V-lehti

Janne Timonen 12.3.2007 19:15
Plissken ( 12.3.2007 17:38)
Juttu ei loppupeleissä kertonut mitään uutta (esim. montakohan kertaa jutun ainoana asiantuntijana haastateltu Mikko Salasuokin on toistellut samat läpät ja onko ns. huumeiden viihdekäyttö kenellekään uusi ilmiö, millaisena V tuntui sitä esittelevän), ja oli kirjoitettu lähinnä huvittavalta vaikuttavalla uholla.




Jep, ja se justiinsa teki siitä hauskan, kuten seuraava lainauskin:



Bill Hicks
Wouldn't you like to see a positive LSD story on the news? To hear what it's all about, perhaps? Wouldn't that be interesting? Just for once?

"Today, a young man on acid realized that all matter is merely energy condensed to a slow vibration … that we are all one consciousness experiencing itself subjectively. There's no such thing as death, life is only a dream, and we're the imagination of ourselves. Here's Tom with the weather."




Varo Janne, ettei lipsahda sananavapauden väärinkäytön puolelle.




Eihän intternetissä valehtelu ole vielä sananvapauden väärinkäyttöä? Ehkä mä soitankin bassoa?
Young Hova 12.3.2007 19:55
Janne Timonen ( 12.3.2007 21:16)
Eihän intternetissä valehtelu ole vielä sananvapauden väärinkäyttöä? Ehkä mä soitankin bassoa?




Tyypillistä hipin selkärangattomuutta. Nyt otat takaisin ja vedät ainakin cräkkiä tai poloniumia tai menee kansalaisluottamus.
Janne Timonen 12.3.2007 20:16

Ensinnäkin hipit ei tee töitä, mutta mä teen. Toisekseen lähden justiinsa imuroimaan metrisestä bongista kukkaa.





Fuck you all.
Artisan 13.3.2007 09:04

Jaaha, meni ihan perseilyksi tämäkin.