9.3.2007 18:28
1) Jos Nevanlinna on oikeassa, niin sehän on ilmiselvää kaksinaismoralismia. Miksi yksi moraalinen kysymys on kaiken keskustelun ulottumattomissa ja toinen ei?
2) Jos Nevanlinna on väärässä, niin... silloin tämä ei tietenkään liity V-lehteen, mutta silloin kuolemantuomionkin puolesta on voitava argumentoida ja kirjoitella siinä missä huumeistakin.
Harvinaista, mutta olen Artisanin kanssa tästä asiasta samaa mieltä.