6.6.2009 23:15
Nykyään ei kuulu muuta kuin venättä ja savvoo ympärivuotisesti.
Nykyään ei kuulu muuta kuin venättä ja savvoo ympärivuotisesti.
Tänään 22:20 Suomen ensi-ilta The Satanic Rites of Dracula.
Innon puolella oleva Satanic Rites of Dracula ei ole myöskään tullut (ellei sitten aiemmin Teemalta) ja Anchor Bayn dvd siitä (ainoa kunnollinen julkaisu?) on vissiin oop. Hienoa!
Voi olla oop, ja varmaan se paras julkaisu, en tunne muita dvdcomparessa mainittuja, mutta siltikin laadultaan korkeintaan tyydyttävä kun ei ole anamorfinen. Tosin noiden muiden julkaisijoiden nimet eivät anna odottaa ainakaan parempaa joten ihan mielenkiintoista nähdä missä muodossa tulee Teemalta.
en tiedä formaattia tai versiosta.
löydetty ja hankittu jenkkien kautta.
Huomenna 20.7 klo 22.20 Kulkukissarock aka Stray Cat Rock.
Itse en ainakaan havainnut, mutta olin kyllä aika väsynyt ja leffa meni pilkkimiseksi, perkele.
Itse en ainakaan havainnut, mutta olin kyllä aika väsynyt ja leffa meni pilkkimiseksi, perkele.
En mäkään mitään nykimistä havainnut.
Hollywoodin pelastajat (Easy Riders, Raging Bulls)
Peter Biskindin kirjaan perustuva dokumentti Hollywoodin mullistaneista, innovatiivisista 1960 – 70-lukujen ohjaajista sekä murroksen aikakaudesta, joka nosti elokuvateollisuuden uuteen menestykseen.
Tänään klo 22.05, uusinta sunnuntaina klo 13.
Ihan hyvä dokkari, mutta kirja päräyttävämpi.
Mukana oli paljon mielenkiintoista ja harvemmin nähtyä arkistofilmiä, mm. Polanskista, jota sitten taas ei kirja tarjoa.
Voi voi koettakaa muistutella täsmällisemmin, lähdin oluelle ja unohdin laittaa Villin jumbon tallentumaan, joten jos jollakulla olisi nakata dvd-r:ää kulu- & särkykorvausta vastaan niin sopii laittaa PM:mää!
Ei oo ku narulla
Tsekkasko kukaan tätä eilen:
Tervetuloa Mogadishuun?Kesän Kino Into päättyy kahdella mainiolla elokuvalla: