The Dark Knight

Artisan 21.7.2008 15:40
(The Lukewarm.) ( 21.7.2008 15:37)
pidin jo Nolanin ensimmäistä Batmanistä enemmän kuin muista Nolaneista.




Tämä on ensimmäistä Batmania vielä hieman parempi, sekin oli kyllä hyvä.
Hung Fist 21.7.2008 15:50
(The Lukewarm.) ( 21.7.2008 15:37)
Young Hova ( 21.7.2008 12:28)
(The Lukewarm.) ( 21.7.2008 12:05)
Sellasta se on kun homo-cowboy menettää henkensä ah-niin-nuorena. Julkisuusyheiskunnan luomaa joukkohysteriaa. Leffa on varmasti silti hyvä, mutta tämä lisäkiinnostus johtuu kyllä ihan ulkoelokuvallisista seikoista...


Niin. Mutta aika paljon varmaan muutenkin ns blockbusterien ensi-iltaviikonlopun menestys johtuu ihan ulkoelokuvallisista seikoista.


Totta. Jotenkin oli vaan sellanen fiilis, että tää kohina tän elokuvan ympärillä kaipasi jotain kommenttia. Odotan toki itsekin elokuvaa aika optimistisin mielin, mutta lähinnä sen vuoksi, että pidin jo Nolanin ensimmäistä Batmanistä enemmän kuin muista Nolaneista.




Itsellä kävi samat ajatukset mielessä. Elokuva on varmasti hyvä, mutta 9,7 keskiarvo lähes 50 000 äänellä pitäisi olla loogisesti ajatellen mahdottomuus. Vaikka kyseessä olisi maailman paras elokuva, niin eihän nyt jokainen ihminen voi olla siitä oikeasti täysin yhtä mieltä.
KCrimso 21.7.2008 15:51
Artisan ( 21.7.2008 15:41)
(The Lukewarm.) ( 21.7.2008 15:37)
pidin jo Nolanin ensimmäistä Batmanistä enemmän kuin muista Nolaneista.




Tämä on ensimmäistä Batmania vielä hieman parempi, sekin oli kyllä hyvä.




Ihmeellistä takinkääntöä. Ennen sanoit että kaikki sarjakuvaelokuvat on paskoja nyt jo ekakin Batman on hyvä.
Goldberg 21.7.2008 17:26

Onko kukaan maistanut ja minkä keskiarvon antaisitte Hesburgerin Yön Ritari ‑aterialle? Minusta lelusettiin tulisi kuulua stetsoni ja pilleripurkki.

JariM 22.7.2008 20:31

Christian Bale riehui:



http://edition.cnn.com/2008/SHOWBIZ/Movies...d.ap/index.html
Humphrey Bogart 22.7.2008 20:49
KCrimso ( 21.7.2008 15:52)
Artisan ( 21.7.2008 15:41)
(The Lukewarm.) ( 21.7.2008 15:37)
pidin jo Nolanin ensimmäistä Batmanistä enemmän kuin muista Nolaneista.




Tämä on ensimmäistä Batmania vielä hieman parempi, sekin oli kyllä hyvä.




Ihmeellistä takinkääntöä. Ennen sanoit että kaikki sarjakuvaelokuvat on paskoja nyt jo ekakin Batman on hyvä.




Se taisi olla Artisanin mukaan niin että kaikki supersankarisarjakuvaelokuvat on paskoja, mutta ehkä Artisan tarkoitti että kaikki Marvelin supersankarisarjakuvaelokuvat on paskoja.
Artisan 22.7.2008 22:11

Huokaus, pakko siteerata itseään.





Artisan ( 15.7.2008 22:44)
Ja kun tätä oikein tarkkaan katsoo, niin eihän kyseessä edes ole supersankarisarjakuvaelokuva




En ole kyllä koskaan mollannut Batman Foreveriäkään, josta on sentään jo 13 vuotta, joten ei tässä mitään uutta ole. Joel Schumacher oli aikoinaan melko lailla Nolanin tapainen nerokas uranuurtaja uudistaessaan lepakkomiehen seikkailuja vastaamaan uuden vuosikymmenen vaatimuksia.
KCrimso 23.7.2008 23:36

Olipas mainio. Genressään todella kova.

