r&a 05

Young Hova 27.9.2005 17:55
Shocky (27.9.2005 17:36)
Onko tänään joku yleinen tajuamisvaikeuspäivä? Näytösten kaikkien paikkojen ei tietenkään tarvitse olla myynnissä kuluttajille, mutta olettaisin että edes suurin osa olisi, kun leffaa kerran katalogissa mainostettiin. Itse luotin siihen että Bristolin kokoiseen teatteriin saisi lipun melko helposti, mutta se olikin ainoa näytös, johon jostain syystä jonotusagenttini (btw kiitti paljon jonotusagentti!) ei saanut lippua. Bristolin jonossa ENSIMMÄISENÄ ollut henkilö oli myös hyvin yllättynyt kun ei ollut saanut lippua. Oliko siihen ylipäätään ostettavissa lippuja?

Ahaa. Tämä on ihan uutta tietoa. Viestissäsihän valitit vain, että näytöksessä oli liikaa nokialaisia. Se ei ole kovin järkevä valituksen aihe sinänsä IMHO.

Minulla ei ole inside-tietoa kyseisestä näytöksestä, mutta mitä järkeä siinä olisi, että ilmoitettaisiin isoon saliin julkinen festarinäytös, johon ei sitten myydä lainkaan lippuja? Sehän veisi resursseja kaikilta osapuolilta, myös festarin lipunmyyntijärjestelyistä.

Elokuvan ennakkohype on niin käsittämätöntä ja markkinointitekniikan kannalta ihailtavaa, että ei ihme, jos se varattiin loppuun Finkkarin systeemista heti kun se oli mahdollista.

Toisaalta sellaista velvollisuutta en usko millään festarilla olevan, että näytökseen X pitäisi olla myynnissä kunkin lipunostajan ajattelema määrä lippuja.
Young Hova 27.9.2005 18:10
Shocky (27.9.2005 17:23)
En olekaan tässä kritisoinut tapauksen jälkihoitoa. Se on aina toiminut R&A:ssa hyvin ja kunniakkaasti, rahat saa halutessaan takas ja uusintanäytös toimi hyvin. Mutta on aika yksisilmäistä luulla että se jotenkin kumoaa ja poistaa mokan kokonaan. Ihmiset ovat voineet tulla pitkän matkan päästä katsomaan näytöksiä tms. Pettymys voi olla suuri. Luottamus voi kärsiä.

Itse munasitte luottaessanne Matilaan ja Rööriin. Totta kyllä, TÄSSÄ tapauksessa festivaalilla oli varsin laihat mahdollisuudet vaikuttaa siihen päätyvätkö tekstit kankaalle vai eivät, enkä olisi edes puuttunut aiheeseen jos tämä ei olisi ollut eka kerta. Kyllä muakin vituttais jos olisin viimeiseen katkeraan sekuntiin saakka taistellut jotta ne tekstit sais sinne kankaalle, ja sitten joku kusipää tulee intternetissä nillittämään siitä. Vastuu jonkun näytöksen onnistumisesta on kuitenkin kokonaan R&A:lla, vaikka asiaa miten kääntelisi. En enää tosin oleta että ymmärrät tätä pointtia ennenkuin olet vähän rauhoittunut. 

R&A:kin on kuitenkin sekin liiketoimintaa, jossa liikkuvat suuret rahat. Maksavilla asiakkailla on täysi oikeus puhua myös festarin huonoista puolista, vai oletko eri mieltä Janne?

Luulisin jokaisen jo oppineen, ettei tämän kokoluokan festareita voi järjestää ilman munauksia. Nyt on siis näköjään tapahtunut yksi munaus. Mutta muistelkaa R&A:ta esimerkiksi yli 5 vuotta sitten. Nythän ei kolmelta viime festarilta ole käsittääkseni/muistaakseni varsinaisesti peruuntunut yhtään elokuvaa lipunmyynnin alettua. Aiemmin tuo oli jatkuvaa, muutoksia tuli useita per festari. Ja esimerkiksi Tukholman festareilla viime vuonna peruuntui ainakin 3-4 elokuvaa viime hetkellä.

