^^ nämäkin voisivat olla vaikka sunnuntaina/maanantaina... harvemmin tulee oltua himassa perjantai- ja lauantai-iltoina. Ja jos tallentelee johonkin, niin ne menee tuonne arkistoihin jonon jatkoksi.
Vinkkejä Teeman ohjelmistosta
Kino Teema: Kaksi miestä Manhattanilla (Deux hommes dans Manhattan, 1958) Jean-Pierre Melville
Klo: 22.15
Digiboksi tiltissä, en saa tekstitystä toimimaan millään!! Saisiko joltain kopsun tästä jos joku tallentaa boksiinsa?
Kino Teema: Kaksi miestä Manhattanilla (Deux hommes dans Manhattan, 1958) Jean-Pierre Melville
Klo: 22.15
Oho, mulla meni täysin ohi ja kiinnostaisi myös lunastaa kopsu (toki korvausta vastaan) jos joku pystyy kätevästi taikomaan devarille. Vai onko näistä Kino Teemoista ollut tapana tulla uusintoja?
Huomenna maanantaina 16.3. klo 21.00 uusintana marraskuulta 2007 Rockin klassikkolevyt: Frank Zappa.
Tuoreessa jaksossa tarkastellaan Zappan kahden kaupallisesti menestyneimmän levyn (Overnite Sensation, 1973 ja Apostrophe, 1974) syntyä ja merkitystä. Taustaa tarjoavat perheenjäsenet ja levyjä tehneet muusikot.
Äänessä myös mm. Zappa-diggari Billy Bob Thornton.
Hermothan tässä menee... eilen olisi ollut uusi aalto ‑dokumentti ja 400 kepposta. Nyt on menossa Capraa... ja mun boksi ei suostu näyttämään tekstityksiä YLE:n ohjelmille... Muut kanavat aivan normaalisti, mutta ei YLE. Olen kaikki asetukset käynyt läpi useaan kertaan.
vittu.
Hermothan tässä menee... eilen olisi ollut uusi aalto ‑dokumentti ja 400 kepposta. Nyt on menossa Capraa... ja mun boksi ei suostu näyttämään tekstityksiä YLE:n ohjelmille... Muut kanavat aivan normaalisti, mutta ei YLE. Olen kaikki asetukset käynyt läpi useaan kertaan.
Päivitykset kunnossa?
Ylehän oli ennen ainoa joka oikeasti noudatti tuota tekstitysstandardia, mutta olen kyllä ollut siinä luulossa, että hekin lähtivät tuolle kuvan päälle tekstityksen polttolinjalle. Saattoi olla, että niin tehtiin vain ykkösellä ja kakkosella. Jokatapauksessa ikävä homma, josta kannattaa osoittaa sormella pelkästään boxin valmistajaa.
Eikös ne ruvennut näyttämään ykköstä tekstit poltettuna sen yhden kanavan paikalla. Mikä se nyt olikaan, Yle extra?.
vittu.
Samantapaista vikaa mullakin. Homma korjaantuu kun vaihdan tekstitykset päälle kakesta . Boxi on Handan 7xxx.
Tänään:
Isäni, herrani (K15)
YLE Teema Klo: 22.00 Pvm: 19.03.2009
(Padre, padrone, Italia 1977, 110')
Taviani-veljesten kansainvälinen läpimurtoelokuva on Gavino Leddan
omaelämäkerralliseen romaaniin perustuva kuvaus sardinialaispojan kasvusta eroon
isästä ja takapajuisesta yhteisöstä.
Teemalla pääsiäisenä grandea:
lauantai 11.4. klo 22.30 Suuri illuusio (La grande illusion, Jean Renoir, 1937)
sunnuntai 12.4. klo 23.35 Suuri hiljaisuus (Il grande silenzio, Sergio Corbucci, 1967)
vittu.
Samantapaista vikaa mullakin. Homma korjaantuu kun vaihdan tekstitykset päälle kakesta . Boxi on Handan 7xxx.
Mulla ei auttanut mikään... yritin kaken namiskoista ja asetuksista ja kanavoiden uudelleenasennusta ja tehdasasetusten palauttamista.
Mutta eilen tekstit olivat kuin itsestään palanneet, yli 2kk tauon jälkeen. Hienoa, saatan katsoa ensimmäisen pääsiäisen Granden nyt kun on mahdollisuus.
Synkkä ja kyyninen Suuri hiljaisuus on pääsiäisen elokuvista ehdottomasti parhaiten juhlapyhien hartaaseen ja martyyriseen tunnelmaan sopiva.Teemalla pääsiäisenä grandea:
sunnuntai 12.4. klo 23.35 Suuri hiljaisuus (Il grande silenzio, Sergio Corbucci, 1967)
Miksiköhän Arto Pajukallio kutsuu tätä itseironiseksi spagettiwesterniksi? Onko tässä versiossa se onnellinen loppu?
Synkkä ja kyyninen Suuri hiljaisuus on pääsiäisen elokuvista ehdottomasti parhaiten juhlapyhien hartaaseen ja martyyriseen tunnelmaan sopiva.Teemalla pääsiäisenä grandea:
Miksiköhän Arto Pajukallio kutsuu tätä itseironiseksi spagettiwesterniksi? Onko tässä versiossa se onnellinen loppu?
ironiaa on varmaan se, että tämä hankittiin alun perin toteutumatta jääneeseen Kino Inton suureen spagettiwesternsarjaan..