Black Hawk Down

(The Lukewarm.) 21.2.2008 17:38

Sä sopeutuisit tänne käpykaartiin oikein hyvin. Täällä on pulskia, hevareita, black metal ‑foorumilla viihtyviä nasuja ja muka koviksia, mutta leppoisia ihmisiä. Löytyy myös aivokääpiöitä tyyliin Artisan ja Jakel.

Bad Rain 21.2.2008 20:37

Keskustelussa on mainittu jo sen verran Ridley Scottin elokuvia vertailevaan sävyyn, että on vain ajan kysymys milloin nämä muutamat hassuttelijat täällä heittävät tähän Scottin elokuvat tähditettyinä järjestykseen. Vuorotellen. Tietenkin ilman muita kommentteja. He keskustelevat sillä tavoin.



"Black Hawk Down" rytisee ja ryskyy kunnolla – toimiva ääniraita ja siinä on realistisen näköisiä raajojen repeilyjä ja veren lentoa.
Zodiac 21.2.2008 20:59

** – ** 1/2





En jaksanut pahemmin innostua. Ei herättänyt juuri mitään tunteita. Jos leffa olisi tehty 80-luvulla Golan-Globus-tuotantona, se olisi varmasti enemmän mieleeni. Invasion USA, siinä on hyvä kaupunkisotakuvaus.



Ei armeijan käyminen itsestäni tehnyt millään tavalla patrioottisempaa tai sodankäynnistä "vakavassa mielessä" kiinnostunutta, ennemminkin päinvastoin.



‑kaartinjääkäri, PSTK
KCrimso 21.2.2008 21:03
Bad Rain ( 21.2.2008 20:38)
Keskustelussa on mainittu jo sen verran Ridley Scottin elokuvia vertailevaan sävyyn, että on vain ajan kysymys milloin nämä muutamat hassuttelijat täällä heittävät tähän Scottin elokuvat tähditettyinä järjestykseen. Vuorotellen. Tietenkin ilman muita kommentteja. He keskustelevat sillä tavoin.




Hei hyvä idis! Kuka aloittaa? On sitten helpompi copypastettaa leffan nimet ekan listasta.
Matti Erholtz 21.2.2008 21:50

Kolme tähteä, ehkä kolme ja puoli. Ihan hyvää sodankäynnin teknistä kuvausta ruohonjuuritasolta. Joo ja vanhan kaartin sivareita (=joutui tutkintalautakunnalle todistelemaan vakaumustaan) ollaan, Jyväskylän lentokentän paloasemalla sammuteltiin lentokoneenhylkyjä ym.

Plissken 21.2.2008 22:42
Antti Tohka ( 21.2.2008 13:14)
Tämä taitaa olla paras keskustelu Elitistillä sitten 'lukewarmin' "en uskalla lähteä pundelle sivarista"- keskustelun jälkeen.




Linkittäkääs tää tänne te.
Lazer 21.2.2008 23:22
Plissken ( 21.2.2008 22:43)
Antti Tohka ( 21.2.2008 13:14)
Tämä taitaa olla paras keskustelu Elitistillä sitten 'lukewarmin' "en uskalla lähteä pundelle sivarista"- keskustelun jälkeen.




Linkittäkääs tää tänne te.


http://www.elitisti.net/forum/index.php?s=...st&p=125228
Humphrey Bogart 22.2.2008 11:20
sud ( 21.2.2008 20:22)
Seuraavaksi voitaisin riidellä vaikkapa leffoista Braveheart tai Saving pivate Ryan??




Ei täällä kyllä ymmärretä Troijankaan päälle, vaikka on selkeä mestariteos.
Artemisa Absinthium 22.2.2008 11:48
Humphrey Bogart ( 22.2.2008 11:21)
sud ( 21.2.2008 20:22)
Seuraavaksi voitaisin riidellä vaikkapa leffoista Braveheart tai Saving pivate Ryan??




Ei täällä kyllä ymmärretä Troijankaan päälle, vaikka on selkeä mestariteos.


Troijaa jakso katsoa tasan 10min.
Artisan 22.2.2008 11:52

Tyypillistä lyhytjännitteistä nuorisoa.

Artisan 22.2.2008 13:52
Matti Erholtz ( 21.2.2008 21:51)
Jyväskylän lentokentän paloasemalla sammuteltiin lentokoneenhylkyjä ym.




Me muuten läheteltiin niitä säähavaintopalloja kynttilöineen ihan siinä Jyväskylän lentokentän lähimaastoissa. Onkohan näillä asioilla joku yhteys. confused.gif
Goldberg 22.2.2008 14:50
Artisan ( 22.2.2008 11:53)
Tyypillistä lyhytjännitteistä nuorisoa.




Öljytyn Brad Pittin katselu vaatii kypsää ikää ja pitkäjänteisyyttä?
JMustonen 22.2.2008 15:17
Goldberg ( 22.2.2008 14:51)
Artisan ( 22.2.2008 11:53)
Tyypillistä lyhytjännitteistä nuorisoa.


Öljytyn Brad Pittin katselu vaatii kypsää ikää ja pitkäjänteisyyttä?
Siis tälle aiheellehan löytyy jo oma ketjunsa:



http://www.elitisti.net/forum/index.php?sh...t=0&start=0
Fantomas 22.2.2008 15:34

Hieno elokuva BHD on, ikimuistoinen on mm. kohta jossa rynnäkköhelikopterit laukovat raketit laserohjattuun kohteeseen kattojen yllä!

Hanzkilla 22.2.2008 19:04

Jotenkin aika kova saavutus Scottilta tehdä niinkin vakuuttava ja 'jämäkkä' sotakuvaus. Gladiaattorista ei voi samana päivänä edes puhua. Kyseisen konfliktin jenkeille aiheuttaman 'trauman' käsittelynä BHD:ssä voi nähdä muutakin kuin vain gung-ho räiskettä.