Tällaista ei-glamour-elokuvafestivaalien järjestämisessä on se ongelmaseikka, että ne eivät ole millekään taholle välttämättä erityisen tuottavaa toimintaa. Muutamia elokuvia myydään Suomeen festarien yhteydessä – muutamia, muutama prosentti. Muiden esittäminen on firmojen kannalta suht nollahyödyllistä harrastelutoimintaa. Siksi esimerkiksi monet kansainväliset agentuurit ja isot tuotantoyhtiöt suhtautuvat niihin tavalla joka ei ole aina terävin mahdollinen. Firma kertoo lähettävänsä tekstitetyn kopion, ja jos/kun se tulee esimerkiksi samana tai edellisenä päivänä kuin eka näytös, eikä siinä ole tekstejä, niin mitäs sitten? Kun ajettavia elokuvia on sata ja näytöksiä ehkä abaut 400, kopiota ei välttämättä/todennäköisesti ehditä kummemmin tarkistaa ennen kuin se menee projektoriin. Jos pidetystä lupauksesta on luistettu (vahingossa) firman päässä, festarilla kyllä alkaa hirveä kuhina ja vitutus kun virhe huomataan, ja ainoa mitä voidaan tehdä on korjata tilanne pettyneelle kuluttajalle mahd hyvin.

Tän vuoden munauksesta MRP on muuten ottanut täyden vastuun. Jos heihin EI olisi luotettu, Millennium Actress ja GITS2 olisivat jääneet näyttämättä. Parempi ehkä näin kuitenkin. Aiemminkin olen tästä samasta maininnut, eli jos jokainen 100 printtiä tilattaisiin mestoille aiemmin ja tutkittaisiin yksityiskohtaisesti ennen esittämistä mahdollisten väärien lupausten pelossa, elokuvien määrä putoaisi huomattavasti ja silti lipun hinta nousisi helposti 50%.

Tämä ei ole puolustus sille, että virheitä tapahtuu, vaan kuvaus asioiden reaalisesta laidasta, ottakaa tai jättäkää.
(The Lukewarm.) 27.9.2005 21:09

Shockylle sen verran inside tietoa jonotusagenttisi toiminnasta, että hän unohti varata aamulla Finnkinon nettivarausjärjestelmästä lipun Night Watchiin, ehdotuksestani huolimatta. Eikä tästä nyt tarvitse kenenkään ottaa herneitä nenään... Etenkin kun pääsit näytökseen loppujen lopuksi ilman turhaa tuskaa.

Mutta siis syy siihen, että ensimmäisenä jossain fyysisessä jonossa (Bristolin sijaan olisi kannattanut mennä Tennariin...) oleskeluun ei taannut lippua oli se, että jonottaja ei ollut käsittänyt, että näytös myydään loppuun puhelimilla tai netillä ennen esim. Rexin lipunmyynnin alkua.

En tiedä monta lippua Nokia jakoi tapahtumaan.
wicked clown 28.9.2005 00:25

Nightwatchin lippujen saamisen hankaluuden syy selvisi mulle viime viikon keskiviikko iltana, kun kotiin tultuani lattialla odotti avec kutsu seuraavan päivän festarinäytökseen. No pelimiehenä katoin tietenkin Pusher II:n ja annoin lipun eteenpäin. Kyseessä on selvästi ollut jokin maahantuojan / Nokian yhteinen tapahtuma, johon on ollut pari lippua festarikansalle myynnissä.

Janne Timonen 28.9.2005 12:48

Shocky,

Tässä ei todellakaan ole kyse siitä, että sinä avaat suusi kuluttajana ja vaadit asiallista palautetta. Sinä keksit päässäsi asioita ja ilmoitat ne totena tälle keskustelupalstalle. Esität, että minä ja kolleegani toimimme amatöörimäisesti ja olemme niin typeriä, ettemme osaa ottaa opiksemme omista virheistämme, vaan toistamme samat virheet vuodesta toiseen. Tämä ei ole asiakaspalautetta, tämä on vittuilua.

