V-lehti

Crni 28.2.2006 12:25

Sanoma kaupunkilehdet tuo markkinoille nimeään myöten uuden ja trendikkään kaupunkilehden:





http://www.sanoma.fi/yhtio/?folder=13&id=386



..paitsi että:



http://www.vmagazine.com/main.php
Antti Tohka 28.2.2006 13:39

Trenditietoisen ei kannata missata myöskään LÄS:ä, eli Lässytyksen loppua ilmaislehtirintamalla.

(The Lukewarm.) 28.2.2006 13:42

Onko noita lässynläs lehtiä jaossa jossain, vai saako niitä vain esoteeriset ihmiset, jotka sattuvat olemaan tietyissä tilaisuuksissa?

Antti Tohka 28.2.2006 13:48
(The Lukewarm.) ( 28.2.2006 13:43)
Onko noita lässynläs lehtiä jaossa jossain, vai saako niitä vain esoteeriset ihmiset, jotka sattuvat olemaan tietyissä tilaisuuksissa?






Päätoimittaja sanoi, että viime viikonloppuna niitä olisi levitetty otollisiin mestoihin. Ainakin Superissa näin niitä jo keskiviikkona. Listalla oli ainakin Rytmi, tod. näk. myös Corona (ja tietysti LS, jne). Voi tietysti olla, että ekaerä meni sen siliän tien.
Young Hova 28.2.2006 22:19
Antti Tohka ( 28.2.2006 15:49)
(The Lukewarm.) ( 28.2.2006 13:43)
Onko noita lässynläs lehtiä jaossa jossain, vai saako niitä vain esoteeriset ihmiset, jotka sattuvat olemaan tietyissä tilaisuuksissa?






Päätoimittaja sanoi, että viime viikonloppuna niitä olisi levitetty otollisiin mestoihin. Ainakin Superissa näin niitä jo keskiviikkona. Listalla oli ainakin Rytmi, tod. näk. myös Corona (ja tietysti LS, jne). Voi tietysti olla, että ekaerä meni sen siliän tien.




On niitä huomisiltaan mennessä noin 4000 kappaletta jaettu Punavuoreen, Kamppiin ja Kallioon, että ei kai siinä kummempaa esoteriaa kaivata.
(The Lukewarm.) 28.2.2006 23:33

Coronassa en nähnyt. Pitää ilmeisesti yrittää vähän paremmin.

Jouni Hokkanen 1.3.2006 08:13

(lässy löytyi eilen stupidojen levypuodista)





siitä tulikin mieleen, että voisikohan puutaheinään kirjoittamista ilmaisjakelulehtiin kutsua "tohkaamiseksi"
Antti Tohka 1.3.2006 08:42
Jouni Hokkanen ( 1.3.2006 08:14)
(lässy löytyi eilen stupidojen levypuodista)



siitä tulikin mieleen, että voisikohan puutaheinään kirjoittamista ilmaisjakelulehtiin kutsua "tohkaamiseksi"






laugh.gif
Antti Tohka 3.3.2006 12:21

Siis onko jonkun kuin mun mielestä tossa uusimma V:ssä todella härskiä seduamista? Ensinnäkin Kallion yökerhoja nimitetään about resupekkaloiksi ja sen jälkeen Rosegarden dumataan poseerausmestaksi. Olisivat nyt ees kirjoittaneet noin Beeffistä, musta Rosiksessa on yleensä aika välitön meininki. Sedun bisneksiä sen sijaan ihaillaan oikein isolla kynällä.

Jouni Hokkanen 3.3.2006 12:41

kuulin Imagen tutulta että Sedun kapakoissaan jakama mainoslehti Kerho on niin haluttua kamaa, että se pistetään R-kipareihin myyntiin.



huraa!



aika outo selauskokemus oli Galore, jonkun putiikin tuulikaapista mukaan tarttunut ruotsalainen "luxus" ilmaisjakelu, jonka apinalaatikossa komeili svedujen joukossa Juhani Nurmen nimi.

