22. Rakkautta & Anarkiaa -festivaali

Jakel 9.9.2009 11:50
Hung Fist ( 9.9.2009 11:18)
Tai vastaavasti jos jollain jo on tauti, niin sylkäiskää voileipään ja lähettäkää se minulle niin sairastan alta pois.

Haluatko kenties jotain muitakin tauteja alta pois samalla metodilla? Foorumilaisilta löytyy varmaan kaikenlaista muutakin eksoottista.
Spiritual Boxer 9.9.2009 12:48

Oho, lippujen varailu taisi sujua suhteellisen kivuttomasti. Ohjelmassa Morphia, Kinatay, ZMD: Zombies of Mass Destruction, United Red Army, In the Loop, Russia 88, The Tournament, Il divo, My Winnipeg, Revanche, The Hurt Locker, Thirst, Red Cliff I-II ja Synecdoche, New York. Mahdollisuuksien mukaan ehkä myös Mesrine: Part 1 & 2, Outrage, Mary and Max ja muutama muu...

Disco Studd 9.9.2009 13:08

No heti kymmeneltä netti yski pahasti, mutta se nyt ei ollut varmaan kenellekkään mikään yllätys.

Varattuja lippuja omat ja perheenjäsenet mukan lukien yhteensä 22, mutta elokuvia vain kymmenen.
Tuoppi 9.9.2009 13:15

Ihan jees meni varailu vaikka taas jää avauselokuva väliin. En tiedä kummassa päässä oli vika mutta homma lähti pelittämään mulla vasta joskus 10-15 yli kymmenen. Sinänsä ei haittaa kun leffasta on normaali ensi-iltakin varmasti tulossa. Muuten sain liput minne halusinkin. Hurt Lockerin kanssa oli suunnitelmassani oli tullut moka kun kyseistä näytöstä ei ollutkaan mutta kyllähän tuolta löytyi vaihtoehtoinen näytös. No hätä!

Sen verran kunnianhimoinen suunnitelma taas että himassa ei ehdi käydä kuin nukkumassa. rolleyes.gif Vaikka viime vuoden leffamäärä (28) oli tarkoitus ylittää ehkä parilla leffalla jos silläkään. No, suunnitelmaan hiipikin semmoset lähemmäs neljäkymmentä leffaa. Ei sen puoleen että jotain muuta elämää olis...
Martin 9.9.2009 14:04

R&A:n omat sivut tosiaan tökkivät sen ensimmäiset 15 minuuttia, mutta sen jälkeen toimivat ihan ok vaikkakin aika hitaasti. Mitään ei jäänyt tämän takia ainakaan saamatta. Finnkinon kautta lippujen varaus taisi sen sijaan aueta jo hieman ennen kymmentäkin.

Martin 9.9.2009 14:26

Aika monet on muuten intoilleet aika paljon United Red Armyn näkemisestä. Mä en siitä mitenkään hirveästi diggaillut. On siinä paljon päräyttäviäkin hetkiä, mutta välillä asiat tapahtuvat liian nopeasti ja välillä toivoisi pikakelausnappia. Lisäksi kärsi pahasti budjetin niukkuudesta.

Osasyy siihen, että ei toiminut mulle saattoi olla myös se, että kaverit oli samaan aikaan kokkareissa Udo Kierin kanssa, jossa oisin "ehkä" itsekin halunnut olla.

Muista nähdyistä ainakin Humpdayta voin suositella lähes varauksetta. Kyseessä ei ole mikään naurupommi, mutta muuten hyväntuulinen jenkki-indiedraama.
Spaddu 9.9.2009 21:26
Tuoppi ( 9.9.2009 13:16)
Ihan jees meni varailu vaikka taas jää avauselokuva väliin.

Netin lippukiintiöstä (sellainen kai käytössä tänäkin vuonna eli että netistä voi varata vain puolet näytöksen lipuista) huolimatta avajaiselokuvan näytös myytiin loppuun 10 minsassa. Kutsuvieraiden johdosta myytäviä lippuja on norminäytöksiä pienempi määrä.
Antti Tohka 10.9.2009 13:45
Martin ( 9.9.2009 13:27)
Osasyy siihen, että ei toiminut mulle saattoi olla myös se, että kaverit oli samaan aikaan kokkareissa Udo Kierin kanssa, jossa oisin "ehkä" itsekin halunnut olla.

pitäiskö tähän linkittää se yks kuva?
Hung Fist 13.9.2009 16:16

Milloinkahan vieraista saadaan tietoa?

Disco Studd 13.9.2009 19:29
Espanjalaistähti Elena Anaya vierailee R&A-festivaaleilla
Janne Timonen 13.9.2009 19:53

Oisko lipsahtanut tiedotteeseen pikku moga, kun Hesari ei näytä olleen

ainoa, joka on höystänyt tuon Mesrinen Mesmerineksi.
anttir 15.9.2009 20:56

Onko joku menossa katsomaan Russia 88:ia 19. lauantaina kello 18.45 näytökseen mutta ei ole hommannut vielä lippua? Huomasin just että se menee mulla päällekkäin Synedochen kanssa joten pitää siirtää ryssänatsit toiselle päivälle, ja lippu olisi myynnissä.

Red Right Hand 16.9.2009 14:15

Onko kukaan nähnyt The Sicilian Girlia?

Kyynikko mussa epäilee että tällä yritetään vain virvelöidä teatteriin Gomorrasta diganneita. laugh.gif

No joo, toistaiseksi nämä: United Red Army, Jerusalema, Morphia. Kotimeiningeistä sitten riippuu kuinka paljon lisää leffa-aikaa saan neuvoteltua.

Mites muuten noi tän vuoden Miiket? luettuina vaikuttivat ihan skeidalta. Am I right?
Hung Fist 16.9.2009 15:21
Red Right Hand ( 16.9.2009 14:16)
Mites muuten noi tän vuoden Miiket? luettuina vaikuttivat ihan skeidalta. Am I right?

No molemmathan näyttää ihan pirun kovilta. Crows Zerossa ilmeisesti tykeillä kampauksissa varustetut kovissupermallipojat pieksee toisiaan (mulla on dvd:kin, mutta en katso sitä kun kerta pääsee Rexin kankaalta näkeen) ja Miiken edellinen koko perheen fantasia (Yokai daisenso) oli niin loistava, että Yatterman on festarin odotetuin elokuva. Ja siinä on nahka-asuinen Kyoko Fukada!!!

(en oikeasti edes välitä Fukadasta, kunhan vaan hypetän leffaa itselleni).
Young Hova 16.9.2009 15:40
Red Right Hand ( 16.9.2009 14:16)
Onko kukaan nähnyt The Sicilian Girlia?

Kyynikko mussa epäilee että tällä yritetään vain virvelöidä teatteriin Gomorrasta diganneita. laugh.gif

En ole nähnyt, mutta sehän on Huuliharppukostajan, The Big Gundownin, Face to Facen ja Island of the Fishmenin käsikirjoittajalta.

http://akas.imdb.com/name/nm0006872/