Kun valehtelet internetissä siten, että se saa minut ja kolleegani näyttämään huonolta, niin miten kuvittelet siihen reagoitavan? Voin kertoa, ettei minulle ainakaan syntynyt halua "kertoa sinulle tietoa ja auttaa ymmärtämään". Tämän vuoksi sait kehoituksen pitää pääsi kiinni asioista joista et tiedä mitään. Et siksi, etteikö "kuluttajalla olisi oikeutta avata suutaan".

Mikä minun mielestäni on erityisen halveksuttavaa, on se että sinulla on kanavat ottaa asioista oikeasti selvää ja tiedät-kyllä-kuka olisi voinut sinulle haluamasi asiat selvittää. Jostain syystä asia ei kiinnostanut sinua niin paljoa, että olistit tämän tehnyt.

En ole tällä palstalla, enkä muuallakaan mikään virallinen R&A-asiakaspalvelija. Mikäli saan täällä asiallisen kysymyksen, itse asiassa se voi olla asiatonkin, niin voin oikein hyvin vastata ja jakaa tietoa. En ole kuitenkaan sinulle tai kenellekään muulle ripitysvelvollinen omista tekemisistäni tai kolleegojeni tekemisistä. En usko että kukaan muukaan on halukas esiintymään täällä työpaikkansa asiakaspalvelijana.

Palautteelle on olemassa viralliset kanavat, ja koska olet nokkela nuori mies ja tykkäät valittaa, niin käytä tätä varten rakennettua palvelua:

http://www.hiff.fi/info/palaute.html

Minun puolestani asian käsittelyn voi päättää tähän. Mikäli jatkossa haluat olla asiallinen, se sopii minulle oikein hyvin. Mikäli taas tahdot jatkaa vittuilua, ei meillä ole paljon asiaa toisillemme.
JoonasS 28.9.2005 14:04
(The Lukewarm.) (27.9.2005 20:10)
Shockylle sen verran inside tietoa jonotusagenttisi toiminnasta, että hän unohti varata aamulla Finnkinon nettivarausjärjestelmästä lipun Night Watchiin, ehdotuksestani huolimatta.

Jonotusagentti joutuu puolustautumaan. Varasin kaikki muut Finnkinon liput itselleni ja Shockylle tuona keskiviikona heti yhdeksältä aamulla, mutta jostain käsittämättöstä syystä unohdin, että Bristolkin on Finnkinon teatteri. No kävin siinä sivussa jonottamassa Rexin ja Engelin liput ja kävin parin tunnin luennolla ja kahden maissa suuntasin Tennispalatsiin, jossa myivät enää ei-oota. Jos olisin tiennyt, ettei kyseeseen näytökseen ole koko Bristolin salin verran lippuja myynissä, olisin ehkä uhrannut luennon, mutta tämäpä vasta on jossitellua. Loppu hyvin kaikki hyvin paitsi, että sunnuntaiaamuna kello yhdeltätoista herääminen oli liian kova koitos, etten nähnyt Millennium Actressia, mutta tästä syytän vain itseäni.
Liisa_ 28.9.2005 15:47
Shocky (27.9.2005 13:04)
Night Watch  Oliko siihen ylipäätään ostettavissa lippuja?

Nightwatchin näytös Bristolissa 22.9. järjestettiin yhdessä elokuvan levittäjän ja Finnkinon kanssa. Näytös oli yhtäaikaa festarinäytös ja kutsuvierastilaisuus, jossa lanseerattiin Bristol ensimmäistä kertaa R&A:n festivaaliteatteriksi. Näytökseen oli myynnissä 100 lippua, jotka varattiin hyvin nopeasti Finnkinon järjestelmän kautta (kaikki Finnkinon teatterit, nettimyynti, puhelinpalvelu).

Nokia jakoi näytökseen arvonnassaan 5 avec-lippua.

