Rakkautta & Anarkiaa 2007

Liisa_ 8.9.2007 10:25
Janne Timonen ( 7.9.2007 20:12)
Miksi Liisaa puhutellaan etunimellä ja minua sukunimellä?

laugh.gif

Toni Halonen ( 7.9.2007 20:28)
auktoriteetti kysymys. olisit tyytyväinen.

edit: tarkemmin ajatellen ei se kyllä se voi olla...

laugh.gif laugh.gif
Hung Fist 8.9.2007 11:56
Liisa_ ( 7.9.2007 19:57)
Hung Fist ( 7.9.2007 17:50)
Shocky ( 7.9.2007 17:00)
Nettivaraus. Aijai. Kylläpä meitä toukohousuja hemmotellaan. Ei tarvitse lähteä sinne tsadiin jonottamaan loskaan ja pakkaseen.

Infosivulla ei mainittu mitään varauksien lunastamisesta. Milloin näytöskohtaiset liput pitää viimeistään lunastaa pois?

Eiköhän näytöskohtaisia lippuja voi edelleen lunastella vaikka minuuttia ennen näytöstä, jos paikkoja on jäljellä. Itse ostin supersarjakortteja, joilla voi käydä nappaamassa parhaat näytökset jo maanantaina ennen nettivaraajien invaasiota. Hieno konsepti!

Edit: Sorry, luin liian nopeasti... noissa nettivarauksissa luulisi olevan joku hapantumisaika tosiaan. Liisa? Timonen?

Kunhan eivät liian aikaisin happane. Muutosta huolimatta matkaa on yhä 400 km Bio Rexin lippukassalle....

Puutos tiedoissa saatiin juuri päivitettyä.

Bio Rexin, Kino Engelin, Andorran ja Koff-sali Dubrovnikin näytöksiin R&A:n sivuilta varatut liput on lunastettava viimeistään 20.9. klo 21 mennessä Bio Rexistä. Maximin ja Kinopalatsin näytöksiin Finnkinon järjestelmästä varatut liput on lunastettava näytöstä edeltävänä päivänä viimeistään klo 21.30 Finnkinon teattereista.

Tack. Tuosta tuli melkein ongelma, mutta ei onneksi kuitenkaan. Ei perjantaina ole koulussa kuin 'Studies and Information Acquisition'. Paskat siitä, tulen hesaan jo torstaina.

Tulevaisuudessa voisi lisätä mahdollisuuden maksaa liput jo ennakkoon, niin että ne saisi sitten lunastaa sitten milloin haluaa (tai jättää lunastamatta jos haluaa heittää rahansa menemään).
Ilja Rautsi 8.9.2007 13:47

Vrt. Tohka.
Young Hova 8.9.2007 16:05

Cronenbergin haastattelu uusimmasta Film Commentista

http://www.filmlinc.com/fcm/so07/cronenberg.htm
Janne Timonen 8.9.2007 16:36
Liisa_ ( 8.9.2007 10:26)

laugh.gif

Toni Halonen ( 7.9.2007 20:28)
auktoriteetti kysymys. olisit tyytyväinen.

edit: tarkemmin ajatellen ei se kyllä se voi olla...

laugh.gif laugh.gif

Tonille on jo järjestetty kaikki paskaisimmat hommat. Sitä se suunsoitto intternetissä teettää.
Toni Halonen 8.9.2007 18:00
biggrin.gif
Ommo 9.9.2007 18:49
Young Hova ( 8.9.2007 16:06)
Cronenbergin haastattelu uusimmasta Film Commentista

http://www.filmlinc.com/fcm/so07/cronenberg.htm

Vai että oikein venäläisiä vankilatatuointeja. Odotan tätä filkkaa nyt vieläkin innommalla, koska noita samaisia kuvakirjoja löytyy hyllystä itseltäkin ja niiden tutkimisesta omakin inkinhakkaaminen lähti liikkeelle.
Spaddu 10.9.2007 19:45
Shocky ( 7.9.2007 12:31)
13 – Tzameti

Näin ton viime vuonna Rotterdamissa. Olin näytöksessä aika pilvessä, joten nukahtelin vähän väliä. Muistaakseni kuitenkin satunnaisen näkemäni perusteella hyvä leffa. Ne uhkapeliin kuuluvat ampumiskohtaukset oli ainakin hyviä.
wicked clown 11.9.2007 09:06

Hyvin toimii, kaatui jo 8.55 ja kun pääsee läpi näytöskartassa ei näy linkkejä varaukseen...

