Ja funkkiksen kyrpä seisoo kun Sonyn formaatti voittaa. Oh well, harmi että PS3 on
tämän hetken paskin pelikonsoli. Ehkäpä sen joutuu bluray toistajaksi investoimaan
ellei XO:lle tule pyörittäjää.
No Sonyn kannattajat ovat tunnetusti aika pienimunaisia.
Ja funkkiksen kyrpä seisoo kun Sonyn formaatti voittaa. Oh well, harmi että PS3 on
tämän hetken paskin pelikonsoli. Ehkäpä sen joutuu bluray toistajaksi investoimaan
ellei XO:lle tule pyörittäjää.
Totta kai, mutta valinta ei ehkä ollut oikea...
No kerro nyt sitten mitä hyvää on siinä, että et saa viime vuoden ehkä parasta elokuvaa No Country for Old Men nähtävillesi HD:nä ollenkaan. Jenkeissä blu-ray on aluekoodattu, ja muualla maailmassa tulee vain HD DVD:nä. Tosi hieno juttu, joo.
No kerro nyt sitten mitä hyvää on siinä, että et saa viime vuoden ehkä parasta elokuvaa No Country for Old Men nähtävillesi HD:nä ollenkaan. Jenkeissä blu-ray on aluekoodattu, ja muualla maailmassa tulee vain HD DVD:nä. Tosi hieno juttu, joo.
En, vaan juuri tätä samaa.
Itse siirryn luultavasti HD-aikaan samalla tavoin kuin aikanaan siirryin DVD-aikaankin, eli hankin ensimmäiseksi soittimeksi sopivan aseman tietokoneeseen. Tämä ei taatusti ole hifistin ratkaisu, mutta polttavan Blu-Ray-aseman hankkiminen helpottaa mm. tavaran polttamista kiintolevyltä talteen, kun yhdelle levylle mahtuu 25 gigaa matskua. Tietokoneelta pyöritettäessä formaattisotakaan ei haittaa niin paljon, koskapa suurin osa asemista tuntuu olevan Blu Ray-/HD DVD-comboasemia. Onko Blu Rayn aluekoodeja muuten onnistuttu ohittamaan edes tietokonekäytössä?
Selvyyden vuoksi pitää todeta, ettei minullakaan ole mitään intohimoista mielipidettä kummankaan formaatin suhteen sinänsä. Koekäytössä olen havainnut ne jokseenkin yhtä hyviksi. Intohimoinen mielipide minulla on vain murtamattomista aluekoodeista. Sitten kun blu-rayn aluekoodit saadaan häkättyä lopetan kyllä valittamisen.
Anttilassa myytiin jo HD DVD-levyjä 50% alennuksella. Millainen tuo asfalttisoturin julkaisun kommenttiraita on, sitä ei kai ole julkaistu koskaan aikaisemmin? Mietin pitäisikö ostaa 'varastoon'
Onko Blu Rayn aluekoodeja muuten onnistuttu ohittamaan edes tietokonekäytössä?