Spaddu 24.7.2008 10:42
JariM ( 22.7.2008 20:32)
Christian Bale riehui:

http://edition.cnn.com/2008/SHOWBIZ/Movies...d.ap/index.html




Sinänsä uutinen, että psyko-Bale olisi hakannut mutsinsa ja siskonsa hotellihuoneessaan pettyneenä siitä, että hänen oma roolisuorituksensa jäi Heath Ledgerin varjoon, olisi ollut todella herkullinen, mutta valitettavasti kyse onkin käsittämättömästä englantilaisesta rikosoikeudellisesta ilmiöstä nimeltä 'verbal assault': http://www.tmz.com/2008/07/22/did-batmans-...h-trigger-bust/
QCine 24.7.2008 12:10
Goldberg ( 21.7.2008 17:27)
Onko kukaan maistanut ja minkä keskiarvon antaisitte Hesburgerin Yön Ritari ‑aterialle? Minusta lelusettiin tulisi kuulua stetsoni ja pilleripurkki.




Juuri tuo lelupolitiikka on Yön Ritari ‑aterian akilleenkantapää. Siitä ei nimittäin saa lelua kaupan päälle, pitää ostaa lastenateria, jotta lelun saa. Erikseen se maksaa 2 euroa. Ei auta muu varmaan kuin alkaa ostaa kaksi lastenateriaa kerralla.



Spesiaalia Yön Ritari ‑vivahdetta ei ateriasta erikseen löydy, mikäli sellaiseksi ei miellä Hesen purilaisten usein hyvinkin päräyttävää haaleutta. Normaali minimega, nollanelonen juoma, ranskalaiset. Mä taidan olla pätmän, jee. Viiden asteikolla "keskiarvoksi" annan ***
KCrimso 24.7.2008 14:49

Iltalehdeltä kaksi tähteä. Elokuvalle siis, ei aterialle.



http://www.iltalehti.fi/leffat/200807247993448_la.shtml
Dremez 25.7.2008 10:45
KCrimso ( 24.7.2008 14:50)
Iltalehdeltä kaksi tähteä. Elokuvalle siis, ei aterialle.

http://www.iltalehti.fi/leffat/200807247993448_la.shtml


Episodi *****

Iltasanomat ****½

Aamulehti ***

HS ***

Metro ***

Turun Sanomat ***
KCrimso 25.7.2008 10:49
Dremez ( 25.7.2008 10:46)
KCrimso ( 24.7.2008 14:50)
Iltalehdeltä kaksi tähteä. Elokuvalle siis, ei aterialle.

http://www.iltalehti.fi/leffat/200807247993448_la.shtml


Episodi *****

Iltasanomat ****½

Aamulehti ***

HS ***

Metro ***

Turun Sanomat ***




Näyttäisi ole Suomessa aika paljon nihkeempi vastaanotto kuin Jenkeissä. Ei kai täällä vielä kehdata ottaa vakavissaan supersankarielokuvia.
Young Hova 25.7.2008 10:57
KCrimso ( 25.7.2008 10:50)
Dremez ( 25.7.2008 10:46)
KCrimso ( 24.7.2008 14:50)
Iltalehdeltä kaksi tähteä. Elokuvalle siis, ei aterialle.

http://www.iltalehti.fi/leffat/200807247993448_la.shtml


Episodi *****

Iltasanomat ****½

Aamulehti ***

HS ***

Metro ***

Turun Sanomat ***




Näyttäisi ole Suomessa aika paljon nihkeempi vastaanotto kuin Jenkeissä. Ei kai täällä vielä kehdata ottaa vakavissaan supersankarielokuvia.




Pitäisin juuri ja juuri neljän tähden elokuvana. Lajissaan huippu, mutta toinen katselukerta varmasti riittää abaut loppuelämäkseni.
KCrimso 25.7.2008 11:01
Young Hova ( 25.7.2008 10:58)
KCrimso ( 25.7.2008 10:50)
Dremez ( 25.7.2008 10:46)
KCrimso ( 24.7.2008 14:50)
Iltalehdeltä kaksi tähteä. Elokuvalle siis, ei aterialle.

http://www.iltalehti.fi/leffat/200807247993448_la.shtml


Episodi *****

Iltasanomat ****½

Aamulehti ***

HS ***

Metro ***

Turun Sanomat ***




Näyttäisi ole Suomessa aika paljon nihkeempi vastaanotto kuin Jenkeissä. Ei kai täällä vielä kehdata ottaa vakavissaan supersankarielokuvia.




Pitäisin juuri ja juuri neljän tähden elokuvana. Lajissaan huippu, mutta toinen katselukerta varmasti riittää abaut loppuelämäkseni.




Multa lohkeaa, ainakin tällä erää, neljä ja puoli tähteä. Aika vaikea keksiä mitään suurempaa valittamista elokuvasta. Toinen katselukerta saa jäädä kyllä odottamaan dvd-julkaisua.