Black Hawk Down

Jumbu 26.2.2008 19:33

Mä asetun tähän "ihan toimivaa ja asiallista modernia kaupunkisotaa" ‑leiriin. Olivathan nuo sotilaat hiukan pökkelöitä ja kasvottomia tapauksia, mutta tuo taistelutilanne esitettiin niin hyvin ja perusteellisesti, että ei missään vaiheessa alkanut suuremmin puuduttaa. ***½ Niin, ja Krh:n jääkäri olen.

Mr.White 26.2.2008 23:32

Modernin kaupunkisodankäynnin tarkalle kuvaukselle kun en juuri runkkaile, niin ei tästä ihmeitä saanut irti. Paikoitellen jopa puuduttava, mutta suurilta osin laadukkaasti kuvattu. Itselleni kuitenkin lähinnä hajuton ja mauton elokuva josta ei mitään suurempia tuntemuksia jäänyt käteen. ***