Nightwatch tulee ensi-iltaan 30.9.
Shocky 28.9.2005 21:28

Tapaus Night Watch on selvä. Pääsin lopulta katsomaan leffan ja nautin täysin siemauksin. Syy siihen miksi otin aiheen esille on se, että vastustan periaatteesta tällaista kehitystä festareilla. 100 lippua vannoutuneille R&A:n ystäville, jotka niitä tajuavat netin kautta varata nopeasti, ja 499 lippua kutsuvieraille, jotka ehkä jaksavat valua paikalle, ehkä eivät? Lisäksi ylimääräisistä lipuista koetettiin päästä eroon vielä jossain arvonnassa vielä viisi (5) tuntia ennen näytöstä sähköpostilistalla.

Ensi kerralla siis joku merkintä näytöslistoihin "Huom! Kutsuvierasnäytös – rajoitettu määrä lippuja myynnissä.", kiitos. (älkää nyt helvetissä tätäkin ottako jonain vittuiluna ja "valehteluna" vaan ihan vilpittömänä parannusehdotuksena!)

Ja Joonakselle vielä kerran iso kiitos lippudiilailusta, pääsin tosiaan kaikkiin haluamiini näytöksiin. thumbsup.gif
Janne Timonen 28.9.2005 22:01
Shocky (28.9.2005 21:29)
Ensi kerralla siis joku merkintä näytöslistoihin "Huom! Kutsuvierasnäytös – rajoitettu määrä lippuja myynnissä.", kiitos. (älkää nyt helvetissä tätäkin ottako jonain vittuiluna ja "valehteluna" vaan ihan vilpittömänä parannusehdotuksena!)

Tämä onkin ihan selkeä kehitysehdotus, ja vieläpä kelpo sellainen.

Jos olisin ilkeällä päällä, niin huomauttaisin sulkuihin lisätyn huomautuksen olevan vittuilua, mutta taidat olla niin herkällä tuulella että jääköön tällä kertaa.
Shocky 28.9.2005 23:01
Janne Timonen (28.9.2005 11:49)
Tässä ei todellakaan ole kyse siitä, että sinä avaat suusi kuluttajana ja vaadit asiallista palautetta. Sinä keksit päässäsi asioita ja ilmoitat ne totena tälle keskustelupalstalle. Esität, että minä ja kolleegani toimimme amatöörimäisesti ja olemme niin typeriä, ettemme osaa ottaa opiksemme omista virheistämme, vaan toistamme samat virheet vuodesta toiseen. Tämä ei ole asiakaspalautetta, tämä on vittuilua.

Kun valehtelet internetissä siten, että se saa minut ja kolleegani näyttämään huonolta, niin miten kuvittelet siihen reagoitavan? Voin kertoa, ettei minulle ainakaan syntynyt halua "kertoa sinulle tietoa ja auttaa ymmärtämään". Tämän vuoksi sait kehoituksen pitää pääsi kiinni asioista joista et tiedä mitään. Et siksi, etteikö "kuluttajalla olisi oikeutta avata suutaan". 

No peace, eh?

Nyt alat olemaan jo pahasti pihalla. Missähän kohtaa "valehtelin"? Se on voimakas ja loukkaava termi, jota kannattaisi käyttää harkiten. Kirjoitin näin:

"Raskauttava asianhaara tässä on, ettei näköjään viime vuotisesta Gozu-mokasta ole opittu juurikaan mitään."

Koska juuri siltä se näyttää yleisön näkökulmasta. Mitä enemmän mokia festarilla sattuu, sitä amatöörimäisempi kuva syntyy. Ne Lanervan selitykset Millennium Actressin teksteistä olivat siinä tilanteessa jotenkin tragikoomisia. Asenteesi näyttää olevan "mokia sattuu kuitenkin, joten ei tässä tarvitse edes yrittää, ja jos ei kelpaa niin turvat kiinni". Huom. NÄYTTÄÄ.

Mikä minun mielestäni on erityisen halveksuttavaa, on se että sinulla on kanavat ottaa asioista oikeasti selvää ja tiedät-kyllä-kuka olisi voinut sinulle haluamasi asiat selvittää. Jostain syystä asia ei kiinnostanut sinua niin paljoa, että olistit tämän tehnyt.

