21.2.2008 10:51
sivareissa pelkoa ja miehissä ihailua.
![]()
Enpä ole koskaan Black Hawk Downia katsonut, epäluulo Ridley Scottin nykyohjauksia kohtaan on aina tullut tielle, mutta kaipa tuo pitäisi katsoa kun se herättää näin vahvoja ja toisistaan eriäviä mielipiteitä. Kumpi kannattaa katsoa, tavallinen vai pidennetty versio?
Musta elokuvan suurin ongelma on se ettei se herätä minkään sortin tunteita. Se on vaan tylsä ja huonosti näytelty. Siinä ei ole mitään tarpeeksi kiinnostavaa. Katsoin alusta loppuun Forum I:ssä kun sain jostain jonkun lipun johonkin ennakkonäytökseen. Kaupunkisodan merkkiteokseksi ei voi laskea kuin Full Metal Jacketin loppupuoliskon. Tosin siinäkin on vähän venyetty loppu..
BHD ei ole edes hirveän huono elokuva. Jotenkin vaan puolinainen ja vaimea.