V-lehti

drake2j 9.3.2007 18:28
Artisan ( 9.3.2007 16:10)
1) Jos Nevanlinna on oikeassa, niin sehän on ilmiselvää kaksinaismoralismia. Miksi yksi moraalinen kysymys on kaiken keskustelun ulottumattomissa ja toinen ei?



2) Jos Nevanlinna on väärässä, niin... silloin tämä ei tietenkään liity V-lehteen, mutta silloin kuolemantuomionkin puolesta on voitava argumentoida ja kirjoitella siinä missä huumeistakin.




Harvinaista, mutta olen Artisanin kanssa tästä asiasta samaa mieltä.
Jakel 9.3.2007 18:37
Korson Antti ( 9.3.2007 17:54)
Jokainen joka huumeiden kanssa nykyään säheltää on enemmän tai vähemmän idiootti mutta sehän on jokaisen oma asia niin kauan kuin ei aiheuta sekoiluillaan muille harmia. Tämä on kai sitten jonkin sortin vasemmistolaisen mielipide




Kunhan provoilen lämpimikseni, en tosin sinua kohtaan. Lasken kyllä huumeet samaan kastiin kuin viinan, vaikka itse käytänkin vain näitä vesiliukoisia päihteitä.
Korson Antti 9.3.2007 21:52
drake2j ( 9.3.2007 20:29)
Artisan ( 9.3.2007 16:10)
1) Jos Nevanlinna on oikeassa, niin sehän on ilmiselvää kaksinaismoralismia. Miksi yksi moraalinen kysymys on kaiken keskustelun ulottumattomissa ja toinen ei?



2) Jos Nevanlinna on väärässä, niin... silloin tämä ei tietenkään liity V-lehteen, mutta silloin kuolemantuomionkin puolesta on voitava argumentoida ja kirjoitella siinä missä huumeistakin.




Harvinaista, mutta olen Artisanin kanssa tästä asiasta samaa mieltä.




Nevanlinnahan ei ole kieltämässä mitään keskustelua vaan on sitä mieltä että sitä ei kannata käydä.

Onko jotain helvetin syytä käydä moraalikeskustelua pedofiiliraiskaajien tai al qaidan kanssa siitä että onko se nyt ihan oikein ja kivaa mitä te duunaatte?
Artisan 9.3.2007 22:19
Jakel ( 9.3.2007 17:42)
Ilman nykyajan huumeita ei olisi jatko-sodan torjuntataisteluita voitettu, eikä Lasse Viren olisi juossut suomea maailmalle amfetamiinipohjaisten lisäravinteiden voimalla.




Lasse Viren (kok) olikin siinä vaalikoneessa minulle suositeltavien ehdokkaiden top 10:ssä, tosin muistaakseni tyvipäässä, olisiko ollut sijalla 8 tai 9.



Korson Antti ( 9.3.2007 17:54)
Tämä on kai sitten jonkin sortin vasemmistolaisen mielipide




Älä saatana, onko sinullakin vasemmistolaisia mielipiteitä??!!
Korson Antti 9.3.2007 22:29
Artisan ( 10.3.2007 00:20)
Älä saatana, onko sinullakin vasemmistolaisia mielipiteitä??!!




Yleensä 2 tai 3, muutaman stoben jälkeen ollut parhaimmillaan 7
drake2j 10.3.2007 00:16
Korson Antti ( 9.3.2007 21:53)
drake2j ( 9.3.2007 20:29)
Artisan ( 9.3.2007 16:10)
1) Jos Nevanlinna on oikeassa, niin sehän on ilmiselvää kaksinaismoralismia. Miksi yksi moraalinen kysymys on kaiken keskustelun ulottumattomissa ja toinen ei?



2) Jos Nevanlinna on väärässä, niin... silloin tämä ei tietenkään liity V-lehteen, mutta silloin kuolemantuomionkin puolesta on voitava argumentoida ja kirjoitella siinä missä huumeistakin.


Harvinaista, mutta olen Artisanin kanssa tästä asiasta samaa mieltä.


Nevanlinnahan ei ole kieltämässä mitään keskustelua vaan on sitä mieltä että sitä ei kannata käydä.

Onko jotain helvetin syytä käydä moraalikeskustelua pedofiiliraiskaajien tai al qaidan kanssa siitä että onko se nyt ihan oikein ja kivaa mitä te duunaatte?


