Eiko esim. Läs voisi alkaa jakaa Suomen Razzieita, vuoden paskimmat kotimaiset eri kategorioissa? Eihän sen todellakaan tarvitse olla samanlainen kuin muualla, mutta minua ainakin vituttaa tuo keskinkertainen laskelmoitu paska ( te tiedätte kyllä mikä tuotantoyhtiö) mitä teattereihin sesin rahoilla tungetaan. Olisi hyvä hyvä että edes joku niitäkin kerran vuodessa tölväisisi, sillä valtakritiikki on tässä maassa melko laimeaa.
Voisi mennä laskelmeidun paskan määritelmä aika ristiin sun ja päätoimittajan kanssa