Onkos ketkään elitisteistä lukeneet useampaa osaa Creation Cinéma ‑sarjan kirjoja? Erittäin mielenkiintoiselta vaikuttava parinkymmenen teoksen julkaisusarja, mutta ei uskalla sokko-ostaa vaikka halpoja ovatkin, joten kaipaisin vinkkejä ja tietoja. Eniten henkilökohtaisesti kiinnostaisivat nuo Lost Highways, Bad Blood, Naked Lens ja House of Horror, joten erityisinfoa näistä arvostaisin.
Kokemusta vain tuosta Search and Destroy kirjasta. Sinällään hyvä, sisältää monia hyviä anekdootteja joita en ole mistään muualta löytänyt (mm. Brandon pitkän monologin, joka kuitenkin leikattiin Apocalypse Nowsta). Kuitenkin ohittaa b-luokan viidakkoxploitaation lähes tyystin, ainoastaan Margheritin Last Hunter seuraajineen on saanut muutaman sivun omaa tilaa. Isot artikkelit Platoonista, FMJ:stä jne. Hieman liian jenkkimainstream keskeinen.