22.12.2008 09:13
Taidemusiikkikeskustelua
22.12.2008 13:49
22.12.2008 14:28
Ja jos se toimii niin sitten kannattanee tutustua myös Ozric Tentaclesiin jolle Hidria aika pitkälti on velkaa koko tyylinsä.
22.12.2008 14:32
Olikos Hidria sitä puistotaikurimusaa?
22.12.2008 14:40
No oon kuullut, mutta kyllä tosta nimestä vähän diabolot tulee mieleen vai mitä vitun keppejä ne heittelee.
22.12.2008 14:57
27.12.2008 08:43
Suositelkaa lisää tällaista junnaavaa mutta kehittyvää musaa kyseiseltä ajalta. Syntikkapörinöistä plussaa, ihmisen äänistä ja laulusta vitusti miinusta, ellei kyse ole sitten jostain kurkkulaulusta tms. örinästä.
Loop, ja levy jota voi muiden lisäksi suositella taisi olla Gilded eternity tjsp. Tämän jälkeen Circle ei enää kuulostakaan niin omaperäiseltä.
Kova kuin mun stondis! Elikkä melko kova!
27.12.2008 21:34
Suositelkaa lisää tällaista junnaavaa mutta kehittyvää musaa kyseiseltä ajalta. Syntikkapörinöistä plussaa, ihmisen äänistä ja laulusta vitusti miinusta, ellei kyse ole sitten jostain kurkkulaulusta tms. örinästä.
Loop, ja levy jota voi muiden lisäksi suositella taisi olla Gilded eternity tjsp. Tämän jälkeen Circle ei enää kuulostakaan niin omaperäiseltä.
Eikä ku on tää Loop jopa kovempi.
31.12.2008 14:25
Eikä ku on tää Loop jopa kovempi.
On kyllä erinomaista musaa tää Loop.
6.1.2009 00:23
14.1.2009 12:42
En tiedä mikä ois ollut oikea topic mutta kiinnostaisi tietää Lasselta ja muilta että kuinka odotettu toi Pekka Strengin "uutuus" on? Kuulin tästä vasta eilen, pakkohan toi Unen maa on hankkia.
14.1.2009 13:56
^Oho toi tuli mullekkin ihan puun takaa. Pakkohankinta tosiaan mutta olisivat saaneet julkaista tuplan jossa kaikki biisit alkup. versioina ja uudet sovitukset erikseen.
14.1.2009 13:59
Jos ne on niin heikkolaatuisia että ilman täydellistä rekonstruktiota ei voitaisi käyttää? Yksi tai kaksi biisiä on kai alkuperäisversioina.
14.1.2009 14:05
En tiedä mikä ois ollut oikea topic mutta kiinnostaisi tietää Lasselta ja muilta että kuinka odotettu toi Pekka Strengin "uutuus" on? Kuulin tästä vasta eilen, pakkohan toi Unen maa on hankkia.
Odotuksen aste riippunee mitä Strengin musa sulle entuudestaan merkkaa. Mistään pilipalitäytematskusta ei pitäisi olla kyse. Tietysti vaikea sanoa, mitä tuottajaporras nyt sitten on aikaan saanut. Onhan tästä puhuttu jo vuosia.