Ontuvan kieliasun perusteella voisi olettaa Nurmen toimineen käännöstehtävissä. Kiiltopaperille painetun lätyn mukana tulee dvd, jossa on lehden sisältö flash-animaatioina.

shittii!
Dotcom 3.3.2006 12:43

Mun piti kirjotella jo aiemmin tästä, eli siis V-lehden nettisivut vaikuttavat jo siltä että lehti ei ole mua varten. Ja sitten vielä jossain joku lehden päällikkö puhui jostain kohderyhmistä ja urbaaneista nuorista ja kaikesta, joka voidaan useimmiten yhdistää vesitettyyn paskaan. Toi "Töhkan" edellinen postaus vahvistaa luulojani. Rosiksesta sen verran, että itse en ole oikein tykästynyt paikkaan. Joka kerta siellä ollessani paikalla on ollut totaalisia kusipäitä ja ihmisiä jotka seisovat tanssilattialla ja tukkivat kaikki väylät. Ihan vitun ärsyttävää, varsinkin kun musiikkia pitää vielä dumata siinä samalla. Uudistuksen myötä ongelma on kuulemma ainakin joissain määrin poistunut (siis tilan puolesta) mutta en ole saanut aikaiseksi käydä tilannetta tarkastamassa.



Kaiki jutut missä Sedun bisneksiä kehutaan haiskahtavat.



LÄS:in hain vaatekaupasta keskiviikkona ja yllätys oli oikein, oikein positiivinen. Juttu PP:stä, Edun oma palsta, Kallen "en ole nähnyt mutta todennäköisesti paska" kritiikki oikein mainio. Samoin juttu Palindromesista oli mielenkiintoinen. Dvd-arvosteluja voisi olla enemmänkin. Esitellyt levyt olivat erittäin asiallisia ja kaikki ovat ainakin mun kuuntelulistalla. Hyvä, ettei mukaan ole otettu mitään epäolennaista. En ole lehteä vielä kokonaan kerinnyt lukea, joten en osaa sanoa mitään kaikista jutuista. Plussaa kätevästä koosta, menee vaivattomasti takataskuun. Lehden kestävyys on vain hieman kyseenalainen. Luulisi sivujen irtoavan kohtalaisen helposti?

Ai nii, pääkirjoituksesta vielä, eli siis manifesti oli oikein lupaava, lässytyksen loppu. Hyvä hyvä! Jos tämä olisi ihan kaupallinen julkaisu, olisin valmis maksamaankin tästä jotain.



Onko kukaan lukenut uutta Basso-lehteä? Ihan mielettömän hyvä ulkoasu ja pääosin todella hyviä valokuvia. Jutut mm. Crackista NY:ssä 80-luvulla (hyvin mielenkiintoinen), Saul Williamsista ja Volvo Markkasesta. Messissä tuli cd, jonka eka raita oli hyvä.



Kiva että on tullut uusia lehtiä. City onkin aivan paska ja Nöjensguiden (onko sitä edes enää) linjaton ja munaton verrattuna Aktivistiin.
Antti Tohka 3.3.2006 12:47
Dotcom ( 3.3.2006 12:44)
Nöjensguiden (onko sitä edes enää) linjaton ja munaton verrattuna Aktivistiin.




Siis toi Nöjari on sama kuin V. Nimi, päätoimittaja ja "linja" ovat vain muuttuneet. Kirjoittajat taitavat olla pitkälti samoja.
Dotcom 3.3.2006 13:46

Aha.

Janne Timonen 4.3.2006 23:27

Läsy kelpasi minulle, mahtui taskuunkin.





Kirjoittaisin arvostelun Boothillistä, mutta valitettavasti arvosteltavien paikkojen piti olla ruokaravintoloita. BH:sta sai kyllä jotain kelmutettuja leipiä 90-luvulla, jos sellainen meriitti piisaisi.
Dotcom 5.3.2006 22:40

Eiko esim. Läs voisi alkaa jakaa Suomen Razzieita, vuoden paskimmat kotimaiset eri kategorioissa? Eihän sen todellakaan tarvitse olla samanlainen kuin muualla, mutta minua ainakin vituttaa tuo keskinkertainen laskelmoitu paska ( te tiedätte kyllä mikä tuotantoyhtiö) mitä teattereihin sesin rahoilla tungetaan. Olisi hyvä hyvä että edes joku niitäkin kerran vuodessa tölväisisi, sillä valtakritiikki on tässä maassa melko laimeaa.