Sanoma kaupunkilehdet tuo markkinoille nimeään myöten uuden ja trendikkään kaupunkilehden:
http://www.sanoma.fi/yhtio/?folder=13&id=386
..paitsi että:
http://www.vmagazine.com/main.php
Sanoma kaupunkilehdet tuo markkinoille nimeään myöten uuden ja trendikkään kaupunkilehden:
Trenditietoisen ei kannata missata myöskään LÄS:ä, eli Lässytyksen loppua ilmaislehtirintamalla.
Onko noita lässynläs lehtiä jaossa jossain, vai saako niitä vain esoteeriset ihmiset, jotka sattuvat olemaan tietyissä tilaisuuksissa?
Onko noita lässynläs lehtiä jaossa jossain, vai saako niitä vain esoteeriset ihmiset, jotka sattuvat olemaan tietyissä tilaisuuksissa?
Onko noita lässynläs lehtiä jaossa jossain, vai saako niitä vain esoteeriset ihmiset, jotka sattuvat olemaan tietyissä tilaisuuksissa?
Päätoimittaja sanoi, että viime viikonloppuna niitä olisi levitetty otollisiin mestoihin. Ainakin Superissa näin niitä jo keskiviikkona. Listalla oli ainakin Rytmi, tod. näk. myös Corona (ja tietysti LS, jne). Voi tietysti olla, että ekaerä meni sen siliän tien.
Coronassa en nähnyt. Pitää ilmeisesti yrittää vähän paremmin.
(lässy löytyi eilen stupidojen levypuodista)
Siis onko jonkun kuin mun mielestä tossa uusimma V:ssä todella härskiä seduamista? Ensinnäkin Kallion yökerhoja nimitetään about resupekkaloiksi ja sen jälkeen Rosegarden dumataan poseerausmestaksi. Olisivat nyt ees kirjoittaneet noin Beeffistä, musta Rosiksessa on yleensä aika välitön meininki. Sedun bisneksiä sen sijaan ihaillaan oikein isolla kynällä.
kuulin Imagen tutulta että Sedun kapakoissaan jakama mainoslehti Kerho on niin haluttua kamaa, että se pistetään R-kipareihin myyntiin.
Mun piti kirjotella jo aiemmin tästä, eli siis V-lehden nettisivut vaikuttavat jo siltä että lehti ei ole mua varten. Ja sitten vielä jossain joku lehden päällikkö puhui jostain kohderyhmistä ja urbaaneista nuorista ja kaikesta, joka voidaan useimmiten yhdistää vesitettyyn paskaan. Toi "Töhkan" edellinen postaus vahvistaa luulojani. Rosiksesta sen verran, että itse en ole oikein tykästynyt paikkaan. Joka kerta siellä ollessani paikalla on ollut totaalisia kusipäitä ja ihmisiä jotka seisovat tanssilattialla ja tukkivat kaikki väylät. Ihan vitun ärsyttävää, varsinkin kun musiikkia pitää vielä dumata siinä samalla. Uudistuksen myötä ongelma on kuulemma ainakin joissain määrin poistunut (siis tilan puolesta) mutta en ole saanut aikaiseksi käydä tilannetta tarkastamassa.
Aha.
Läsy kelpasi minulle, mahtui taskuunkin.
Eiko esim. Läs voisi alkaa jakaa Suomen Razzieita, vuoden paskimmat kotimaiset eri kategorioissa? Eihän sen todellakaan tarvitse olla samanlainen kuin muualla, mutta minua ainakin vituttaa tuo keskinkertainen laskelmoitu paska ( te tiedätte kyllä mikä tuotantoyhtiö) mitä teattereihin sesin rahoilla tungetaan. Olisi hyvä hyvä että edes joku niitäkin kerran vuodessa tölväisisi, sillä valtakritiikki on tässä maassa melko laimeaa.