Kyllä kaikki mielipiteet pitäisi pystyä perustelemaan, oli aihe sitten mikä tahansa. Ja etenkin mitä typerämpi (=oletetusti helpommin perusteltavissa oleva) aihe, niin miksei sitten kerralla nopeasti kuittaisi ja tekisi selväksi miksi se oma mielipide on juuri se oikea?
Korson Antti 10.3.2007 00:50

Jos eletään sellaisessa valtiossa missä ei enää teloiteta ja joku sanoo että kyllä se tappaminen pitäisi aloittaa taas uudestaan niin se on vähän kuin sanottaisiin että vaikka on viemäri niin kyllä meidän pitäisi taas alkaa paskoa kadulle. Saahan sitä keskustella mutta mitä järkeä sellaisessa on?

drake2j 10.3.2007 01:00
Korson Antti ( 10.3.2007 00:51)
Jos eletään sellaisessa valtiossa missä ei enää teloiteta ja joku sanoo että kyllä se tappaminen pitäisi aloittaa taas uudestaan niin se on vähän kuin sanottaisiin että vaikka on viemäri niin kyllä meidän pitäisi taas alkaa paskoa kadulle. Saahan sitä keskustella mutta mitä järkeä sellaisessa on?


Kyllä keskustelu kannattaa aina. Ja eihän sitä koskaan tiedä, jos vaikka tappamiseen/paskantamiseen olisi tällä kertaa löydetty joku uusi ja kiehtova näkökulma. Ja jos uutta näkökulmaa ei ole, niin typerät ehdotukset on jälleen kerran helppo kumota vanhoilla hyviksi havaituilla argumenteilla. Tuollaisista "asiasta ei kannata keskustella" ‑kommenteista jää aina sellainen sivumaku, että asianomainen ei välttämättä edes osaa perustella mielipidettänsä.
Korson Antti 10.3.2007 01:39
drake2j ( 10.3.2007 03:01)
Kyllä keskustelu kannattaa aina.




No mehän jatketaan sitä täälläkin. Kannattaako Hesarissa antaa palstatilaa joillekin Espoon urpoille jotka sanoo että kuolemanrangaistuksessa on ne hyvätkin puolensa?
Artisan 10.3.2007 10:14

He he, äsken moitti minua jointin polttamisen rinnastamisesta kuolemantuomioon, ja nyt itse rinnastaa kuolemantuomion kadulle paskomiseen.

Korson Antti 10.3.2007 10:28

Päätin testata elävätkö kokoomuslaiset kuten opettavat (eli hölmöistä aiheista pitää keskustella tjsp) ja aloitin suuren moraalikeskustelun kokoomusnuorten sivulla.





aihe on että VTT:n mittausten mukaan kokoomusgeenit aiheuttavat enemmän tyhmyyttä, huonoja viboja ja otsonikatoa kuin kaikki iranilaiset, ruotsalaiset, Eero Heinäluoma ja Nakkilan kunta yhteensä. Pitäisikö uuden eduskunnan Suomen kilpailukyvyn ja yleisen hyvinvoinnin nimessä säätää laki jonka nojalla kaikki kokoomukseen liittyvät steriloitaisiin? Porvarit voisivat vapaasti adoptoida lapsia esim. Kiinasta, tällä estettäisiin vain kokoomusgeenien siirtyminen valtaväestön keskuuteen



tervemenoa debatoimaan kipeästä yhteiskunnallisesta epäkohdasta:

http://www.porvari.com/forum/viewtopic.php?p=13038#13038
Artisan 10.3.2007 11:59

Nimimerkki "selitisti" näyttääkin osuneen asian ytimeen välittömästi, tuohon ei ole lisättävää.

psilocybianth 10.3.2007 12:11
Artisan ( 10.3.2007 12:00)
Nimimerkki "selitisti" näyttääkin osuneen asian ytimeen välittömästi, tuohon ei ole lisättävää.




Ettei vaan olis oma nimimerkki?
Artisan 10.3.2007 13:09
psilocybianth ( 10.3.2007 12:12)
Artisan ( 10.3.2007 12:00)
Nimimerkki "selitisti" näyttääkin osuneen asian ytimeen välittömästi, tuohon ei ole lisättävää.




Ettei vaan olis oma nimimerkki?




Eipä ole, ei.
Janne Timonen 10.3.2007 13:11

Siltä vaikuttaisi ja tämä tukee herra Korson väittämää.