12.10.2006 01:51
Satunnaisesti olen käynyt tuolla huvittamassa itseäni Kipparin jutuilla, mutta se siitäkin huvista nyt sitten...
Viimeistä viedään
[quote name=''Kari Jokinen (skipper1) – keskiviikkona 11. lokakuuta 2006' date=' klo 11:03'']Klonkku: herjani raatelulistasta tarkoitti sitä sinun sökellystäsi eliittiläisessä.....vai mikä se julkaisuriepu nyt onkaan....[/quote]
[quote name=''Anna N (anmany) – keskiviikkona 11. lokakuuta 2006' date=' klo 10:09'']Kippari, olet idiootti. Olet itsekeskeinen, keskenkasvuinen, omahyväinen viisastelija, joka on täysin kykenemätön kuuntelemaan tai ymmärtämään ketään muuta kuin itseäsi tai niitä, jotka ajattelevat täsmälleen smaoin kuin sinä. Kuvittelet olevasi jotain mitä et ole, ja välillä liiallisuuksiin menevä tuttavallisuutesi on sekä rasittavaa että säälittävää.
Olet jääräpäinen, jämähtänyt, sekä ennen kaikkea yksinkertaisesti tyhmä. Lisäksi modernin populaarikulttuurin tuntemuksesi on välillä aivan uskomattoman köyhää, mutta tämähän ei estä sinua tekemästä kuuluisia 1000:n merkin analyysejasi, jotka heittävät häränpyllyä pahemmin kuin härkä itse. Puhut mitä sattuu milloin sattuu, etkä edes yritä korjata ilmiselviä virheitäsi.
Et siedä minkäännäköistä itseesi kohdistuvaa kritiikkiä ja sellaista saadessasi käyttäydyt kuin herkkähipiäinen pikkulapsi. Itse tietenkin haukut ja kritisoit muita oikein olan takaa, mutta oletat heidän ottavan kritiikin vastaan hymyssä suin. Olethan aina omasta mielestäsi oikeassa.
Toisin kuin luulet, nämä ominaisuudet eivät tee sinusta "ihailtavan periaatteellista" tai mitään muutakaan positiivista. Ne tekevät sinusta ainoastaan idiootin.
Kyllä, tiedän että sinulla on paljon kavereita jotka ihailevat sinua ja pitävät sinua loistavana tyyppinä. Minä en nyt vain satu kuulumaan heihin.[/quote]