26.2.2008 19:33
Mä asetun tähän "ihan toimivaa ja asiallista modernia kaupunkisotaa" ‑leiriin. Olivathan nuo sotilaat hiukan pökkelöitä ja kasvottomia tapauksia, mutta tuo taistelutilanne esitettiin niin hyvin ja perusteellisesti, että ei missään vaiheessa alkanut suuremmin puuduttaa. ***½ Niin, ja Krh:n jääkäri olen.