18.2.2009 14:28
Oliko kuinka paljon väkeä? Meinaan että kantsiiko ostaa lippu etukäteen tohon tokaan näytökseen.
Oliko kuinka paljon väkeä? Meinaan että kantsiiko ostaa lippu etukäteen tohon tokaan näytökseen.
Aika vähän. Toisaalta sää oli mitä karmein, tuntui ‑35:lta kun käveli tuuliseen paikkaan.
Kolmannen kiertotähden salaisuuden lisäksi tänään (ja sunnuntaina) Orionissa esitetään latinalaisen amerikan klassikko I am Cuba (Soy Cuba) klo 20.30.
Tänään klo 17 sitten viimeinen mahdollisuus nähdä The Last Movie.
Onko Roger Moore ‑tilaisuuden liput tulossa jossain vaiheessa verkkokauppaan myyntiin?
KAVAROGER MOORE ORIONISTA BRISTOLIIN
Suuren kysynnän takia Roger Mooren tähdittämä tilaisuus ja elokuvaesitys 3.5. siirretään isompaan teatteriin. Kansallisen audiovisuaalisen arkiston järjestämä tilaisuus siirretään Orionista Bristoliin yhteistyössä Finnkinon kanssa.
Siirtoon päädyttiin siitä syystä, että elokuvateatteri Orion myytiin hetkessä loppuun ja moni asiakas jäi vaille lippua. Tähän mennessä Orionin tilaisuuteen ostetut liput käyvät sellaisenaan Bristolin ovella. Lisäliput tulevat myyntiin Orioniin torstaina 19.3.2009.
BRISTOL su 3.5.2009
Tulipa ostettua läjällinen. Jos Bristol tulee täyteen, nostan hattua.
En tulostanut mutta lipun ostoprosessi nettikaupassa oli esimerkillisen selkeä.