15.11.2008 13:20
Miten saisi FM-radiokanavat kuuluviin tietokoneella, digitv usb-virittimillä joillain ilmeisesti onnistuu mutta kertyykö hintaa sitten lähemmäs satanen?
Miten saisi FM-radiokanavat kuuluviin tietokoneella, digitv usb-virittimillä joillain ilmeisesti onnistuu mutta kertyykö hintaa sitten lähemmäs satanen?
Iske normaali viritin äänikortin linjasisäänmenoon? Ajastettuun tallennukseenkin löytyy varmasti ohjelmia.
Kävihän tuo mielessä, johdotus ei vaan onnistu kuin väliaikaisesti. Tosin kun Yle Areenalta löytyy progeyö niin tätä ei tarvitse murehtia, etenkin jos Areenalta löytyy jatkossakin vastaavat tyyppiset ohjelmat.
Mulla on ärsyttävä ongelma Firefoxin kanssa. Osaankohan mä edes selittää sitä.
Kun laitan selaimen kiinni, hukkaa se samalla kokonaan kirjaantumistiedot ja joudun kirjaantumaan uudelleen sisään. Tämä koskee kaikkia sivustoja mille kirjaannutaan (esim. Elitisti, Ebay, jne.). Pidemmän päälle todella rasittavaa.
En ole muuttanut mitään asetuksia vaan ongelma on tullut itsestään. Tämä kone todella epävakaa ja kaatuilee vähän väliä, joten ongelma on saattanut tulla sen seurauksena. Mulla oli tämä sama ongelma jo aikaisemmin, mutta formatoin välissä kovalevyn ja asensin Windowsin uudelleen ja Firefox toimi taas jonkin aikaa ihan ok.
Asetuksissa on "säilytä evästeet kunnes ne vanhenevat" ja ei ole ruksia kohdassa "tyhjennä valitut yksityisyystiedot, aina kun Firefox sammutetaan". Uusin versio käytössä ja uudelleen asennus ei auta asiaa.
Auttakaa tai menee hermot!
Kun laitan selaimen kiinni, hukkaa se samalla kokonaan kirjaantumistiedot ja joudun kirjaantumaan uudelleen sisään. Tämä koskee kaikkia sivustoja mille kirjaannutaan (esim. Elitisti, Ebay, jne.). Pidemmän päälle todella rasittavaa.
En ole muuttanut mitään asetuksia vaan ongelma on tullut itsestään. Tämä kone todella epävakaa ja kaatuilee vähän väliä, joten ongelma on saattanut tulla sen seurauksena. Mulla oli tämä sama ongelma jo aikaisemmin, mutta formatoin välissä kovalevyn ja asensin Windowsin uudelleen ja Firefox toimi taas jonkin aikaa ihan ok.
Asetuksissa on "säilytä evästeet kunnes ne vanhenevat" ja ei ole ruksia kohdassa "tyhjennä valitut yksityisyystiedot, aina kun Firefox sammutetaan". Uusin versio käytössä ja uudelleen asennus ei auta asiaa.
Ruksaatko foorumeille ym. sisäänkirjautuessasi "Kirjaa minut aina sisään automaattisesti" / "remember me" tjsp. laatikon?
Ruksaatko foorumeille ym. sisäänkirjautuessasi "Kirjaa minut aina sisään automaattisesti" / "remember me" tjsp. laatikon?
Jes.
Jos sulla rullailee taustalla joku 3rd party softa tai virus/troijalainen joka tyhjentää cookiet? Jälkimmäinen selittäisi myös epävakaudet ja kaatuilut.
Kannattaa ajaa vielä kuitenkin useamman eri antivirussoftatarjoajan skannit läpi. Esim.
Trend Micron online skanni (jota siis ei edes tarvitse asentaa koneelle vaan toimii suoraan netistä).Kannattaa ajaa vielä kuitenkin useamman eri antivirussoftatarjoajan skannit läpi. Esim. Trend Micron online skanni (jota siis ei edes tarvitse asentaa koneelle vaan toimii suoraan netistä).
Työpöytäkäyttöön suosittelen Avira AntiViriä, jonka itse ainakin olen useiden testien jälkeen todennut parhaaksi. Free-version mukana joutuu kärsimään yhdestä pop-up mainoksesta per päivä, mutta itseäni se ei ole ikinä häirinnyt.
Jos noilla ei löydy mitään, niin uninstalloi Firefox kokonaan (profiilit jne. asetukset myös, mutta exporttaa bookmarkit jonnekin talteen ensin) ja asenna uudelleen. Ohjeet.
kelailin josko Berliinin festarikeikalla ostaisin tämän: