Filmi on filmiä, joten ei kukaan lähde sitä resoa jälkikäteen huonontamaan.
Mitähän tuolla meinaat? Kyllähän 4k-resoluution digitaalinen jälkituotanto antaa skarpimman tuloksen kuin yleisimmin käytetty 2k, ja siitä huolimatta vielä pienempiäkin resoja on käytetty. Mutta kuten olen tainnut aiemminkin paasata
Dark Knight on vielä näkemättä. Ulkomailla ovat ainakin kehuneet kuvanlaatua; näinköhän Suomeenkin olisi vaihteeksi tullut vähän parempia printtejä..?