Brrrrrhh! Varmastikin häiritsevin mainos mitä oon ikinä nähny...
internetin oikeasti parhaat
Brrrrrhh! Varmastikin häiritsevin mainos mitä oon ikinä nähny...
Voisiko joku valaista mitä helvettiä tämä läppä oikein on?
http://www.infowars.com/fi/schwarzeneggers...ces-in-hanover/
^En tiedä mutta tähän on helppo yhtyä:
Jumala ei ole valinnut ketään dumb ass ... OMG teidän pähkinät .. ihmisiä kuten sanoitte Alex vaarassa .. waaoo kaikki im sanonta on sen aika RATKAISUT, Stop kertoa minulle on ongelma, me tiedämme, että! Mikä ratkaisuksi? Tämä dosent Otetaan väkivalta ja tappaminen jakaa ihmisiä, jotka ovat litle tai ei mitään tekemistä asian kanssa ... Tule BIG SHOT, kerro meille ... katkaisemalla MONEY on ainoa järkevä sollution .. Sen kaikki noin KÄYTTÖVARAT ilman käteistä, you cant pyyhi teidän ass ..
Nämä koneelliset käännökset ovat aina yhtä mahtavia

"Älä teeskentele olemme kaikki typerää vain siksi, että olet epätietoisia pelkuri, heräät, olet peikko."

...tässä fiksumpi linkki, jos oikeasti kiinnostaa lukea Arskan natsikallovyöstä: http://www.infowars.com/schwarzeneggers-na...ces-in-hanover/
Onko tuossa blogissasi homoilukehoituksia tai paskallasivelyä? Ne on mun mielestä olleet parasta mitä olet osannut viime aikoina intterwebbiin laittaa.
Tämä ääliömäinen kysymys summaakin asiat varsin hyvin.
Olen lopullisesti kyllästynyt tähän nettifoorumien vittuilukulttuuriin ja juuri siksi siirrynkin kirjoittelemaan itsekseni. Vittuilkaa te täällä toisillenne. Suuret kiitokset kaikille 2004 – 2009 asiallisesti keskustelleille, ja keskisormea näille muutamille kusipäille mulkuille.
Käyttäjätunnukseni voi minun puolestani poistaa.
END OF TRANSMISSION
Kääk!
Ai tää on tällainen surullinen tapaus, joka vittuilee muttei siedä vittuilua? Good riddance.
Toivottavasti tämä on vain pääsiäiskänni talking!
"Remake" Kipparin kilahtamisista.
Foorumikulttuuriin kuuluu myös se, että aika ajoin joku heittäytyy drama queeniksi ja suureen caps lock ‑ääneen julistaa poistuvansa linjoilta ikiajoiksi. Ennen pitkää nettiaddiktio vie kuitenkin voiton, ja käyttäjä tekee comebackin, joskus uudella käyttäjätunnuksella. En ole koskaan todistanut kenenkään "tämä loppuu nyt" ‑julistajan poistuneen miltään netin keskustelupalstalta lopullisesti.
Ihmisaivot valitettavasti toimivat niin, että kun sadasta ihmisestä 99 ihmistä on ok, mutta se yksi vittuilee, niin käyttäytymiseen vaikuttaa juuri se yksi.