Se menee sillä uudemmalla läpi eli väärällä, mutta no hätä. Kyllä vastaajat hoksaavan tilanteen.
Elitisti-Guru 2010
Voi vitun Annette O'Toole, ja vitun 48 tuntia vitun kissaihmisineen, VITTU!!! Puuh-puuh... Johan helpotti. Saaaaatana, kun ei saa päähänsä noin päivänselviä asioita. Sama homma Caligulan dekon kanssa, hävettää..
Aika hämmentävää etten saanut Contaminationia oikein vaikka sen juuri katsoin ja tuo kuvakin on ihan tutusta kohtauksesta.
Artisan (4.7.2017 19:28)Kuva 4190 on nyt julki, en tietenkään pysty edes tarkistamaan tilannetta mutta jos tiedätte mielestänne oikean vastauksen eikä se kelpaa, kannattaa kokeilla toista saman nimistä elokuvaa. Melko lupaavasti siellä on nyt jo nolla oikeaa vastausta mutta kolme arvuuttelua. :(
Sama homma nyt kuva 4262
Vuodenvaihde on tainnut taas sotkea laskuria, kun katsoo nykyistä pistetilannetta. Aikaisemminhan nuo korjaantuivat muistaakseni itsekseen kuvien umpeuduttua, mutta nyt näyttää siltä, että viime vuoden viimeisten kuvien tämän vuoden puolella tehdyillä tunnistuksilla on saanut näppärästi lentävän lähdön uuteen kauteen.
Kuvia elokuvista, joita ei ole vielä edes julkaistu? Nyt ei tunnu oikein mielekkäältä.
Kieltämättä tuon johdosta pari harmaata munakarvaa taas ilmestyi..
Juu, kyseenalaista toiminnan, idioottimaista touhua, vaikka Olavi Virran sainkin oikein Suosalon ansiosta. Kuvat laittanut saa haistaa pitkän paskan! ![]()
Suosalon mielestäni tunnistin, mutta annoin periksi kun mikään julkaistu elokuva ei vaan kelvannut. Haistatus totta kai myös minulta.
Ja sitten näköjään tv-sarjat ovat vuorossa... voitais pitäytyä ihan elokuvissa.
Humphrey Bogart (15.9.2018 00:32)Ja sitten näköjään tv-sarjat ovat vuorossa... voitais pitäytyä ihan elokuvissa.
Nyt minä olen anteeksipyynnön velkaa, tuo oli minun laittamani kuva. En huomannut että traileri jota katsoin olikin tv-sarjan. Samaa mieltä että pitää olla vain elokuvia. Olen huolellisempi jatkossa! Tämä on hyvä osoitus siitä, miten tv-sarjoista on tullut niin hyvin tehtyjä, ettei niitä aina erota elokuvista.
Saat anteeksi. Noiden aikaisemmin kritisoitujen leffojen laittaja ei sen sijaan koskaan uskaltanut koskaan ilmoittautua...
Kun vanhat kuvat päivittyy viimeisimmät oikeat vastaukset ‑osioon, niin tätä nykyä kuvan yhteydessä esitetyn elokuvan nimen sijaan on yhä useammin enää vain linkki IMDb:in. Voisiko tuollaisen pienen, mutta sitäkin ärsyttävämmän muotoseikan saattaa ajantasalle, jottei joka helvetin kerta joudu kiertämään edellä mainitun linkin kautta vain nähdäkseen leffan tittelin?
Edit. Kuvien lisäämistä tullut harkittua itsekin, mutta aina jollain tapaa jäänyt taka-alalle koko homma. Onko laitteesta löydyttävä jokin tietty ohjelma tätä varten vai esimerkiksi päivitetty selain toimintojen yhteensopivuutta ajatellen? Jotain muuta, mitä, pistä rasti ruutuun?
Loppuikohan tuo Guru jo? Laitoin seitsemän uutta kuvaa jo keskiviikkona mutta ei niitä näy. Nyt olisi taas pari lisää.
http://www.elitisti.net/elitistiguru/ kuvasivu pukkaa tyhjää sivua. Näkyykö muilla?