Rakkautta & Anarkiaa 2007

Janne Timonen 11.9.2007 13:15

Tietäisinpä vain miksi juuri isäsi etunimellä.

Hung Fist 11.9.2007 14:00

Kaikki haluamani sain joskun kymmenen jälkeen. Meni 40 minsaa entrepreneurshipin tunnista ohi mutta ei se mitään. Koulu voi odottaa.

(The Lukewarm.) 11.9.2007 14:12

Sain jo aika moneen liput, mutta en vielä tiedä koska oon kiinni ja missä joten aikatauluni voi kusea totaalisesti.

Onko tietoa This is Englandin levityksestä? Ei taida olla tulossa? Tuleeko lisänäytöksiä?
Liisa_ 11.9.2007 15:12
(The Lukewarm.) ( 11.9.2007 14:13)
Sain jo aika moneen liput, mutta en vielä tiedä koska oon kiinni ja missä joten aikatauluni voi kusea totaalisesti.

Onko tietoa This is Englandin levityksestä? Ei taida olla tulossa? Tuleeko lisänäytöksiä?

Nää listat pamahtaa tässä kohtapuolin nettiin.

This is England ei tule levitykseen. Mahtuuhan Rexiin maanantaina?
(The Lukewarm.) 11.9.2007 15:57
Liisa_ ( 11.9.2007 15:13)
(The Lukewarm.) ( 11.9.2007 14:13)

Nää listat pamahtaa tässä kohtapuolin nettiin.

This is England ei tule levitykseen. Mahtuuhan Rexiin maanantaina?

Mulla on siinä slotilla smiley face ja haluun nähdä sen (eikä aikataulujen muokkaus onnistu). Kai mä katon this is englandin sit sunnuntaina ysiltä tai sit joskus myöhemmin jossain muualla.
Young Hova 11.9.2007 19:25

Näin äsken 4 kuukautta,.. se on kutakuinkin *****

Amadeus 11.9.2007 20:11
Young Hova ( 11.9.2007 19:26)
Näin äsken 4 kuukautta,.. se on kutakuinkin *****

Se taitaa tulla ainakin laajempaan levitykseen Cinema Mondon toimesta, joten saa jäädä odottamaan vuoroaan myöhäisempään ajankohtaan. Muuten omasta ohjelmistosta tulee näillä näkymin melko skandinaavinen.

Mukana mm. Children, Parents, The Art of Negative Thinking, Reprise, The Boss of it All, Clash of Egos sekä jotain muuta muualta, kuten Black Book ja Cocaine Cowboys.
Spaddu 13.9.2007 22:43
Shocky ( 11.9.2007 10:03)
Miinusta: Ei taaskaan printattavaa versiota ohjelmakartasta, eikä karttaa eilen ainakaan ollut vielä edes jaossa Rexissä. Vaikeuttaa suunnittelua.

Sotasuunnitelma:

Olihan se siellä ma 10.9., otin sen. Sotasuunnitelma: Control, This Is England, Black Book, Eastern Promises, London to Brighton, Like a Dragon, Clash of Egos, Hallam Foe, Smiley Face, Terror's Advocate, Mister Lonely.
(The Lukewarm.) 14.9.2007 17:15

Control on varsin jöös, eli hyvä.

Dotcom 14.9.2007 18:23

Ajattelin tulla Helsinkiin viikonlopuksi kun R&A on alkanut. Tajusin tänään että se alkaa 20. päivä. Jep jep. Cocaine Cowboys on hyvä. Harmi kun Doug Praylta ei ole mitään messissä tänä vuonna.

Shocky 14.9.2007 22:31
Spaddu ( 13.9.2007 22:44)
Shocky ( 11.9.2007 10:03)
Miinusta: Ei taaskaan printattavaa versiota ohjelmakartasta, eikä karttaa eilen ainakaan ollut vielä edes jaossa Rexissä. Vaikeuttaa suunnittelua.

Sotasuunnitelma:

Olihan se siellä ma 10.9., otin sen.

Ai sinäkö sen veit! Prkl! No ensi kerralla niitä on toivottavasti enemmän kuin yksi. No mä olin siellä heti neljältä, ehkä ne tuli myöhemmin.

Toivottavasti tänä vuonna tulee paljon bonusleffoja lopetusviikonlopulle. Joskushan on kesken festarin ilmestynyt ohjelmistoon uusia honkkareita ja muuta gutaa.

Ilmeisesti retrospektiivimeininki on kokonaan jäänyt pois ja R&A on siirtämässä fokusta dokkareihin... hmm.
Spiritual Boxer 16.9.2007 11:47

Hain liput Retribution, Black Book, The Boss of It All, Children, London to Brighton, Eastern Promises, Like a Dragon, Cocaine Cowboys, The Art of Negative Thinking, This Filthy World, This Is England, Triangle, Old Joy, 4 kuukautta, Sons ja Sinä elävä (varmaan muutama tulee vielä päälle, Smiley Face oli ainoa, johon en saanut haluamaani näytökseen piljettiä) ja jatkoin samaa matkaa juopottelemaan enkä tiedä missä liput ovat nyt. Hukkauspaikasta on tosin melko hyvä aavistus mutta ahdistaa silti.

edit: sain liput takaisin
Spaddu 19.9.2007 13:20

Jostain syystä R&A-saitti väittää vieläkin A Mighty Heartin toiseksi ohjaajaksi Jeff Nicholsia (Shotgun Stories).

Janne Timonen 19.9.2007 14:05
Spaddu ( 19.9.2007 13:21)
Jostain syystä R&A-saitti väittää vieläkin A Mighty Heartin toiseksi ohjaajaksi Jeff Nicholsia (Shotgun Stories).

Son ny korjattu se.
Red Right Hand 20.9.2007 10:01

Hiton hyvältä vaikuttaa ohjelmisto. Varsinkin dokkaripuoli on erittäin kiinnostava. Joe Strummer, Girls Rock!, Sicko, Bomb It, Freestyle, Beyond Beats and rhymes... Kyllä tässä näillä näkymin tullaan kuluttamaan persettä taas kovasti huomisesta lähtien.