[OT]Toi Shawshank Redemption ei tuu menee mulla kaaliin kyllä ikinä, ei ymmärrä, ei vaan ymmärrä.[/OT]
Sori, OT jatkuu:
Ko. elokuva edustaa ajattomia inhimillisiä ihanteita ja hyveitä tavalla joita tämän päivän (Hollywood-) elokuvissa näkee liian harvoin. Elokuvan edustamat arvot ovat yksi syy miksi se terveestä ihmisestä tuntuu niin kovin hyvältä, ilman että osaa edes välttämättä sanoa mikä se yksi konkreettinen elementti on joka niin koskettaa.(nimimerkki Kalle sfnet.harrastus.elokuvissa 2004)
JMustonen voi siis liittyä meidän sairaiden ihmisten kerhoon, jos et vielä tuonkaan avulla tajunnut!