Orionin kevät

Red Right Hand 18.2.2009 14:28

Oliko kuinka paljon väkeä? Meinaan että kantsiiko ostaa lippu etukäteen tohon tokaan näytökseen.

Young Hova 18.2.2009 14:35

Aika vähän. Toisaalta sää oli mitä karmein, tuntui ‑35:lta kun käveli tuuliseen paikkaan.

(The Lukewarm.) 19.2.2009 11:38

Kolmannen kiertotähden salaisuuden lisäksi tänään (ja sunnuntaina) Orionissa esitetään latinalaisen amerikan klassikko I am Cuba (Soy Cuba) klo 20.30.





http://www.youtube.com/watch?v=zvwLZOpxAFQ
(The Lukewarm.) 20.2.2009 14:01

Tänään klo 17 sitten viimeinen mahdollisuus nähdä The Last Movie.

(The Lukewarm.) 22.2.2009 14:23

Mahtava Soy Cuba (I am Cuba) tänään klo 17.30.





http://www.youtube.com/watch?v=zvwLZOpxAFQ
Antti Vanhala 9.3.2009 17:49
(The Lukewarm.) ( 10.2.2009 13:53)
Vaikka nettisivujen uudistus on ollut ihan hyvä juttu, ne tuntuvat olevan vielä aika pahasti kesken.




Onko kukaan kokeillut tulostaa itse noita nettikaupan lippuja, miten toimivat ovella?
(The Lukewarm.) 11.3.2009 18:30
Antti Vanhala ( 9.3.2009 18:50)
(The Lukewarm.) ( 10.2.2009 13:53)
Vaikka nettisivujen uudistus on ollut ihan hyvä juttu, ne tuntuvat olevan vielä aika pahasti kesken.




Onko kukaan kokeillut tulostaa itse noita nettikaupan lippuja, miten toimivat ovella?


En ole kokeillut, mutta ihan onnistuneesti niillä on jotkut päässeet sisään.







Huomenna Orionissa Talking Heads yhtyeen laulajan David Byrnen ohjaama elokuva True Stories. Liput 4/5e, näytös alkaa klo 17. Tervetuloa!





17:00 David Byrne: TRUE STORIES – TOSITARINOITA TEKSASISTA

(True Stories), USA , 1986

John Goodman, Annie McEnroe, Jo Harvey Allen

suom. tekstit/svenska texter, S, 90 min

uusinta/repris 15.3





"Byrne gleaned the inhabitants for his hypothetical small town (Virgil, Texas) from mad American tabloids like the Weekly World News, which trades in stories about Mexicans who can read your nose, illegal immigrants from outer space, and suchlike. As the film's on-screen narrator, he wanders through the streets, homes and shopping malls of Virgil during its sesquicentennial 'celebration of specialness' with an air of quizzical, bemused wonder, and meets as rich and strange a bunch of characters as we've seen since Altman's Nashville. Like Altman's film, True Stories has a handful of brilliant musical set pieces, each in a different musical idiom, from gospel to C & W. It's also heir to Nashville in its multiple, interweaving plots and its plethora of vivid performances, notably from Jo Harvey Allen as the Lying Woman, and (best of all) John Goodman as Louis Fyne, the lonely bachelor with a consistent panda bear shape. And that's not the half of it. True Stories is an unprecedented crossbreed: a rock film with a brain, an 'art' movie with belly laughs, a state of the nation address without boredom."



– KJ, Time Out Film Guide
Lapsus Ahava 15.3.2009 13:06

Onko Roger Moore ‑tilaisuuden liput tulossa jossain vaiheessa verkkokauppaan myyntiin?

Sahhmi 16.3.2009 21:12
Lapsus Ahava ( 15.3.2009 13:07)
Onko Roger Moore ‑tilaisuuden liput tulossa jossain vaiheessa verkkokauppaan myyntiin?




Hiljaa hyvä tulee, et kannattaa odottaa vähäsen vielä.
Sahhmi 19.3.2009 15:31
Sahhmi ( 16.3.2009 21:13)
Lapsus Ahava ( 15.3.2009 13:07)
Onko Roger Moore ‑tilaisuuden liput tulossa jossain vaiheessa verkkokauppaan myyntiin?




Hiljaa hyvä tulee, et kannattaa odottaa vähäsen vielä.




Noni, menkääpä ostamaan. http://www.kava.fi/roger-moore-orionista-bristoliin



KAVA
ROGER MOORE ORIONISTA BRISTOLIIN



Suuren kysynnän takia Roger Mooren tähdittämä tilaisuus ja elokuvaesitys 3.5. siirretään isompaan teatteriin. Kansallisen audiovisuaalisen arkiston järjestämä tilaisuus siirretään Orionista Bristoliin yhteistyössä Finnkinon kanssa.



Siirtoon päädyttiin siitä syystä, että elokuvateatteri Orion myytiin hetkessä loppuun ja moni asiakas jäi vaille lippua. Tähän mennessä Orionin tilaisuuteen ostetut liput käyvät sellaisenaan Bristolin ovella. Lisäliput tulevat myyntiin Orioniin torstaina 19.3.2009.



BRISTOL su 3.5.2009
Lapsus Ahava 19.3.2009 17:44

Tulipa ostettua läjällinen. Jos Bristol tulee täyteen, nostan hattua.

Flash 19.3.2009 22:56
Lapsus Ahava ( 19.3.2009 18:45)
Tulipa ostettua läjällinen. Jos Bristol tulee täyteen, nostan hattua.


Bristol jo melkein täynnä.
Lapsus Ahava 20.3.2009 02:42
Flash ( 19.3.2009 22:57)
Lapsus Ahava ( 19.3.2009 18:45)
Tulipa ostettua läjällinen. Jos Bristol tulee täyteen, nostan hattua.


Bristol jo melkein täynnä.


No sehän on sitä parempi, koska paskanaamana koitan saada myös tuttujani tajuamaan, että Helsingissä on muutakin elokuvatarjontaa kuin uusimmat Hollywoodin "hitit". Useimmiten kuitenkin saan vain lähinnä jonkin sortin naureskelua tai vittuilua vastaan, kun "Finnkinon ulkopuolella pöyrii vain jotain ranskalaista taidepornoelokuvaa". Itse lähinnä nauran tämän tapaisille kommenteille, mutta siinä sivussa koitan taistella tuulimyllyjä vastaan. Tällä kertaa taisin onnistuakin. Tosin kyseessä ei ollut tietenkään läheskään yhtä vaikea tapaus kuin esimerkiksi unkarilaisten pelastimien saksalaisten mykkäelokuvien kohdalla oli, mistä näin jälkeen (vuosi myöhässä) päin täytyy antaa kiitokset arkiston henkilökunnalle, sillä esim. Narkose (leikattuna ymmärrettävistä syistä) oli todella hieno nähdä kankaalta (ja muutenkin). Sali oli silloin melkein tyhjä, mutta tunnelma sitäkin kontemplatiivisempi.
Flash 20.3.2009 13:09
Flash ( 19.3.2009 23:57)
Lapsus Ahava ( 19.3.2009 18:45)
Tulipa ostettua läjällinen. Jos Bristol tulee täyteen, nostan hattua.


Bristol jo melkein täynnä.


TILAISUUS ON LOPPUUNMYYTY. Yksittäisiä paikkoja saattaa vielä vapautua. Tilannetta voi seurata verkkokaupastamme.
Antti Vanhala 21.3.2009 19:01

En tulostanut mutta lipun ostoprosessi nettikaupassa oli esimerkillisen selkeä.