Supersankarielokuva, josta Artisankin pitää?
http://www.suomenkuvalehti.fi/blogit/kuvie...-batman-on.aspx
Supersankarielokuva, josta Artisankin pitää?
Asia selviää noin neljän tunnin kuluessa.
Asia selviää noin neljän tunnin kuluessa.
Meinaako Kinnunen, että DK on paras supersankarielokuva mitä on tehty?
Sitä voi varmaan Kinnuselta kysyä tuolta Sk:sta.
No joo. Christopher Nolan on nero, eikä tunnu osaavan tehdä huonoja elokuvia, tosin ei varmaan ole yrittänytkään. The Dark Knight on komea elokuva, mutta on siinäkin joitakin ongelmia joista haluaisin kitistä.
Uhrilampaiden aikaan jotkut kauhulle, fantasialle ja muille lapsellisuuksille allergiset suomalaiset älypääkriitikot selittivät, että kyllä tämä on hyvä elokuva, mutta että se on mahdollista juurikin koska kyseessä ei suinkaan ole kauhuelouva, vaikka monet toiset sellaista väittävätkin.
Eipä paljon lisättävää tuohon Kinnusen juttuun, tosiaan lievää ylipituutta ja Artisanin kanssa yhtä mieltä aivan lopusta, mutta on tämä aika kovaa kamaa. Balen Batman-mörinä-ääni tosin on paikoin jo liikaa.
Rank Rating Title Votes
1. 9.5 The Dark Knight (2008) 23,611
2. 9.1 The Godfather (1972) 288,072
3. 9.1 The Shawshank Redemption (1994) 339,555
4. 9.0 The Godfather: Part II (1974) 165,174
5. 8.9 Buono, il brutto, il cattivo, Il (1966) 96,651
Ja siihen perään vielä kaikkien aikojen ennätysavaus jenkeissä,
155,4 miljoonaa.Puolet lisää ääniä ja ei ole ainakaan vielä tippumaan päin:
Sellasta se on kun homo-cowboy menettää henkensä ah-niin-nuorena. Julkisuusyheiskunnan luomaa joukkohysteriaa. Leffa on varmasti silti hyvä, mutta tämä lisäkiinnostus johtuu kyllä ihan ulkoelokuvallisista seikoista...
Sellasta se on kun homo-cowboy menettää henkensä ah-niin-nuorena. Julkisuusyheiskunnan luomaa joukkohysteriaa. Leffa on varmasti silti hyvä, mutta tämä lisäkiinnostus johtuu kyllä ihan ulkoelokuvallisista seikoista...
Sellasta se on kun homo-cowboy menettää henkensä ah-niin-nuorena. Julkisuusyheiskunnan luomaa joukkohysteriaa. Leffa on varmasti silti hyvä, mutta tämä lisäkiinnostus johtuu kyllä ihan ulkoelokuvallisista seikoista...
Niin. Mutta aika paljon varmaan muutenkin ns blockbusterien ensi-iltaviikonlopun menestys johtuu ihan ulkoelokuvallisista seikoista.