Halveksi rauhassa, mutta mulla uskomatonta kyllä ON parempaakin tekemistä kuin soitella ihmisille ja vaatia selityksiä mailman asioihin. Kunhan nyt satuin R&A-threadissa mainitsemaan tuollaisenkin yksityiskohdan. Olin mitä ilmeisimmin liian piikikäs, mutta en tosiaankaan arvannut että siitä syntyy tällainen paskatsunami.

En ole tällä palstalla, enkä muuallakaan mikään virallinen R&A-asiakaspalvelija. Mikäli saan täällä asiallisen kysymyksen, itse asiassa se voi olla asiatonkin, niin voin oikein hyvin vastata ja jakaa tietoa. En ole kuitenkaan sinulle tai kenellekään muulle ripitysvelvollinen omista tekemisistäni tai kolleegojeni tekemisistä. En usko että kukaan muukaan on halukas esiintymään täällä työpaikkansa asiakaspalvelijana.

Se nyt on selvä, ei ole mikään pakko olla mukava tai tehdä muuta kuin työtä josta maksetaan. Ei kannata kuitenkaan sitten tulevaisuudessa ihmetellä, jos joku jossain ajattelee "ai R&A? niillähän on tosi nihkeät työntekijät, jotka alkaa rähjäämään jos festaria arvostelee". Toistaiseksi itse ainakin ajattelen, että R&A-posse on mukavaa ja älykästä väkeä. Sillä aikaa kun itse olet toistellut mantraasi "sä et tiedä mistään mitään", ovat muut jo kertoneet faktat.

Palautteelle on olemassa viralliset kanavat, ja koska olet nokkela nuori mies ja tykkäät valittaa, niin käytä tätä varten rakennettua palvelua:

http://www.hiff.fi/info/palaute.html

Voisin mennä heittämään sinne sellaisen rakentavan ehdotuksen, että päästävät sut työkyvyttömyyseläkkeelle, kun et selvästikään pysty handlaa festarin aiheuttamaa stressiä, vaan käsi tutisee Rexin play-nappia painaessa ja asiakaspalautekin saa sut raivon valtaan (Disclaimer: puhun asiasta josta en tiedä mitään whistling.gif )

Minun puolestani asian käsittelyn voi päättää tähän. Mikäli jatkossa haluat olla asiallinen, se sopii minulle oikein hyvin. Mikäli taas tahdot jatkaa vittuilua, ei meillä ole paljon asiaa toisillemme.

Äläs hauku toisia mikkihiiriksi, vittupää. biggrin.gif
Amadeus 28.9.2005 23:54

Oma kahdeksan elokuvan yhteenvetoni:

Adam´s Apples ****½

Whisky ****

Innocence ***½

Thumbsucker ***½

Kekexili ***½

Queens **½

The Bow **½

Kamikaze Girls **½

Näin loppuselvityksen yhteydessä Innocencelle puoli tähteä lisää ja listan kolmoseksi. Lähinnä kahta elokuvaa jäin kaipaamaan eli Mysterious Skiniä ja Fyra nyanseria, mutta kun ei sattunut tilaisuutta niiden katsomiseen niin ei voi mitään.
Kat 29.9.2005 07:50
Shocky (27.9.2005 13:04)
Millennium Actress **½

Pettymys. Periaatteessa mielenkiintoinen lähtökohta ei riittänyt, kun dramaturgia hajosi yritykseen änkeä liikaa tyylejä ja tasoja sekaisin. Joku samurai-toiminta ei vaan toimi tällaisena lyhyenä osiona, joka voidaan heittää keskelle elokuvaa. Fiilistä ei pääse syntymään, ja lopputulos aiheuttaa etupäässä vitutusta ja sääliä, ei tosin yhtä paljon kuin umpipaskassa Stereo Futuressa. Umpipaskasta Berserkistä tutun Susumu Hirasawan musiikit toimivat ok, välillä jopa loistavasti.

