Reiska käski sanomaan, että EKEK 2009 ennakkomyynti starttaa BtB yhteydessä ja massia voi tyrkyttää mulle. Ohjelmisto on kuulema taas kova ja vitummoinen meninki tulee olemaan muutenkin päällä. Toivottavasti herra pääsee itsekin edustamaan tällä kertaa.
EKEK 2009
Loistavaa! Minkä verran pitää varata valuuttaa, jos aikoo lunastaa lipun EKEK-kekkereihin?
Loistavaa! Minkä verran pitää varata valuuttaa, jos aikoo lunastaa lipun EKEK-kekkereihin?
Mikäli kaverin puheet oikein ymmärsin, Reiska taitaa olla tällä hetkellä heittämässä keikkaa Pietarissa. Mutta eiköhän tähän saada lisäselvyyttä vielä ennen kuin projektorit pärähtävät Engelissä käyntiin perjantaina.
Asia selvä, kiitos.
Joo, lipun hinnaksi on varmistunut taas polkuhintainen 25e. Tosin Reiska vähän puhui, etteivät "Venäjän linkit" takaa viinatarjoilua tällä kertaa.
Liput menevät kuin kuumille kiville! Muistakaa ottaa huomenna lisää rahaa mukaan!
Reiska käski muistuttamaan tästä ja kertomaan että elokuvakulttuuri at gmail.com osoite toimii edelleen.
Jaa-joo, ja mä en oo hukannut nimilistoja saati fyrkkia. Btb vei vain niin totaalisesti mehut, että en ole jaksanut toimitta listoja edelleen Reiskalle (joka on muuten vihdoin takaisin Suomessa!).
Mitään nimilistoja ainakaan silloin näkynyt, kun lykkäsin 75e kouraan. Tais mennä rahat sen siliän tien? Voe rähmä.
Oisko mahdollista tehdä jonkinlainen "ehkä tuun ehkä en" ‑tyyppinen diili? Perhepoliittisista syistä johtuen en voi mitenkään tietää mikä on tilanne EKEK-päivänä. Todennäköisesti ei onnistu, mutta tahtoishan sitä messiin tulla. ?
Mitään nimilistoja ainakaan silloin näkynyt, kun lykkäsin 75e kouraan.
75? Nyt sua on kyllä pahasti viilattu linssiin...
Ostin itelleni kolme paikkaa, ettei mikään käkättäjä istu viereen.
Mä voisin varata nyt itelleni lipun, voit sitten jännätä lunastanko vai en.
Kannattaa muuten pitää kiirettä noiden varausten kanssa.
Näyttäkää vaan jotain tylsää, niin ei harmita, kun missaan.
Maksakaas nyt helkkari