irtoavan.
Bitnikin auteurit, Visa ja Woody, uupuu niin en osallistu.
Bitnikin auteurit, Visa ja Woody, uupuu niin en osallistu.
Lämmittelykierroksella oli sentään Woody, joten valittaminen on turhaa! Voin melkein luvata, että tästä eteenpäin jokaisella kierroksella on vähintään kaksi kuvaa Visan elokuvista.
Niin joo, et osallistunut viime kierroksella, koska et tiennyt yhtään.
Oho, meni sit ohi. No enpä ois mitään tiennytkään, ainakaan tarkistelematta.
Uudelta kierrokselta tulossa 1 piste, edelliseltä 0 eli hyvin alkoi.