Tai ehkä en vaan enää siedä Satoshi Kon' happyhappyjoyjoy-meininkiä. Alkoi vituttamaan pahasti se ärsyttävän yliaktiivinen dokkarintekijä (Genya). Lisäksi alkoi rassaamaan se, että poliiseja pakenevasta tyypistä ei jäänyt lumeen jalanjälkiä.

Minulla jäi ihan hyvä fiilis leffasta, mutta tämän Shockyn kommentin jälkeen jäin miettimään, että ehkä leffa olikin parempi ilman tekstejä. Olisiko se ollut huonompi, jos olisi ymmärtänyt ihan kaikki. No ehkä tuon joskus katsoo tekstien kanssa. Onhan se kuulemma tulossa normaaliinkin levitykseen.

Bow'sta vielä sen verran, että onneksi osasin vähän varautua siihen. Kaunista kuvausta ja hyvää musiikkiahan siinä oli, mutta joku siinä leffassa tökki pahasti. Ehkä tarina ei toiminut tai sitten Kim Ki-Duk veti nämä maneerinsa vähän överiksi.
Janne Timonen 29.9.2005 12:18

Shocky,

Yritin tuossa aiemmin vihjata ettei minua kiinnosta leikkiä kanssasi vittuiluleikkejä ja ja auttaa sinua uudessa copy/pasten suomenennätysyrityksessä. Sinä joudut etsimään itsellesi toisen leikkikaverin, sillä minua ei kiinnosta.

Se minun asenteeni oli: "haukut väärää puuta, molemmat mokat olivat muiden mokia, eli puhut asioista joista et tiedä vittuakaan." Syyttelet ihmisiä itse keksimilläsi perusteluilla ja se todellakin on paskanpuhumista/valehtelua. Se että käytät sanaa "näköjään", tekee asiastasi toteamuksen: "eivät näköjään opi tekemistään virheistä."

Sinulla ei ole aikaa kysellä miten asiat oikeasti ovat, mutta mielestäsi minulla tulisi olla aikaa selittää nämä asiat sinulle juurta jaksaen? Ilmeisesti tämä sinun "parempi tekemisesi" on sitä että haluat sinnikkäästi jatkaa minulle vittuilemista. Ihan miten vain, saat tietysti käyttää aikasi miten tahdot. Pidän itselläni saman oikeuden.

Kukaan ei ole rähjännyt sinulle arvostelusta/palautteesta, kuten Night Watch ‑asiaa tarkastelemalla saatat huomata.

Minun puolestani asian käsittelyn voi edelleenkin päättää tähän. Mikäli jatkossa haluat olla asiallinen, se sopii minulle oikein hyvin. Mikäli taas tahdot jatkaa vittuilua, niin voit puolestani luikerrella takaisin sinne mikkihiiren koloosi ja leikkiä vittuiluleikkejäsi jonkun toisen kanssa.

Tämä palsta on pysynyt puhtaana nettikulttuurista, jota yrität väkisin herättää henkiin. En usko, että kukaan haluaa seurata päivä päivältä väsyneemmäksi muuttuvaa kahdenkeskistä vittuilushowta. Mikäli joku tahtoo, käyttää aikaansa tällaiseen, niin internet on täynnä siihen erikoistuneita mestoja.

Itse käyn ajoittain hekottelemassa täällä.

linkin fiksasin.
Shocky 29.9.2005 17:04
Janne Timonen (29.9.2005 11:19)
Yritin tuossa aiemmin vihjata ettei minua kiinnosta leikkiä kanssasi vittuiluleikkejä ja ja auttaa sinua uudessa copy/pasten suomenennätysyrityksessä. Sinä joudut etsimään itsellesi toisen leikkikaverin, sillä minua ei kiinnosta.

Kyllä näyttää kovasti kiinnostavan, kun jatkat tätä edelleenkin. Uusi leikkikaveri olisi kyllä ihan kiva, sellainen joka lukisi ajatuksella viestejä, eikä tekisi yhtä hätäisiä johtopäätöksiä kuin nykyinen leikkikaveri.

