Elitisti-Guru 2010

JaJa 21.5.2010 17:20

Koetan laittaa toiselle kierrokselle yhden sellaisen kuvan, että tekin tiedätte.

wink.gif
Disco Studd 21.5.2010 19:58

Vaikeaksi vetää tosiaan, mut pakkohan tuohon on jotain vääntää ennen sunnuntaita. Kun vaan ehtis.

Martin 21.5.2010 22:39

Kaksi oli aika iisejä ja kolmaskin todella tuttu, mutta ei auennut tähän hätään eikä ole aikaa keskittyä nyt kauempaa.





Tohka, kai meillä on perinteinen veto pystyssä?
Humphrey Bogart 22.5.2010 01:29
Disco Studd ( 21.5.2010 19:58)
Vaikeaksi vetää tosiaan, mut pakkohan tuohon on jotain vääntää ennen sunnuntaita. Kun vaan ehtis.




Niinpä.. Kesä ei ole kyllä parasta aikaa guruilla muutenkaan.
kellogg 23.5.2010 10:41

Eka kierros on todella paha.





Mutta milloin kuvat vaihtuu ja milloin viimeistään kuviin voi vastata? Olikos ennen to-pe välillä?
JaJa 23.5.2010 11:37
kellogg ( 23.5.2010 10:41)
Eka kierros on todella paha.



Mutta milloin kuvat vaihtuu ja milloin viimeistään kuviin voi vastata? Olikos ennen to-pe välillä?




Kierros päättyy ja kuvat vaihtuvat uusiin pääsääntöisesti kello 22.00 sunnuntaisin.
Disco Studd 23.5.2010 19:22

No niin marinat sikseen. Vastaus on lähetetty ja ainakin yksi piste tulee.

JaJa 23.5.2010 22:09

Eka kierros on nyt päättynyt ja kakkoskierroksen kuvat on nähtävissä.





Nimimerkki sweeneylle erikoismaininta siitä, että sekä Of Freaks and Men että Sex and Fury menivät oikein. The Spook Who Sat By the Dooria ei jostain syystä tunnistanut kukaan, yleisin väärä vastaus sen kohdalla taisi olla Kelly's Heroes tai M.A.S.H.
Martin 23.5.2010 22:20

Oho, enpä ois uskonut että neljällä pisteellä jaetaan kärkisijoja. Nyt harmittaa kun en saanut tuota Sex and Furya päähäni. Ja ihme juttu, kun porukka ei tiennyt enempää tuota Of Freaks and Meniä, hyi hyi.

-KosminenLahna- 23.5.2010 22:26
JaJa ( 23.5.2010 11:37)
kellogg ( 23.5.2010 10:41)
Eka kierros on todella paha.



Mutta milloin kuvat vaihtuu ja milloin viimeistään kuviin voi vastata? Olikos ennen to-pe välillä?




Kierros päättyy ja kuvat vaihtuvat uusiin pääsääntöisesti kello 22.00 sunnuntaisin.




Joo, luulin että sunnuntaina on aikaa vastata kahteentoista saakka ja jäi sitten ensimmäinen kierros väliin. Olis pitänyt kai lukea Gurusivuston ensimmäinen lause. No, turha rimpuilla, jos paskat on housuissa.
Humphrey Bogart 24.5.2010 00:32

Ei mitään hajua noista kolmesta leffasta, Perhonen lasikuvussa olisin ehkä voinut kaivaa esiin jos olisi jaksanut vanhaan malliin käyttää IMDB:ta tai Googlea... Elokuvaa en ole nähnyt. Uusi kierros näyttää kyllä helpommalta, kaksi ainakin tuosta tuntuisi irtoavan.

Bitnik 24.5.2010 10:51

Bitnikin auteurit, Visa ja Woody, uupuu niin en osallistu.

JaJa 24.5.2010 11:02
Bitnik ( 24.5.2010 10:51)
Bitnikin auteurit, Visa ja Woody, uupuu niin en osallistu.




Lämmittelykierroksella oli sentään Woody, joten valittaminen on turhaa! Voin melkein luvata, että tästä eteenpäin jokaisella kierroksella on vähintään kaksi kuvaa Visan elokuvista.



Niin joo, et osallistunut viime kierroksella, koska et tiennyt yhtään. tongue.gif
Koston käsi 24.5.2010 16:03

Oho, meni sit ohi. No enpä ois mitään tiennytkään, ainakaan tarkistelematta.

Jeremias Rahunen 24.5.2010 16:15

Uudelta kierrokselta tulossa 1 piste, edelliseltä 0 eli hyvin alkoi.