Edit: No nyt sain Cronenbergin hirveällä hillolla, muut myöhemmin sitten.
Hung Fist 11.9.2007 09:39

Nyt on ostoskorissa jo 1-3 lippua (en oikein tiedä kun kaksi jälkimmäistä ostoa keskeytyi teknisiin ongelmiin, eikä ostoskori suostu enää aukeamaan). Meni vain 38 minuuttia.

No, finnkinon sivut sanoivat, että aikaa lippujen maksamiseen 6 min. Siis silloin kun ne viimeksi toimivat about 10 min sitten.
wicked clown 11.9.2007 10:13

Joo kyllä palvelimet ovat kovilla niin franticilla kuin finnkinolla. Sain kuin saikin ne viisi lippua, jotka halusin, mutta kyllä se koville otti.

Disco Studd 11.9.2007 10:42

Semmonen tunti siihen meni, mutta nyt varaus toimii kuin junan vessa. Kaikki liput on hyvässä tallessa ja jonottajat jonottaa varmaan vieläkin.

tongue.gif Internet on iloinen asia.
Shocky 11.9.2007 11:02
Spaddu ( 10.9.2007 19:46)
Shocky ( 7.9.2007 12:31)
13 – Tzameti

Näin ton viime vuonna Rotterdamissa. Olin näytöksessä aika pilvessä, joten nukahtelin vähän väliä. Muistaakseni kuitenkin satunnaisen näkemäni perusteella hyvä leffa. Ne uhkapeliin kuuluvat ampumiskohtaukset oli ainakin hyviä.

Jep, tätä ovat suositelleet muutkin. Yksi vuoden oikeasti kiinnostavimpia leffoja.

Vai että nettivaraus kaatuili ja sekoili? Tää on kyllä jo vähän pelleilyä. Jos oikeasti haluaa varmistaa lippunsa niin pitää mennä Rexin jonoon läppärin kanssa rolleyes.gif

Plussaa: Katalogin katsaus menneiden vuosien festareille, hiton hyviä pikku anekdootteja ja fiilistelyjä. Tosin meidän jotka missasivat vuoden 1993 festarit ei ehkä kannata vilkaista k.o. vuoden festarivieraslistaa, voi tulla tippa linssiin.

Miinusta: Ei taaskaan printattavaa versiota ohjelmakartasta, eikä karttaa eilen ainakaan ollut vielä edes jaossa Rexissä. Vaikeuttaa suunnittelua.

Sotasuunnitelma:

Black Book

Paprika

Tekkonkinkreet

Maameren tarinat

Eastern Promises

Like a Dragon

Triangle

Tabunfire

Aachi & Ssipak

This Filthy Earth

I'm a Cyborg But That's OK

13 Tzameti

Don (kolmituntinen ulkoilmanäytös syyskuun lopulla... onkohan festariministeriö nyt miettinyt tätä ihan loppuun saakka?)

Dai Nipponjin

Cocaine Cowboys

Bloody Tie

Dasepo Naughty Girls

Retribution

London To Brighton

+ Breath, mikäli joku puolueeton silminnäkijä toteaa sen poikkeuksellisen hyväksi.
Liisa_ 11.9.2007 11:43

Pahoittelut aamun tahmaisuudesta. Toimistolla paiskottiin kovasti töitä, että lipunmyynti saataisiin kunnialla alkuun. Onneksi kaikki näyttävät saaneen haluamansa liput. Kiitos kärsivällisyydestä!

Antti Tohka 11.9.2007 12:58
Janne Timonen ( 7.9.2007 18:12)

Kyllähän mä sua Kalevi etunimellä puhuttelen.