Se minun asenteeni oli: "haukut väärää puuta, molemmat mokat olivat muiden mokia, eli puhut asioista joista et tiedä vittuakaan." Syyttelet ihmisiä itse keksimilläsi perusteluilla ja se todellakin on paskanpuhumista/valehtelua. Se että käytät sanaa "näköjään", tekee asiastasi toteamuksen: "eivät näköjään opi tekemistään virheistä."

Mitkä molemmat mokat? Mitkähän olivat ne itse keksimäni perustelut? Oliko se itse keksimääni, että tekstitykset puuttuivat sekä Gozusta että Millennium Actressistä?

Onko sinusta, Janne Timonen, valehtelua, jos kerron saaneeni sen mielikuvan, että virheistä ei olla opittu, koska ne toistuvat? Mieti nyt tarkkaan vastaustasi.

Sinulla ei ole aikaa kysellä miten asiat oikeasti ovat, mutta mielestäsi minulla tulisi olla aikaa selittää nämä asiat sinulle juurta jaksaen?

Olet solvannut minua julkisesti valehtelijaksi. Sinulla on todellakin parasta olla aikaa selvittää tämä asia. Itse kommentoin elokuvafestivaalia, enkä solvannut ketään yksittäistä ihmistä. Olin pettynyt siihen, että jo kolmannen kerran jouduin samassa salissa katsomaan japanilaista elokuvaa ilman ymmärrettävää tekstitystä, vaikka olin maksanut 6-7 euroa lipusta. Onko sinun mielestäsi kohtuullista olettaa, että en saa julkisesti huomauttaa tästä asiasta ennenkuin olen soitellut festivaalien nykyiset ja entiset työntekijät läpi ja selvitellyt tarkkaan mistä tekstitysongelmat ovat kulloinkin johtuneet? Dream on.

Kukaan ei ole rähjännyt sinulle arvostelusta/palautteesta, kuten Night Watch ‑asiaa tarkastelemalla saatat huomata.

Huomaan siitä ainoastaan, että Night Watch ‑palautteestani ei ole rähjätty. Sen sijaan kun toisella palautteellani kiinnitin huomion japsielokuvien epäonnistuneiden tekstitysten omituisen suureen määrään, sain festivaalivirkailija/yksityishenkilöltä rähjäämiseksi luokiteltavaa ja loukkaavaa viestiä.

Minun puolestani asian käsittelyn voi edelleenkin päättää tähän. Mikäli jatkossa haluat olla asiallinen, se sopii minulle oikein hyvin. Mikäli taas tahdot jatkaa vittuilua, niin voit puolestani luikerrella takaisin sinne mikkihiiren koloosi ja leikkiä vittuiluleikkejäsi jonkun toisen kanssa.

Tämä palsta on pysynyt puhtaana nettikulttuurista, jota yrität väkisin herättää henkiin.

Tarkastelepa threadia alkuperäisestä meilistäni alkaen, niin huomaat, että SINÄ, Janne Timonen, veit tämän henkilökohtaisuuksiin asiattomilla mikkihiiri-nimittelyilläsi, kirosanojen viljelylläsi ja kieltäydyit edes yrittämästä nähdä, miksi alunperin huomautin tekstitysasiasta. Jonkinlaisena naiiviuden ja vainoharhan huipentumana väität, että valehtelen (?!) omista subjektiivisista kokemuksistani katsojana? Uskoisin, että tuo "nettikulttuuri" mitä haluat välttää, pesiytyy tänne helpoiten juurikin tuollaisilla perusteettomilla ja raukkamaisilla syytöksillä. Odotan anteeksipyyntöäsi.

Tottakai sinun puolestasi asian käsittelyn voi aina päättää sinun (loukkaavan) viestisi loppuun, kuinka ritarillista biggrin.gif Etpä vaan malta olla jatkamatta, outoa.
Red Right Hand 29.9.2005 19:29

Parista japsileffasta puuttunut tekstit 18 vuoden aikana. No jopas nyt jotain.

thumbsup.gif

Elämä on.