12.3.2007 19:15
Juttu ei loppupeleissä kertonut mitään uutta (esim. montakohan kertaa jutun ainoana asiantuntijana haastateltu Mikko Salasuokin on toistellut samat läpät ja onko ns. huumeiden viihdekäyttö kenellekään uusi ilmiö, millaisena V tuntui sitä esittelevän), ja oli kirjoitettu lähinnä huvittavalta vaikuttavalla uholla.
Jep, ja se justiinsa teki siitä hauskan, kuten seuraava lainauskin:
Bill HicksWouldn't you like to see a positive LSD story on the news? To hear what it's all about, perhaps? Wouldn't that be interesting? Just for once?
"Today, a young man on acid realized that all matter is merely energy condensed to a slow vibration … that we are all one consciousness experiencing itself subjectively. There's no such thing as death, life is only a dream, and we're the imagination of ourselves. Here's Tom with the weather."
Varo Janne, ettei lipsahda sananavapauden väärinkäytön puolelle.
Eihän intternetissä valehtelu ole vielä sananvapauden väärinkäyttöä? Ehkä mä soitankin bassoa?