Mä olen kyl aika käsi näiden laitteiden kanssa.
Osaisikohan joku kertoa, mitä tehdä kun kone ei enää tunnista USB-laitteitani? En saa Nokia N73 ME:täni yhdistettyä koneeseen (en edes massamuistitilassa) piuhan avulla. Enkä saa konettani tunnistamaan Creative MuVoani :S
Nokian piuhassa on joku kosketusvika, joten yhteys koneen ja kännyn välillä katkesi pari kertaa ilman että olisin poistanut laitteen turvallisesti. Nyt se ei enää toimi.
Koneeni meni hieman jäkkiin MuVon ollessa kiinni koneessa... minulla oli kiire lähteä, ja vedin sen irti poistamatta turvallisesti, nyt kone ei enää tunnista MuVoa. En saa lisättyä musiikkia koko laitteeseen.
...kaikkea sitä...